fjasch Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kjempebra tips, men jeg har ledningen bak sofaen Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kjempebra tips, men jeg har ledningen bak sofaen flott det, ser virkelig opp til deg. pass på at alligatorene ikke spiser den. Lenke til kommentar
87model&noob Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hei. er ny her på forumet. har lest gjennom hele tråden i dag, å er veldig nyskjerrig på om noen vet om dette går an med windows 7? hvis noen vet hadde det vært til stor hjelp =D takker på forhånd Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2011 Hei. er ny her på forumet. har lest gjennom hele tråden i dag, å er veldig nyskjerrig på om noen vet om dette går an med windows 7? hvis noen vet hadde det vært til stor hjelp =D takker på forhånd Definitivt. Gå til "Control Panel\Network and Internet\Network Connections", merk den trådløse tilkoblingen og den fysiske internettporten din, og lag en nettverksbro mellom de to. Lenke til kommentar
87model&noob Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hei. er ny her på forumet. har lest gjennom hele tråden i dag, å er veldig nyskjerrig på om noen vet om dette går an med windows 7? hvis noen vet hadde det vært til stor hjelp =D takker på forhånd Definitivt. Gå til "Control Panel\Network and Internet\Network Connections", merk den trådløse tilkoblingen og den fysiske internettporten din, og lag en nettverksbro mellom de to. hei. takk for svar. har nå prøvd dette og sikkert 3- 4 andre måter jeg har funnet på amerikanske forum men får det ikke til.... har win 7 starter, og ifølge alle forum jeg har vært innom, så går det ikke på den versjonen.... men om noen skulle vite om en løsning taes forslag imot med takk. (på starter`n har man ikke muligheten til å opprette nettverksbro, eller dele internet- tilgang i avansert deling). Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Går dette med stasjonær pc? EDIT: Fant det ut! Takk for guiden, hjalp meg virkelig. Endret 13. oktober 2011 av HQ Lenke til kommentar
sissluss Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 linken din om airport express funker ikke Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Kjøpte en TP link ruter til 100-200kr med støtte for bridge mellom to trådløse rutere. Nå har jeg internett til xboksen uten å måtte knote med laptoppen og være avhengig av den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå