Aerow Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 TV2 Sport har rettighetene til La Liga her i Norge, i hvert fall. Takk, men her på parabolen er 5 TV2 Sport kanaler elns. Viser de kampene på alle TV2 Sport kanalene? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Kjipt at Van Der Sar mistet europa rekorden. Men det var gode 3 poeng å få. Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Kjipt at Van Der Sar mistet europa rekorden. Men det var gode 3 poeng å få. Typisk at det måtte komme på et sånt drittmål, men alt i alt så er tre poeng det viktigste. Selv er jeg litt spent på hvilket lag de kommer til å stille med i FA cupen mot Fulham på lørdag. Ser for meg at de kommer til å kjøre noe á la ligacup finalen mot Tottenham. Uansett skal det jo være relativ grei skuring, men som vi har sett ved mange anledninger; cup er cup. Endret 5. mars 2009 av Chapper Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 TV2 Sport har rettighetene til La Liga her i Norge, i hvert fall. Takk, men her på parabolen er 5 TV2 Sport kanaler elns. Viser de kampene på alle TV2 Sport kanalene? Det er jeg usikker på. Tror det Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ok, takk Beklager at jeg spør så mye men er det et sted der jeg kan se når kampene går og slikt? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ok, takk Beklager at jeg spør så mye men er det et sted der jeg kan se når kampene går og slikt? Fant en terminliste for deg. http://www.tv2.no/jsport/element.do?cmd=ro...mp;seasonId=330 Du ser at det står på siden av kampene om tv2 sport viser dem. Endret 7. mars 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Ninjasniper Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Åh rått, der var det jo ein tabell for PL og. Håper Tottenham gjer det bra framover. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Ok, takk Beklager at jeg spør så mye men er det et sted der jeg kan se når kampene går og slikt? Fant en terminliste for deg. http://www.tv2.no/jsport/element.do?cmd=ro...mp;seasonId=330 Du ser at det står på siden av kampene om tv2 sport viser dem. Takk, takk Håper jeg får sett noen Real Madrid CF kamper nå. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Real Madrid - Atletico Madrid går på TV2 Sport nå. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har ikke sett denne tråden før. Menmen jeg er vel på mange RBK kamper, og alle Europacup-kampene. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Da er vi 2 Nydelig 5-1 seier i kveld da! Viser at vi, og Trond Olsen, er i rute! Endret 8. mars 2009 av anolop Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Martin Andresen. :rolleyes: Dette er en fotball tråd, vennligst hold diskusjon rundt møbelprodusenter utenfor. Edit: Please delete OT Laland Endret 8. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så vanvittig deilig med seier over Fulham idag. Var 3 utrolig viktige poeng vi tok idag nedi nedrykkstriden. Var heldige som ikke lå under med flere før pause, men etter pausen kjørte vi over dem Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 2-0 over Inter. Herlig kamp. Nå blir det Vidic drakt. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 2-0 over Inter. Herlig kamp. Nå blir det Vidic drakt. Inter hadde mange skudd i stolpen Hvor går Roma - Arsenal? Arsenal vinner på straffespark konkuranse. Men er heldigvis ikke Riise som bommer Da er vi 2 Nydelig 5-1 seier i kveld da! Viser at vi, og Trond Olsen, er i rute! Nok penger ihvertfall :rolleyes: :rolleyes: Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva!? Vant Arsenal? Jeg er skuffet over dere Roma. Jeg som var så sikker på at Roma vant. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 seff vant arsenal. ikke noe tullball lag videre! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nok penger ihvertfall :rolleyes: :rolleyes: Det har vi, men vi fikk Olsen billig da... Kjøpte vel Prica for ca. 10 mill. også... Kommer sikkert til å få 30 mill. for Sapara i August da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå