Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Kjøpte meg mitt første "litt større" anlegg i går. Dynavoice F-6 EX pakken fra Surround.no til 2990kr og en Yamaha RX-V365 til 2990kr. Fungerer fjell til mitt bruk og det neste jeg vurderer (utenom ny benk) er en sub, men ettersom jeg skal snart flytte i rekkehus tviler jkeg på at det blir så populært. Veldig lyse en del av bildene takket være kompaktkameraet... prøvde å gjøre det beste ut av det Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det ser stilig ut det, Lakus. Hadde testet de ut med å se en skikkelig hardbarka skyte-film! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Vet ikke om jeg rekker det i dag, men hadde planer om å fyre opp The Boondock Saints i kveld. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Har falt helt for et høytalersett på jobben nå. Kef FiveTwo series 11. Får begge høytalerne for 6000,- (RRP 21999,-). Jeg syns disse gir mer enn god nok lyd for meg, men trenger vel noe mer enn disse to. Er helt amatør ang lyd, så hva slags sub (?) og reciver (?) burde jeg ha for å utnytte disse høytalerne? Det er disse det er snakk om. Endret 7. juli 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da var endelig Kef FiveTwo Series 11 kjøpt inn. Fikk de for 4499,-, så må si meg strålende fornøyd med kjøpet. Neste del på innkjøpslisten blir vel en forsterker. Vurderer Pioneer VSX-519, evt VSX-819. Noen som vet om det er stor forskjell på de? Må ha en sub også, og har falt for Kef PSW3000. Høres meget bra ut det jeg har prøvd av den. Og med en ny skjerm til høsten, blir det skikkelig moro å spille igjen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som har noen øreplugger å anbefale, IKKE In-ear typen ? Helst ikke mye mer enn 500kr ca. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Kjenner ikke så godt til øreplugger som ikke er in-ear, trodde de som regel holdt ganske lav kvalitet. Hvis det er trange øreganger eller ubehag som er problemet kan kanskje noen Marshmallow-plugger gjøre susen, de går dog inn i øret. Si ifra hvis du finner noen som duger i hvert fall, er interessert i å teste noen. Har vært borti en del ulike øreplugger i den prisklassen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hmm. Lette en god stund, men klarte ikke å finne noen som så ut til å være bra i den prisklassen som ikke var in ear, så jeg gikk for Vibe av V-Moda, som jeg er veldig fornøyd med. (In ear.) De har fått veldig gode kritikker og, som man kan lese på siden. http://v-moda.com/headphones/vibe.aspx Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 De så ganske interessante ut. Jeg hadde prøvd dem selv hvis ikke jeg hadde hatt altfor mange øreplugger nå. Betalte du mye for frakt eller toll? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 En digresjon, men for alle som er interessert i tv så er det kjekt å vite at den populære TVn Samsung LE40B535 er testet av DinSide Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 De så ganske interessante ut. Jeg hadde prøvd dem selv hvis ikke jeg hadde hatt altfor mange øreplugger nå. Betalte du mye for frakt eller toll? Kostet ca 350 inkl frakt fra ebay. Merket verdi var rett under200 så jeg slapp toll. Tok bare 4-5 dager. Før jeg fikk dem. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Noen som kan anbefale et bra surround-anlegg? Er rimelig fleksibel med pris, men vil helst ikke gå over 10 000. Er villig til å bruke 6-7-8 lapper, om kvaliteten er merkbar bedre i den klassen i forhold. Er på utkikk etter et anlegg med bra sub, men det kan vel alltids kjøpes senere. Jeg har ikke peiling på lydanlegg, så. Har en Full HD 42-tommer, men lyden består av et mini-anlegg fra 90-tallet, så det er nok på tide med noe litt bedre i den avdelingen. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) HARMAN HS350SYSTEMBLACK HJEMMEKINO til 10.999,- (finnes sikkert billigere på nettet andre plasser). Her får du knall lyd, elskbar sub og herlig design. Har prøvd det selv, og jeg elsker det. Endret 13. september 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Den ser ikke verst ut. Ifølge teknofil.no kan man få den for rundt 7.500 kroner. Om jeg finner den til noe rundt den prisen tror jeg kanskje jeg skal vurdere å skaffe det. Det ser bra ut. Rimelig svær sub, ser det ut som. Dette så heller ikke verst ut. Her får man jo også Blu-ray spiller med. (Panasonic SC-BT205) Enda et anlegg som virker bra. Blu-ray, HD-lyd - 7 000 kroner. (Panasonic SC-BT200) Noen som har noen meninger om disse? Endret 14. september 2009 av Mordi Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har nå bestilt disse høyttalerne, og denne mottakeren. Har lett en del rundt, og det virker som de høyttalerne er veldige gode til den prisen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Jeg skal kjøpe disse høytalerene men jeg lurer på hvilken kable jeg må kjøpe for å koble den til xboxen. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du må kjøpe en overgang fra Hann RCA som det er på Xbox ledningen, (med mindre du bruker HDMI), til hunn minijack. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Du må kjøpe en overgang fra Hann RCA som det er på Xbox ledningen, (med mindre du bruker HDMI), til hunn minijack. Jeg bruker hdmi. Jeg trodde jeg måtte ha fiberoptisk kabel eller noe jeg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hmm. er ikke helt sikker på hvordan man gjør det når man bruker HDMI, men kan hende du kan bruke den vanlige videokabelen kun til lyd, altså fremdeles gjøre det som jeg skrev. Overgang fra optisk til Minijack tror jeg er dyrt. Mulig det finnes en adapter som skiller ut lyden fra en HDMI kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå