ShampooMacTavish Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det hadde vært uheldig om vi ikke hadde gjort det, mtp. Ferdinands tabbe. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Så målene og kampen. To ord: Orgasme! (og) FAEN! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Æsj. Nå ligger Godset på kvalikplass. Jeg som hadde stort håp om at de skulle rykke ned... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Herregud for en fotballkamp jeg var vitne til idag. Fullt fortjent å vinne, da United presset hele kampen i 2. omgang, og City fikk to mål de ikke fortjente. Good stuff. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Det var noen hektiske kvarter i løpet av andre omgang, ja. Giggs tok over plassen som lagets driblefant etter Ronaldo. Endret 20. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Definitivt. Kan ikke ha en "You'll never walk alone"-signatur etter en slik dag. Sorry, Shampoo. Men jeg holdt ut så lenge jeg klarte, en uke. edit: Hahaha. Er vel ikke lenge igjen før City må spille uten spisser. Endret 20. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Oh crap, det er jo United-kamp idag. Det visste jeg ikke. Den går på Canal+ Sport 2 - ManU vs. Wolves. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Både Magnus Eikrem og Joshua King er med i troppen, håper de får slippe til Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Stikker til en kompis snart for å se den. Først blir det oppvarming med Resident Evil 5 co-op. Forhåpentligvis kommer King og Eikrem utpå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. september 2009 Forfatter Del Skrevet 23. september 2009 Glad United vant til slutt idag. Så mørkt ut en stund. Fint spill av Owen og Welbeck. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Med en gang Vela kommer på banen løsner det. Det kalles Vela effekten. Hva kan Bendtner skilte med? En stykk vraket Aston Martin. Har tilfeldigvis Vela bak på min skjorte. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Gleder meg til å se United - Wolfsburg ikveld. Håper på easy win. Ble vel ikke akkurat en easy win, men det var godt å se guttene gi et ekstra nivå når de trengte det. Var forresten morsomt å høre Groven kommentere de andre kampene Endret 30. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ikke særlig gøy å slippe inn 6 mål i en og samme kamp. Fikk bare sett de siste 5 min av kampen idag, men forstod det slik at vi hang godt med mot Arsenal, ivertfall i første omgang? Kommentatoren sa ivertfall at Arsenal sprudlet offensivt og det hadde vært mange flere enn Blackburn som hadde sluppet inn 6 mål i en slik kamp. Men er bare å gratulere Arsenal som er det beste offensive laget i Premier League med seieren. Glad vi er ferdige med den kampen for denne sesongen. Neste er Burnley hjemme før vi reiser til Old Trafford og henter 3 nye poeng Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 herlig kamp av Arsenal ) likte svært dårlig målene vi slapp inn. Ser helst at vi bruker Eboue foran Sagna. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Noen som så på Vålerenga-Viking? Og la merke til en ung Håvard Nielsen komme ut på slutten? Han kjenner jeg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Atsjonas poster i <<Fotballtråden>>. :o http://www.youtube.com/watch?v=DuPFarQO18o Laget av meg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Norge - Sør Afrika, så Sverige - Danmark. Dette blir en fin lørdag. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Meh.. Premier League forran landslagspause. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Selvfølgelig, men det er ikke akkurat et valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå