ShampooMacTavish Skrevet 17. april 2010 Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 Det holder jo med uavgjort, dersom vi gjør det bra nok ellers, så vi kan jo håpe på det også Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Joda. Man skal ikke ønske Liverpool så altfor mye, og med tanke på at fjerdeplassen er så godt som tapt så kommer det på det samme så lenge Chelsea ikke tar flere enn ett poeng. Endret 17. april 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 FFFUUUU.... Hønefoss scorte mot Stabæk 30 sekunder før fulltid. Stabæk hadde mange sjangser, men klarte ikke å få uttelling på noen av de. Når Hønefoss scorte var de også en mann mindre på banen. Jeg satt rett bak Jan Jönsson. Han klikket totalt i de siste minuttene av kampen. Han var sånn passe frustrert. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Er stolt idag. Blackburn slo Arsenal 2-1 hjemme på Ewood Park. Er lenge siden Blackburn har slått et av "topp 4 lagene". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Blackburn er god på hjemmebane mot de store lagene, men at de skulle slå Arsenal hadde jeg ikke trodd. Imponerende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2010 Ja, Blackburn har vært veldig solide på Ewood i år. Tror det har blitt 3 tap der. Mot Shitty, Tottenham og Everton. Fornøyd med det. Hadde bortestatistikken vært like bra hadde de kjempet om 3-4 plassen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 Så fantastisk deilig å være i gang med Premier League igjen. Og veldig gledelig at det startet med 3 poeng mot Everton. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Ja det var på tide. Skal bli gledelig å se guttene i aksjon mot Newcastle i morgen. Ekstra gledelig er det også med Fantasy League-spekulering igjen. Endelig har vi noe å gjøre på dagtid i helgene igjen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Nå skal en ikke undervurdere Newcastle, men jeg tror nok United vinner den kampen ganske greit. De virker å ha fått en kanonspiller i Chicarito. Skulle faktisk heller sett at Blackburn lånte han enn Mame Biram. Men Mame har også et stort potensiale, så han vil nok gjøre det bra han også. Ivertfall bedre enn Di Santo som scoret 1 mål i fjor. Endret 16. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2010 Rapporter Del Skrevet 16. august 2010 Du skulle ikke oppdatere avstemningen litt, Villanden? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Den er vel moden for endring ja. Skal gjøre det om noen dager. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Flyttet til "Helt andre ting" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. desember 2010 Se her ja. Får håpe det blir litt trafikk her inne igjen da. Thanks Innlegg.no-guys. Herlig kamp mot Arsenal i går. Forsvarsrekka var fantastisk solid. Noen som har fantasy league-lag her inne? Send meg mailen deres på pm, og skriv hva dere og laget deres heter her etterpå, så kan jeg lage en Gamer.no-liga. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 (endret) En liten godbit i første runde i Tippeligaen, Brann - Rosenborg. Ser for meg Rosenborg-seier, men spennende likevel. http://www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.7436589 Forøvrig kjipt det som skjer i Blackburn for tiden. De nye eierne kjører klubben ned i grøften Endret 22. desember 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Helt enig med deg. Jeg er ingen stor Blackburn-fan, men å sparke Allardyce gir ingen mening. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Det som nesten er like gale er at de ikke har en erstatter klar heller. Steve Kean, som jeg selv ikke hadde hørt om før nå, og som var trener for reservelaget eller hva det var ser ut til å få jobben. Som om han skulle være bedre enn Allardyce. Spillerne er i harnisk, og Samba som er en av nøkkelspillerne vil bort nå. Fullstendig kaos. De har overhodet ingen anelse hvordan de skal drive en fotballklubb disse inderne, og er kun ute etter å gjøre selskapet deres mer kjent, gjennom Blackburn. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2010 Ser ikke ut som at de skjønner hva som skjer med spillere og resten av støtteapparatet når de fjerner en mann som alle setter sin lit til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå