Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FFFUUUU.... Hønefoss scorte mot Stabæk 30 sekunder før fulltid. Stabæk hadde mange sjangser, men klarte ikke å få uttelling på noen av de. Når Hønefoss scorte var de også en mann mindre på banen. Jeg satt rett bak Jan Jönsson. Han klikket totalt i de siste minuttene av kampen. Han var sånn passe frustrert.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Nå skal en ikke undervurdere Newcastle, men jeg tror nok United vinner den kampen ganske greit. De virker å ha fått en kanonspiller i Chicarito. Skulle faktisk heller sett at Blackburn lånte han enn Mame Biram. Men Mame har også et stort potensiale, så han vil nok gjøre det bra han også. Ivertfall bedre enn Di Santo som scoret 1 mål i fjor.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Se her ja. Får håpe det blir litt trafikk her inne igjen da. Thanks Innlegg.no-guys. :)

Herlig kamp mot Arsenal i går. Forsvarsrekka var fantastisk solid.

Noen som har fantasy league-lag her inne?

Send meg mailen deres på pm, og skriv hva dere og laget deres heter her etterpå, så kan jeg lage en Gamer.no-liga.

Lenke til kommentar

Det som nesten er like gale er at de ikke har en erstatter klar heller. Steve Kean, som jeg selv ikke hadde hørt om før nå, og som var trener for reservelaget eller hva det var ser ut til å få jobben. Som om han skulle være bedre enn Allardyce. Spillerne er i harnisk, og Samba som er en av nøkkelspillerne vil bort nå. Fullstendig kaos. De har overhodet ingen anelse hvordan de skal drive en fotballklubb disse inderne, og er kun ute etter å gjøre selskapet deres mer kjent, gjennom Blackburn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...