Vistula Uhlan Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Nokon som såg Brann-Godset? Var sjølv på Stadion, og det var ein god kamp. God stemning, spelet mellom Gustavino og Huseklepp var bra, og laget fungerte rett og slett veldig bra. Synd at vi ikkje klarte å halde 0-en, men eit bra resultat også. Eg håper inderleg at vi får behalde Huseklepp i alle fall ut sesongen, sånn at vi kan få Gustavino til å fungere, og vi slepp ein ny Helstad-episode. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tottenham vant fortjent. De trenger ikke Owen lenger. :rolleyes: Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Forferdelig kamp av Liverpool i dag. Er ikke skuffet over selve tapet, men er virkelig skuffet over Liverpools spill. Dette må være noe av det verste jeg har sett på lang tid, og jeg er redd for at LFC går i fellen hvor taper poeng i de første rundene og henger etter toppen som de har gjort så mange ganger før. Fortjent seier av Tottenham som spilte bra, Liverpool kom bedre i gang i andre omgang, men klarte dessverre ikke å putte (vorovin skulle hatt straffe). Bra kamp av Brann i dag også, overrasket over at Huseklepp hadde krefter etter landskampen, men det hadde han og han imponerte igjen! Blir spennende å se hvilken utenlandsk klubb han går til. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Man U leverte heldgivis, dog litt tamt. Men de 3 poengene var viktige. Vært en busy helg, sett Chelsea, Man U, Arsenal og Liverpool kampen. Vil følge de 4 store så mye som mulig. Men ble litt spent på Tottenham også etter ikveld. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 Et veldig overraskenede resultat idag, United tapte for lille Burnley. Det hadde jeg aldri trodd, imponerende av Burnley. Og Liverpool vant hele 4-0 over Stoke. Tror Tottenham blir veldig bra i år, de vant 5-1 borte mot Hull. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 En skrekkelig dårlig kamp av United idag. Klarte ikke å skape noe mot et etablert Burnley-forsvar. Håper jeg ikke får se slike oppvisninger igjen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Idag derimot. Herlig å se at de åpnet målkontoen for fullt i andre omgang i dag. Fint å se at Owen kan score også. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 pen arsenal kamp nå igjen. blir spennende neste helg med arsenal manu. lurer på om manu kan finne på å trekke lengste strået ettersom arsenal har midt uke kamp denne uken også. 4 kamper på 2 uker, sikkert lett å bli sliten. men håper lett på seier begge dagene:) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Ikke akkurat den beste åpningen for Blackburns del. To tap av to mulige. Trøsten får være at vi har vært minst like god som både City og Sunderland. Problemet er at spissene ikke scorer mål desverre. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Burnely vant over Everton på Turf Moor. :o Glad United ikke var de eneste. Endret 23. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Så litt av den kampen, og forsvaret til Everton er ikke til å kjenne igjen fra i fjor. Utrolig passive og henger ikke med. Spørs om ikke det blir en sesong på nedre halvdel for Everton i år når de holder på slik. Bommet på straffe gjorde de også, akkurat som United gjorde. Men det er uansett enda et sterkt resultat av lille Burnley. De spillte bra og skapte mange sjanser. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 nå mister everton lescott også. og jagielka er skada lenge. everton er doomed. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Burnley minner meg litt om Hull ifjor. Er vel ingen tvil om at de nyopprykka lagene har motivasjonen på plass. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Det jeg fryter nå er at Everton ønsker å bruke en del av pengene på Samba. Er det en spiller vi må beholde så er det Samba. Utrolig god midtstopper. Og nå ser det ut som at Warnock går til Villa. Den svei godt, for han har vært kanongod. Tror Burnley rakner slik som Hull etter en god start desverre. Men det er artig så lenge det varer. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 23. august 2009 Rapporter Del Skrevet 23. august 2009 Tror det hviler en forbannelse over Turf Moor, for både vi (United) og Everton brant straffe der. Det er derimot enkelt å forklare, for Burnley er nyopprykka og vil gi alt og vise alt nå i starten. De vet også at de andre klubbene pleier å bruke en stund på å finne flyten og komme i skikkelig form. Ser dette hvert eneste år egentlig, så er ikke noe nytt. Det er også vanlig at de begynner å ryke etterhvert, nettopp fordi resten av lagene begynner å finne formen da. Blir spennende til helga når vi tar imot Arsenal, ja. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 veldig spennende! får håpe de ikke sliter seg ut mot celtic. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 arsenal spiller så sykt lekker fotball om dagen! digger det ass. virker veldig solide bakover også. Song og denilson har blitt voksene på midten i forhold til i fjor, blir virkelig spennende å se de mot skikkelig motstand i helga. begge lag er on fire, går ut i fra at det blir en helvetes kamp! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Arsenal er ganske imponerende om dagen, men jeg håper det blir bråstopp i neste kamp. Men jeg frykter Arsenal mer nå enn jeg gjorde på noe stadie i fjor, så timingen er nok veldig gunstig for Arsenal sin del nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Tror nok United vinner, ja. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 manu har jo fordelen at de har hatt 1 uke trening til denne kampen, mens arsenal må hvile ut og starte forberede seg frai dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå