Essem Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Laland eller Odesseiron? Jeg hørte han hadde veldig rent hår, så jeg tror ikke det er noen av dem. Men jeg får vondt av signaturen din nå, Villanden. Må du ha den sånn lenge? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du skal slippe nå, Villanden, om du synger en liten sang for meg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Sigurd: Det var to uker hvis jeg husker korrekt. Shampoo: Det frister, men jeg tror jeg står over. Får bare bite i det sure eplet og holde løpet ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Endelig var sesongens første seier i boks. 3-1 over Wolves. Surt at vi slapp inn et mål helt på slutten, men herlig å endelig vinne! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Om jeg hadde skrevet det jeg føler for Adebayor akkurat nå i denne tråden er jeg stygt redd jeg hadde blitt utestengt på flekken! Trampe vP i ansiktet, og hoppe på foten til Cesc, for ikke å snakke om å springe over hele banen for å feire foran fansen han ikke skjønner hvorfor hater ham. Artig fyr... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Satt og så store deler av den kampen. Må si jeg ble litt kvalm av ham ja. Min bror som er Arsenal-fan var ikke så blid på ham han heller. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tevez og Adebayor passer godt sammen i shitty. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Om jeg hadde skrevet det jeg føler for Adebayor akkurat nå i denne tråden er jeg stygt redd jeg hadde blitt utestengt på flekken! Trampe vP i ansiktet, og hoppe på foten til Cesc, for ikke å snakke om å springe over hele banen for å feire foran fansen han ikke skjønner hvorfor hater ham. Artig fyr... hehe, ble et surt tap også.. enda et selvmål, snytt for straffe og masse gode sjanser som akkurat ikke går. men var en god kamp, kunne fort blitt 5-5 liksom. skal sies at city viser de er kontringsterke, farta til bellamy, shaun wright phillips skal man ikke tulle med. spent på å se hvordan de gjør det mot manu neste helg. satse på at arsenal kommer seg på beina og får woopa wigan neste helg de trenger et oppløft nå. er vel champions league i midt uka mot standard liege eller hva de heter, satse på seier der. men noe positivt skjedde jo i dag, rosicky spiller for første gang på gud veit hvor lenge. 26 minutter på banen og får 1 assist og et mål:) håper virkelig han holder seg skadefri og får en god sesong. unner han lett såpass! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Synes det var veldig sterkt av United å slå Tottenham 3-1 borte. Tottenham får nok en kjempesesong, men virker som at de er veldig avhengig av Modric. Nå er jo han skadet en stund, så blir spennende å se hvordan de klarer seg uten ham de neste kampene. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 men noe positivt skjedde jo i dag, rosicky spiller for første gang på gud veit hvor lenge. 26 minutter på banen og får 1 assist og et mål:) håper virkelig han holder seg skadefri og får en god sesong. unner han lett såpass! Enig med dette, Rosicky er herlig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Så Arsenal - Shitty med en Arsenal-kompis idag, og Adebayours navn ble ofte nevnt akkompagnert av bannord. Makan til ulidelig spiller. Håper trampingen hans får etterfølger. Synd at det ble tap for Arsenal, men godt å se Roscicky(?) tilbake. Så over til Manchester United mot Tottenham der vi virkelig viste at vi fortsatt er med i gullkampen, selv om CR forlot oss i sommer. Selv om Tottenham ikke var på sitt sterkeste idag, så spilte United god fotball. Var spesielt fornøyd med midtbanen idag. Fletcher har gjort seg fortjent til en plass på ryggen min, så et draktkjøp ligger rett rundt hjørne. Herlig seier, og godt å se Andersons første Premier League-mål. Nå blir det Besiktas på Tirsdag, og Shitty på Søndag. En stor uke, som forhåpentligvis går over all forventning. btw: Vil nevne at signaturen min er en del av et veddemål, og at jeg på ingen vis støtter Liverpool. Endret 12. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Adebayor etterforskes. Håper den tullingen får som fortjent og blir utesteng. Så er det bare å krysse fingrene for at United gjør som dem skal og virkelig gruser City neste helg. Det hadde vært så deilig! Bare synd at Tevez er skadet og ikke kan spille. Hadde bært gøy å sett reaksjonen på Old Trafford. Han tror jo akkurat som Adebayor at han fortsatt er elsket av sine gamle fans. Gjør jo ingenting å gå fra united til City liksom.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skjønner ikke at folk reagerer så mye over adebayor feiring etter scoringen? Supporterne må jo regne med å få litt i fleisen, selv om jeg ikke mener at det var veldig fair play eller sportslig av adebayor Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Det at han scoret var nok å få i fleisen for Arsenal-fansen, men at han løper 90 meter for å gni det inn i trynet deres blir for drygt. Gjør ikke jobben lettere for sikkerhetsmannskapet heller. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 føler ikke feiringen var det værste. han tråkka ned fabregas og tråkka jo på hode til rvp. synes det er hakket verre:p Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2009 Forfatter Del Skrevet 14. september 2009 Hehe. Jo såklart. Men det hjelper ikke at han drar til med tidenes verste Arsenal-provoserende feiring etterpå. Det var vel mer kronen på verket enn noe annet. Men det er jo sikkerhetsmannskapene de tenker på når de skal straffe han for feiringen. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 ikke dårlig av arsenal å komme tilbake fra 0-2 på bortebane:) herlig! fryktet det verste med den starten de hadde. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. september 2009 Forfatter Del Skrevet 16. september 2009 Det så mørkt ut ja. De skal ha kudos for å ha kommet tilbake og vunnet etter en slik kalddusj. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Finnes lite som topper at Owen scorer 6 minutter på overtid. YEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hehe nesten så man skal si at det er heldig at manu drar i land denna, men absolutt en god og underholdene kamp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå