zell_InnleggNO Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 trur ikke jeg får sett kamper i helga heller blir for lenge uten! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Vurderer sterkt å kjøpe meg en liverpool-badeball. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Var utrolig deilig å slå erkerivalen Burnley idag. Men vi gjorde det unødvendig skummelt ved å la Burnley styre spillet i 2.omg og ved at de scoret på overtid. Hadde hjertet i halsen de siste minuttene der. Vi skulle heller gått hardt ut i 2.omg og prøvd på 4-1 og drept kampen. Men vi vant nå uansett, deilig med 3 utrolig viktige poeng! Endret 18. oktober 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Forbannelsen til United mot Liverpool fortsetter tydeligvis. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jepp. Men det gjør ingenting, fordi de er fortsatt under United. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det gjør ikke "ingenting" å tape mot erkerivalene. Klart, det hjelper litt at de ligger under oss på tabellen, men det betyr ikke at det er uten betydning. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Vent til du blir noen år eldre HCG, så skal du få kjenne på kroppen hvordan det føles i etterkant. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Virker som om Rosenborg kommer til å miste Hamrén gitt, tviler sterkt på at de kommer til å tviholde såpass på ham som de påstår. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Og det synes jeg er synd. I disse dager virker det som om fotballtrenere blir skiftet ut, uavhengig om de gjør en god jobb eller ikke, rimelig fort. Kjipt om Hamrén stikker til et annet lag. Akkurat som trenern til Stabæk, han drar vel sin kos han også. Selfølgelig var det Molde sin trener som sa det til Rosenborg-ledelsen. Molde er bare sure fordi de kom på en sugen annenplass i Tippeligaen. Hamrén: - Jeg er ikke tilbudt jobben...foreløpig. Endret 27. oktober 2009 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hamrén er riktignok ikke tilbudt jobben enda, formelt, men det påståes jo at han er nå det svenske fotballforbundets førstevalg siden de ikke fikk tak i Svennis, og da kommer de nok til å få tak i han, uansett hva Skutle eller Hoftun sier. Hamren er en utrolig likanes kar, og har fått på beina et Rosenborg-lag med "attityd" og stolthet, så det blir synd å se ham gå. For går han ikke før 2010 sesongen er han iallefall borte sesongen etterpå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Djing0, det var ikke sånn ment, altså, det er en forferdig følelse, men statistisk sett, gjør det ingenting. Lenke til kommentar
brukes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Real gikk på en smell i går mot et 3.divisjonslag, tapte 4-0, junior laget til Real er i samme liga som det laget de tapte mot btw. Det er jo veldig gode nyheter for oss som ikke liker Real og er Barca sympatitører Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Ryktebørsen til Nettavisen byr på dette gladrykte: Fernando Gomez er sportsdirektør i Valencia. Han har endelig kommet fram til konklusjonen Fotball-Europa har ventet lenge på: Den økonomisk skakkjørte klubben må kvitte seg med David Villa og David Silva. Storklubbene sitter selvsagt ikke i ro. Daily Mirror skriver at Manchester United vil gi 40 millioner pund for duoen. Daily Mail og Daily Star skriver at Sir Alex Ferguson først og fremst jakter Villa. Har lenge håpet at Sir Alex skulle forsterke laget litt, og endelig leste jeg det jeg ville lese. Tenk å sett Villa og Silva med den røde djevelen på brystet.. Da hadde jeg blitt den gladeste personen på forumet her! Linky. Endret 28. oktober 2009 av Dunedain Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jaja Man U fikk seieren de trengte i helga! Selv om tapet mot liverpool var bittert, nå tenkte jeg liverpool var på sporet igjen så går de på en smell mot fulham:p Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg fikk sjokk når jeg så dette nå isted. http://www.vg.no/sport/fotball/ligaer/tyskland//artikkel.php?artid=592106 Han var en meget god keeper. R.I.P Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Deilig med Premier League igjen. Og enda deiligere å slå Bolton 2-0 borte. Vi klatrer på tabellen, og vinner vi hengekampen vår mot Fulham på onsdag er vi bare ett poeng fra Liverpool når 13 kamper er spillt. Hvem skulle tro det før sesongen begynnte? Lenke til kommentar
Johnsen5 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har stor tro på Man Utd...sikkert fordi de er fav laget. Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Er United supporter men tror seriegullet går til Chelsea, men håper det selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Er uheldgivis Liverpool supporter. Nå for tiden ser det ikke mye lyst ut. Benitez leder oss til en meget sterk 5. plass, og vi signerer 7 middelmådige spillere som skal heve laget betraktelig til neste sesong. Tror gullet går til Chelsea. Ingen lag i dagens PL slår den stallen de kan stille, uansett hvor skadeskutte de er. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Tippet Chelski før sesongen jeg også, og må nok stå ved det. De virker veldig solide og mest stabile av topplagene. Når det gjelder Liverpool så tror jeg faktisk de må kvitte seg med Benitez før de kan ta gull. Han er ikke god nok som manager. Kjøper for mye drit, disponerer laget feil og får ikke det beste ut av hver spiller. Tror de skal være rimelig glad om de får 4.plassen i år da Tottenham og Villa virkelig viser at de vil være med der oppe. Må og bare si det at jeg synes det er helt idiotisk av City å sparke Hughes. Han burde få bedre tid på seg enn en halv sesong. Når du kjøper et helt nytt lag på en gang tar det tid før samspillet kommer. Hughes har vist i Blackburn at han kan bare han får tid. Vil ikke si at Mancini er noe særlig bedre heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå