Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 ok, noe og anbefale da? helst i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Kan du utdype litt hva du har tenkt å bruke dem til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) La oss si musikk da. Men det settet eg linka til på forgje side, eg er ikkje så nøye på lyd, og det har da funskjon som gjør det bra til musikk. må da være bedere enn de to høytalerene eg har nå ifra rundt 1990 tallet Og litt spilling, og muligens film. men blir spilling av litt eldre spill. Famt dette: https://prisguiden.no/product.php?productId=21875 vill det være bedere? Endret 12. februar 2009 av Slettet-o2Xgh2 Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Kjøpte en litt eldre modell av det du linka til der i julegave til ei som nå er fortid. Kan skrive under på at det duger fint til musikk. Har du begrenset med penger å legge i det ville jeg heller spandert litt på et godt 2.1-sett enn et dårlig 5.1. Edit: Nå har jeg bestemt meg for Parasound 2250. Tror ikke jeg blir å angre, men hvis noen vil kritisere meg for å ikke velge Lyngdorf er det bare å komme med det. Endret 12. februar 2009 av cappy Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Går utifra andre Teknofile her far fått med seg at Pioneer trekker seg ut fra tv produksjon? Altså no more konge Pioneer Kuro skjermer å få tak i... Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Ja, det er svært gode TVer. De er dog relativt overpriset. Det tristeste er vel de 10 000 som mister jobben. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) De skal vel inngå sammarbeid med Panasonic. Det blir da Panasonic-display med Pioneer teknologi - tror jeg. Noen som vil hjelpe meg å finne et nytt tv-bord?? Har sett litt på dette fra Bohus, men får bare ~60cm fra bordet til sideveggene: Edit: "Min hjemmekino" på avforum.no. Sleng inn noen kommenaterer om dere er medlem der. Endret 16. februar 2009 av cappy Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Hadde selv store problemer med å finne TV-bord, endte opp med å lage et selv. Må si jeg er godt over gjennomsnittet fornøyd med resultatet også. Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Da var jeg ferdig med å bygge htpcen, linker til tråden, så slipper jeg copy/paste. DIY HTPC Da er det bare nytt anlegg og tv bord igjen, så er jeg fornøyd...for nå Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Yamaha RX-V663 annkom i går, ENDELIG lyd over HDMI og 5.1 igjen..... Snail-mail begynte å frakte min nye TV på Mandag, ikke kommet enda... Panasonic 42" Plasma.. (For å legge til, jeg har ikke hatt TV på 3år, siste tv kjøpte jeg i 1998 28" bilderør...) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Flott bilde, Tore! Flotte komponenter og meget stemningsfullt! Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) I morra ankommer Parasound 2250! Endret 19. februar 2009 av cappy Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Flott bilde, Tore! Flotte komponenter og meget stemningsfullt! Takk, så fornøyd med det bilde at jeg har lagt det ut på flere forum... :unsure: (gamer.no trenger ny smilypakke) I morra ankommer Parasound 2250! autch, kjøper den ny eller brukt.? 13laken ny.. :o Denon 2808 -> Parasound 2250 -> BW 683 = Gratulerer Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Para-en er ett år gammel og meget pent brukt. Den ble min for 8 laken! Blir en laang dag på jobb dette. :/ Denon 2808 -> Parasound 2250 -> BW 683 = wub.gif Gratulerer Jepp, blir forhåpentligvis en finfin kombo! Spekulerer dog i å bytte ut Denon-en med en Onkyo TS-XR875 med tiden. Nye bilder! Parasounden er et vilt beist! Har skrevet mye mer i tråden min på avforum.no hvis dere vil lese. Endret 20. februar 2009 av cappy Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Smooth shit, cappy! Kanskje på tide med nytt rack? hvilken sub er det? Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg ventet 3 mnd på å få levert de forbanna Klipsch høytalerne og butikken sier det er produsentene som ikke leverer. Hva slags bedrift er det egentlig de driver med? Skal da ikke være mulig å vente så lenge på varene. Bestilte i november, og ble lovet å få de i desember. Er det finanskrisen som innhenter de? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da har jeg ventet 3 mnd på å få levert de forbanna Klipsch høytalerne og butikken sier det er produsentene som ikke leverer. Hva slags bedrift er det egentlig de driver med? Skal da ikke være mulig å vente så lenge på varene. Bestilte i november, og ble lovet å få de i desember. Er det finanskrisen som innhenter de? Dette hadde ikke skjedd med B&W! Neida, husk at den som venter på noe godt osv. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja får da håpe det Må prøve å lure med meg noe ekstra fra butikken på kjøpet, som kompensasjon for tort å svie Lenke til kommentar
Termi.-_InnleggNO Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Har selv en "hjemmekino" jeg er meget fornøyd med. Består av: Yamaha RX-V1800 (receiver) Denon 1920 (dvd spiller) Toshiba HDE1 (HD dvd) Sony S350 (blu ray) Advance Acoustic mcd-203 (cd spiller) Epson tw700 (prosjektor) 7.1 oppsett bestående av Focal: Chorus 800v i front sammen med Cobalt Signature center Chorus S Stativhøyttalere som surround/surround back og en Chorus s Sub. Og en eldre fujitsu simens 40"lcd tv, ser sjelden på tv så brukes knapt, går stort sett i film:) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Smooth shit, cappy! Kanskje på tide med nytt rack? hvilken sub er det? Takk. Ja, jeg er på leiting etter nytt tv-bord/rack. Kom gjerne med tips. Subben er en B&W ASW650. Litt liten forsterker i den. Skal nok byttes ut med noe fra SVS om ikke alt for lenge. Termi.: Knall opplegg. Har du bilder å vise oss? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå