Gå til innhold

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United tok da Ligacupen etter en litt for spennende kamp. Heldigvis er Tottenham dårligere på straffer.

Gjorde godt, men håpet at vi kunne slippe ekstraomganger, da United spiller i midtuka mot Newcastle. Viktig kamp, og det vil vise seg om Ligacupseieren var verdt det.

Lenke til kommentar

Godt å få en pokal til ja. Syns litt synd på Tottenham, for de gjorde en bra kamp. Men noen må vinne, og det var det heldigvis klubben jeg holder med som gjorde.

Syns Anderson virket frisk og opplagt idag, håper å få sett han litt mer i tiden som kommer.

Lenke til kommentar

Så desverre ikke kampen selv, har ikke viasat, så jeg satt klistret foran Nettavisen Live x)

Fint at Anderson kommer seg etter skaden sin da, har stor tro på han. Han har ikke vært like god i år som i fjor, dessverre, men han er fortsatt ung og han vil nok komme sterkere tilbake. Han kan fortsatt ikke å skyte da <_<

Anywhoo, Liverpool gikk på en smell mot M'Brough, så nå har troen på seriegull blitt bare sterkere. Får se hvordan det går i midtuka mot Newcastle og Fulham til helga. Gleder meg enormt til Fulhamkampen forresten, da drar jeg inn til Three Lions i Trondheim for mitt første besøk til en pub som myndig! ;D

Lenke til kommentar

Jeg er den eneste i verden som har vært tilhenger av Liverpool OG Everton siden jeg var liten. Men innrømmer at Everton er laget jeg setter mest pris på, og derfor stemte jeg på dem. Er vel fordi det er artig å heie på noen ikke "alle" andre heier på. Selv om interessen har falt ganske mye de siste 5 årene.

Husker at Liverpool vant Uefa Cupen på bursdagen min også...Good times :D

Lenke til kommentar

Deilig å se at Ngog endelig fant målet han også! Hadde vel en assist på målet til Youssi også etterfulgt av noen hælspark og en Zlatan-finte. Fint å se at han har fått litt selvtillitt!

Liverpool har vel egentlig bare 1 skikkelig spiss, så det bør handles i august! Håper på nye eiere med hjerte for fotball og kan bruke litt penger som Chelsea gjorde for å bli best i England. Ikke bruke så mye penger da selvsagt, men 1-2 klassespillere til hadde vært interessant for å sett om Liverpool kunne utfordret årets seriemester Man U til neste år!

Må bare gratulere Man U supperterne med gullet! Vi ligger 4 poeng bak nå med 2 kamper mer spilt, så jeg tror ikke vi kan ta dere igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...