Adversary Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei, er vel ca ett år siden jeg slutta nå pga skole. Vurderer å starte igjen etter eksamen. Har Blizzard gjort noe mer for at det skal gå kjappere fra level 1-60? Hva med 60-70? Bare tanken på å sitte med ett brett Battery og ei kanne kaffe og powerlevle hele sommerferien i strekk gir meg abstinenser. ^^ Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 kommer helt ann på hvor mye tid du vil legge inn i det, hvis du vil gå sikkelig hardcore så kan du ta det på 2-3 dager fra 1-60 når det kommer til 60-70 så kan det ta 1-2 dager hvis du som sagt legger ned en del timer om dagen Lenke til kommentar
morpheos_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Blizzard har gjort at 1-70 går mye fortere enn tidligere, usikker på hvor mye raskere det går, men det går fortere. En annen ting er at du kan starte en ny konto med invite fra en eksisterende spiller, og du vil da "linke" kontoen din mot hans, sånn at hvis dere spiller med characters som er noenlunde samme lvl, så vil dere begge få 3x XP for både quests og mobs. Da kan jeg love deg at det går radig unna (spesielt hvis dere har med en annen spiller som kan booste dere gjennom instances etc). Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Du får bonus xp for mobs i instances, mer xp for quests og en lavere xp-terskel for å gå opp i levels opp til level 70. Så de har sørget for å gjøre veien fra 1-70 mindre tidkrevende, selv om dette oppfattes som uheldig av noen (mindre utfordringer, man får med seg mindre av historien osv.). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Likte det bedre før når man måtte bruke litt tid jeg... Lenke til kommentar
cHEVY_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvis du blir invitert gjennom recruit a friend, kan du ta 1 til 60 på en lang natt. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 skjønner ikke hvordan dere klarer det Bruker så syk lang tid på levle jeg Noen tips hvordan klare med raf å levle 1 - 60 på en natt ? Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dra 1-70 en del ganger fra før av for å kunne mer eller mindre alle questene uten att Lenke til kommentar
Fredy Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Med "recruit a friend" så kan du ta 1-60 på rundt 4-5 dager played casualy, og "friend summon" som følger med bør det være lett nok. Lenke til kommentar
cHEVY_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Med 3x xp fra recruit-a-friend, kan man bli boosta raskt. Jeg og en venn hadde tilgang på 5 accounter. Fire var linka med hverandre og den femte hadde en 70 mage (før wotlk). 1-8 queste 8-20 RFC boosting, 20-43 SM 43-47 ZF. Ikke helt korrekte levler, men slik jeg husker det. Kom til 60 med 20 timer /played. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fy søren dere skulle klare det raskt. Er det noen guide til 1 60/70/80 på få dager? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Fy søren dere skulle klare det raskt. Er det noen guide til 1 60/70/80 på få dager? Bruk Questhelper. Å lese leveling guides tar tid det og Lenke til kommentar
Egilanso_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det går som sagt litt for raskt ja. Første lvl 60 jeg hadde, som var pre-tbc, brukte jeg ca. 15 dager played på. På shamanen som ble laget under BC, brukte jeg 17 dager played fra 1-80. Men som tidligere nevnt flere steder, så er dette for å gjøre spillet mer allment for folk. Dersom man sliter, gir man lettere opp og jeg tror ikke antallet spillere hadde vært det, det er i dag, dersom de ikke hadde boosta xp-en. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Mener jeg brukte nesten 29 dager på å levle min første character til level 60, nå gjør man det på et døgn, nesten litt villt. Uansett, raskeste måte: RAF-boosting, definitivt. For nykommere som ikke har RAF, anbefaler jeg Zygors leveling guide. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 For nykommere som ikke har RAF? Hva ER raf? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 RAF er Recruit-a-Friend funksjonen, man lager to nye accounter som man så linker sammen, så kan man spille sammen og få 300% med xp istedenfor vanlige 100% eller 200% rested. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oja. Ja brukte "RAF" som dere kaller det, i en liten periode. En kompis ville spille så jeg kjøpte to kontoer til han. Uheldigvis gikk den ene ut pga kredittkortet mitt. Har vel en lvl 60 der om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Brukte 3 dager /played fra 1-60 uten 3x exp, uten å powerlevle og med relativt mye sløsing av tid, bla trening av professions. Hadde ikke spilt wow på over 2 år før det og hadde aldri prøvd classen før så ganske fornøyd med det i grunnen. Til deg som spurte om tips: - Lag deg bank med en gang, slik at du bare trenger å dra en sjelden gang til en hovedby for å trene skills. - Følg denne guiden fra lvl 30 og utover: http://www.wow-pro.com/leveling_guides/jam..._leveling_guide - Alltid logg ut på inn's Lenke til kommentar
rallarallh Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Siste char jeg lvla normalt brukte litt under 4 dager played 1-60. Uten noen guide, og mye sosing og idling. Kjøpte 2 ekstra kontoer som er linka med raf, boosta 2 chars med mainkonto i instancer, brukte ~11 timer på 1-60. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Brukter 2 dager /played fra 1 -> 70, bare å la være å kaste bort mye tid på proffessions og dilldall. Pimp charen med de gjenstander og enchants du veit vil gi deg en god boost en god stund fremover. Deretter er det bare å være selektiv med quests og rekkefølgen du gjør dem i. Finnes mange gode guider og modifikasjoner du kan bruke for å effektivisere lvlinga mest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå