Alinoe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Flott TV, Larzen, og ikke minst en herlig samling, men litt mørkt bilde. Ser ikke hva du har av utstyr. Liten liste? Hvis du skal oppgradere subben Cappy, så send for all del en PM dersom du selger B&Wen. Har hatt lyst på en B&W sub en stund, bruker en Kef PSW2500 nå. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Flott TV, Larzen, og ikke minst en herlig samling, men litt mørkt bilde. Ser ikke hva du har av utstyr. Liten liste? Hvis du skal oppgradere subben Cappy, så send for all del en PM dersom du selger B&Wen. Har hatt lyst på en B&W sub en stund, bruker en Kef PSW2500 nå. Er veldig glad i Philipsen min selv om 32" er litt i minste laget...ble litt mørke bilder da jeg ville vise ambilighten. Ang utstyr så er det ikke så mye spennende egentlig. Men her er det anyways..en gammel Marantz forsterker, Grundig rikstv skit og en gammel dvd spiller for å kjøre mine sone1 filmer. Høyttalerne er også noe gamle saker...er endel år siden jeg kjøpte meg noe nytt til "hjemmekino" bruk..håper jeg snart kan ta meg råd til noe nytt Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Med PS3 og 2x WD mybook har du da dekket opp det aller viktigste! Hva syns du om ambilight? Jeg er litt ambivalent? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Med PS3 og 2x WD mybook har du da dekket opp det aller viktigste! Hva syns du om ambilight? Jeg er litt ambivalent? Hehe, det er noen timer underholdning på dem diskene Ambilight liker jeg veldig...den har flere funksjoner. Den øker kontrasten på bildet med lyset, den gir en veldig fin effekt når en ser på film og den hjelper også litt til med å dempe ned clouding som er på dem fleste lcd tv'r. Jeg har veldig lyst på en 46" A6 Samsung tv siden dem er så "utrolig" billige nå...men tanken på å ikke ha ambilighten er ikke så lett å svelge..vet ikke helt hva jeg kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 A6 er flotte TVer. Fikk foreldrene til å kjøpe 32" versjonen rett før jul, og den er svært fin. Liker generelt samsung svært godt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen som tror jeg vil tjene mye på å oppgradere fra cambridge 340A til 540A eller 640A, på B&W 601 S3? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er nok et spørsmål for avforum.no Men man vil selvfølgelig yte godt av mere effekt... Jeg gikk selv fra 80 Rotel-watt til 400 selvbygde watt, å det ble en totalt forandring i lyd og inntrykk, som å få nye høyttalere.... Din vurdering blir, om det er verd kostnaden med oppgradering innen samme merke, hadde du gått for et annet merke hadde du fått en endring i lydsignatur også, innen samme serie vil jeg tro de lyder likt... Hadde det vært mine penger og mitt anlegg hadde jeg ikke tatt den kostnaden, men om jeg hadde hatt mulighet hadde jeg ville lånt med meg en av de aktuelle modellene hjem, å hørt selv... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ENDELIG fikk jeg telefon fra expert og kunne hente mine nye Klipsch høyttalere. De siste timene på jobb nå blir lange Godt fornøyd med å få 2 fronter, center og bakhøytalere inn i min, ikke altfor store bil. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ENDELIG fikk jeg telefon fra expert og kunne hente mine nye Klipsch høyttalere. De siste timene på jobb nå blir lange Godt fornøyd med å få 2 fronter, center og bakhøytalere inn i min, ikke altfor store bil. Gratulerer! Du får slenge opp et par bilder når du har fått det på plass! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) ENDELIG fikk jeg telefon fra expert og kunne hente mine nye Klipsch høyttalere. De siste timene på jobb nå blir lange Godt fornøyd med å få 2 fronter, center og bakhøytalere inn i min, ikke altfor store bil. Jeg trodde ei stund du skulle montere dette i bilen din. Uansett, gratulerer og lykke til! Flott TV, Larzen, og ikke minst en herlig samling, men litt mørkt bilde. Ser ikke hva du har av utstyr. Liten liste? Hvis du skal oppgradere subben Cappy, så send for all del en PM dersom du selger B&Wen. Har hatt lyst på en B&W sub en stund, bruker en Kef PSW2500 nå. B&W-en skal bort den, med tiden. Men nå har den noen skalkmerker og litt sånt. Men nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er alt for fornøyd med denne når det kommer til musikk. På film er den dog en råtass. Endret 17. mars 2009 av cappy Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Her er kåken min Lekkert! Lenke til kommentar
lillbubs Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 här är mitt spel rum, stadigt under utveckling men det börjar ta sig.... Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Oi. Det der var nice. Veggen var bare pure awesomeness. Er det en seng som står der? Eller no diggbart å sitte i? Litt sad at Mario ikke får 1-upen da Er det malt sev eller en eller annen form for mario tapet? Endret 21. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
lillbubs Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) det är en bädd soffa så att jag ska ha möjligheten att somna om filmen suger väggen importerade jag från usa det är någon form av klister dekaler. Endret 21. mars 2009 av lillbubs Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kjempe fint lillbubs! Kjøpe deg et rammelæret til projektoren din så blir det virkelig pent! Og veggen din var bare kjempe artig! Om du vet hvor andre kan få tak i slikt så gjerne del med oss andre Lenke til kommentar
lillbubs Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 tänkt på ramme lerret länge, kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa bara enda sidan som jag vet skickar till norge är www.ThinkGEEK.com Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) tänkt på ramme lerret länge, kan inte bestämma mig vilket jag ska köpa bara enda sidan som jag vet skickar till norge är www.ThinkGEEK.com Avforum.no som er vel norges største lyd & bilde forum har også en egen butikk http://avshop.no/SubCategories.aspx?q=c:100275 Det er bare å spørre på forumet der om det er noe du lurer på, dem har virkelig peiling dem som henger der mye. Endret 23. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 B&W-en skal bort den, med tiden. Men nå har den noen skalkmerker og litt sånt. Men nå må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er alt for fornøyd med denne når det kommer til musikk. På film er den dog en råtass. Du får slå av noen hundrelapper for det, da! Svært pent hos deg, Lillbubs! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Onkyo TX-SR875 reciever/pre-amp og B&W 685 som bakhøyttalere på tur i posten til meg nå! Regner med et saftig løft når det kommer til musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå