Konamixx_InnleggNO Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Yikes, der fikk jeg nesten en flekk i bokseren gitt. Pokker for et hardt skudd fra Scholes, og United leder oppskriftsmessig 1-0 mot Fulham. Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Må si jeg er godt fornøyd med laget mitt i dag. 3-0 mot Fulham er godkjent ;D Perlescoring av Scholes, og fint at Berba og Rooney fikk seg et mål hver. Blackburn neste! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Må si jeg er godt fornøyd med laget mitt i dag. 3-0 mot Fulham er godkjent ;D Perlescoring av Scholes, og fint at Berba og Rooney fikk seg et mål hver. Blackburn neste! Bare vent, neste kamp taper dere. Vi kommer til OT for å ta 3 poeng med Big Sam på sidelinjen. Santa Cruz scorer 2 mål, mens Gamsten putter 1. Lov å håpe Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Haha, keep on dreamin'! Skal passe meg for å bli for sikker her nå, men jeg håper (og småforventer) tre poeng. På en annen side må jo seiersrekka slutte en eller annen gang, men jeg ser gjerne at den fortsetter et stykke til x) En ting vil jeg likevel si; om Norges mest oppskrytte spiller (ja, Gamsten) scorer, så blir jeg nødt til å gjøre noe drastisk xD Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hehe, skal jeg være ærlig tror jeg United vinner ganske greit. Blackburn mangler Samba som er en viktig stopper, og Scholes, Carrick og Ronaldo kommer til å leke med midtbanen til Rovers Det er der det svake leddet er, midtbanen, og forsåvidt keeperen. Robinson er ikke akkurat klasse Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, så slapp endelig United inn mål, og hvem var det mot? Jo, BLACKBURN!! Bare vent nå så scorer Gamsten et mål også og vi vinner greit Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe, ja det ble faktisk Blackburn som skulle finne et hull i United forsvaret. Kudos til Bburn for en bra gjennomført kamp. Imotsetning til Fulham hadde de funnet ut at det må presses på midtbaneleddet til United. Dette endte med at Scholes så ut som en skygge avseg selv fra Fulham kampen. Det hjelper jo selvfølgelig ikke at United spiller med en Polakk i mål som skaper ufattelig mye usikkerhet i forsvaret. Han var forøvrig helt på bærtur (tok dere den eller? hoho) på målet. Ble en skikkelig slite kamp, men det endte heldigvis godt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er veldig fornøyd med hvordan laget spillte idag selv om det ble tap. Var ikke mye som skulle til før vi gikk opp i ledelsen med Nelsens stangskudd. Like etter sendte heller Ronaldo United i ledelsen . Vi hadde 5 på midten idag, og det viste seg å være veldig smart. Synd at vi ikke klarte uavgjort ivertfall, men vi prøvde og klarte det nesten. Er ikke mange lag som klarer seg såpass på OT. Er ivertfall mye å ta med seg i kampen om å unngå nedrykk Lenke til kommentar
Chapper Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Yess yess, 10. PL-seier på rad! Har stor tro på gull nå! Uansett så må jeg gi masse skryt til Rovers som greide å gi en tøff kamp. Jeg hadde hjertet i halsen da stangskuddet kom. United var heldige, men sånn er det i fotball. B'burn fortjente ett poeng, for å være ærlig. Litt snurt over at Kuszczak slapp inn ett mål da han endelig fikk en kamp <_< Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 At Manchester United spiller med Kuszczak i mål fremfor Ben Foster er intet mindre enn et mysterium i mine øyne. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Som om jeg skulle ha sagt det selv, Odesseiron. Foster er både yngre og bedre enn Kuszczak, og fortjener litt spilletid. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) PIG er jo meget god på streken, dessverre er feltarbeidet hårreisende dårlig. Man merker virkelig hvor viktig VdS er for laget når man ser PIG på banen. Hele forsvaret skjelver og tilslutt skjer det slik som på lørdag. Hva PIG i det hele tatt drev med på målet imot er for meg et mysterium. Rio er oppe i kroppen på Santa Cruz og da skal forfaen meg keeper holde seg i buret, og for all del holde seg på bena. Er virkelig spent foran CL kampen ikveld. med kun 6 forsvarspillere i troppen (hvor 2 av de var usikre), ser det litt skummelt ut bakover. Hvis ting ikke bedrer seg for de småkadde kan vi ende opp med Evra - rio - Eckersley - Fabio i den bakre firern. Og mot Zlatan kan det bli vanskelig. Regner med United spiller forsiktig, med 5 mann på midten i dagens kamp, og satser på kontringer. Håper på en midtbane bestående av Rooney-Giggs-Carrick-Fletch- Ronaldo. Vil ha MASSE løpskraft der ikveld, og alle vet jo at Fletcher står frem i storkampene. Ønsker alle med et hjerte som banker for de røde djevlene lykke til ikveld!! Dette ble vel ikke helt PL stoff, men ser ingen vits å ha en egen CL tråd. Endret 24. februar 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan vel nesten heller kalle den for Engelsk fotball da, så får vi med Ligacupen og FA-cupen også Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Endret navnet til Fotball tråden jeg. La også med en poll som dere sikkert ser. Er sånn at man må stemme i alle 3 pollene. så hvis jeg skal fjerne championship og heller legge med f.eks. La Liga og Serie A, let me know. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I am somewhat astonished that I am not the only Crystal Palace fan here. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 I am somewhat astonished that I am not the only Crystal Palace fan here. Norsk først? men uansett. Jeg er ikke akuratt ivrigste supporteren men heier litt på Blackburn når det passer seg (at jeg har tid til og se kampene) Skjul Norwegian first? But, anyways. Im not exactly the biggest fan, but i do have a little hope for the Blackburn Rovers when it fits me (that means when i have time to see the matches) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Manchester United FTW! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Slår vi portsmouth nå så blir det ti poengs ledelse. Dette ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Slår vi portsmouth nå så blir det ti poengs ledelse. Dette ser veldig lovende ut. Når er den kampen da? Og det er vel Man Udt du snakker om? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Slår vi portsmouth nå så blir det ti poengs ledelse. Dette ser veldig lovende ut. Når er den kampen da? Og det er vel Man Udt du snakker om? Er Man Utd ja Tenkte feil her. Portsmouth kampen er utsatt til 22.april. Var Newcastle kampen neste onsdag jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå