Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg hadde skrevet det jeg føler for Adebayor akkurat nå i denne tråden er jeg stygt redd jeg hadde blitt utestengt på flekken! Trampe vP i ansiktet, og hoppe på foten til Cesc, for ikke å snakke om å springe over hele banen for å feire foran fansen han ikke skjønner hvorfor hater ham. Artig fyr...

hehe, ble et surt tap også.. enda et selvmål, snytt for straffe og masse gode sjanser som akkurat ikke går. men var en god kamp, kunne fort blitt 5-5 liksom. skal sies at city viser de er kontringsterke, farta til bellamy, shaun wright phillips skal man ikke tulle med. spent på å se hvordan de gjør det mot manu neste helg.

 

satse på at arsenal kommer seg på beina og får woopa wigan neste helg de trenger et oppløft nå. er vel champions league i midt uka mot standard liege eller hva de heter, satse på seier der.

 

men noe positivt skjedde jo i dag, rosicky spiller for første gang på gud veit hvor lenge. 26 minutter på banen og får 1 assist og et mål:) håper virkelig han holder seg skadefri og får en god sesong. unner han lett såpass!

Lenke til kommentar

Så Arsenal - Shitty med en Arsenal-kompis idag, og Adebayours navn ble ofte nevnt akkompagnert av bannord. Makan til ulidelig spiller. Håper trampingen hans får etterfølger. Synd at det ble tap for Arsenal, men godt å se Roscicky(?) tilbake.

 

Så over til Manchester United mot Tottenham der vi virkelig viste at vi fortsatt er med i gullkampen, selv om CR forlot oss i sommer. Selv om Tottenham ikke var på sitt sterkeste idag, så spilte United god fotball. Var spesielt fornøyd med midtbanen idag. Fletcher har gjort seg fortjent til en plass på ryggen min, så et draktkjøp ligger rett rundt hjørne. Herlig seier, og godt å se Andersons første Premier League-mål.

 

Nå blir det Besiktas på Tirsdag, og Shitty på Søndag. En stor uke, som forhåpentligvis går over all forventning.

 

btw: Vil nevne at signaturen min er en del av et veddemål, og at jeg på ingen vis støtter Liverpool. :)

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Adebayor etterforskes.

 

Håper den tullingen får som fortjent og blir utesteng. Så er det bare å krysse fingrene for at United gjør som dem skal og virkelig gruser City neste helg. Det hadde vært så deilig!

 

Bare synd at Tevez er skadet og ikke kan spille. Hadde bært gøy å sett reaksjonen på Old Trafford. Han tror jo akkurat som Adebayor at han fortsatt er elsket av sine gamle fans. Gjør jo ingenting å gå fra united til City liksom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...