Crazy Joe Davola Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er imorgen den viktige kampen spilles, nemlig Hull - Blackburn. Og etter at jævla Liverpool klarte å tape mot Boro så MÅ Blackburn vinne. Ellers ser det meget mørkt ut. Men er optimist og tror på seier. Hull er Premier Leagues svakeste hjemmelag heldigvis Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 United tok da Ligacupen etter en litt for spennende kamp. Heldigvis er Tottenham dårligere på straffer. Gjorde godt, men håpet at vi kunne slippe ekstraomganger, da United spiller i midtuka mot Newcastle. Viktig kamp, og det vil vise seg om Ligacupseieren var verdt det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Godt å få en pokal til ja. Syns litt synd på Tottenham, for de gjorde en bra kamp. Men noen må vinne, og det var det heldigvis klubben jeg holder med som gjorde. Syns Anderson virket frisk og opplagt idag, håper å få sett han litt mer i tiden som kommer. Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Så desverre ikke kampen selv, har ikke viasat, så jeg satt klistret foran Nettavisen Live x) Fint at Anderson kommer seg etter skaden sin da, har stor tro på han. Han har ikke vært like god i år som i fjor, dessverre, men han er fortsatt ung og han vil nok komme sterkere tilbake. Han kan fortsatt ikke å skyte da <_< Anywhoo, Liverpool gikk på en smell mot M'Brough, så nå har troen på seriegull blitt bare sterkere. Får se hvordan det går i midtuka mot Newcastle og Fulham til helga. Gleder meg enormt til Fulhamkampen forresten, da drar jeg inn til Three Lions i Trondheim for mitt første besøk til en pub som myndig! ;D Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det viktigste resultatet idag var Hull - Blackburn 1-2 . Nå er vi over streken og har planer om å bli der B) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Man Udt - Må Gud være med deg Endret 1. mars 2009 av HardC0re Gamer 1997 Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er den eneste i verden som har vært tilhenger av Liverpool OG Everton siden jeg var liten. Men innrømmer at Everton er laget jeg setter mest pris på, og derfor stemte jeg på dem. Er vel fordi det er artig å heie på noen ikke "alle" andre heier på. Selv om interessen har falt ganske mye de siste 5 årene. Husker at Liverpool vant Uefa Cupen på bursdagen min også...Good times Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Liverpool OG Everton?? :o Er du gal???? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 LIVERPOOL ER ikke FTW! (Altså ikke For The World.) Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må si det samme som Analop jeg. Er du gal? Jeg stemmer for å sende han ut i Liverpoolsgater iført Pool drakt og Everton skjerf/lue Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må si det samme som Analop jeg. ooooooooooooooooooooooooooo anOlop, anOlop! ANOLOP!!!!! :wacko: Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe.. I know. Jeg har konsekvent skrevet feil siden jeg så du korrigerte en på Diskusjon.no. Har ventet på at jeg skulle få oppmerksomhet Fra nå av skal jeg skrive rett Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Liverpool OG Everton?? :o Er du gal???? haha jeg vet =D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Liverpool og Everton? Du kunne like gjerne heia på Vålerenga og Lillestrøm. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Man Udt - Må Gud være med deg Det heter ikke "Man Udt" men "Man Utd". Du må passe bedre på hvor du setter bokstavene gutt. Men er det uansett noen som vet hvilke kanaler hvor Real Madrid CF kampene går? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 TV2 Sport har rettighetene til La Liga her i Norge, i hvert fall. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Deilig å se at Ngog endelig fant målet han også! Hadde vel en assist på målet til Youssi også etterfulgt av noen hælspark og en Zlatan-finte. Fint å se at han har fått litt selvtillitt! Liverpool har vel egentlig bare 1 skikkelig spiss, så det bør handles i august! Håper på nye eiere med hjerte for fotball og kan bruke litt penger som Chelsea gjorde for å bli best i England. Ikke bruke så mye penger da selvsagt, men 1-2 klassespillere til hadde vært interessant for å sett om Liverpool kunne utfordret årets seriemester Man U til neste år! Må bare gratulere Man U supperterne med gullet! Vi ligger 4 poeng bak nå med 2 kamper mer spilt, så jeg tror ikke vi kan ta dere igjen Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Takker for det men jeg velger å vente med feiring før det er 100 % i boks. Veldig mye som kan skje. Fotballen er jo som viden kjent rund. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ikke for Man U! De taper ikke dette Vet de tapte ett stort forsprang for mange mange år siden, men de gjør det ikke år... Hadde virkelig trodd dette skulle bli Liverpools år etter den fantastiske hrøstsesongen, men det har vært for mange uavgjortkamper dessverre Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror nok United tar gullet ja. Spesielt siden vi (Blackburn) er 36 poeng bak United. Blir vanskelig å ta det igjen på 12 kamper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå