Villanden Skrevet 14. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Imorgen braker det igang. Hvilke utsikter har folket for helgens seriestart? Personlig så håper jeg at United - Birmingham vil bli en grei seier for United, selv om det har vist seg gang på gang at de svakere lagene kan bite ifra seg. Med både Ben Foster og Nani friskmeldt så kan det bli en hyggelig søndag. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 Snart er endelig to mnd kvalitetsfotballtørke over og jeg kan sette meg ned i godstolen med en pils å se engelsk premier league igjen. Jeg gleder meg som en unge, og for meg blir også helgens kamp United - B'ham. Er spent på årets utgave av United, uten Tevez og Ronnie, men ble svært imponert av det de leverte i store deler av Chelsea kampen. At de ikke avgjorde det før pause er en synd og en skam. Uansett. ENDELIG Engelsk fotball igjen. Sommeren har vært lang. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 14. august 2009 Rapporter Del Skrevet 14. august 2009 enig! dagen i morgen blir herlig! masse foppal og masse alkohol! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Wohoo, er det virkelig en Blackburn-fan til her inne? 2 stemmer nå på at vi vinner ligaen. Blir en vanskelig kamp mot City, men tror det er veldig bra å møte dem så tidlig da de ikke er samkjørte enda, og stjernene ikke er i toppform. Gleder meg veldig, skal benke meg foran tven! Har vært kjedelig uten Premier League i noen måneder nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Blackburn knuser City. Jeg er ikke BB-fan. Endret 15. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Du er det imorgen Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hehe, blir spennende det, ja. Tror ikke det vil gi noen særlig bedre pekepinn på hvorvidt City greier seg bra eller ikke denne sesongen, uavhengig av hva resultatet blir. Det blir derimot spennende å se hvordan disse offensive spillerne kommer til å spille sammen. Jeg har en merkelig følelse av det samme skjer med City som skjedde med Real; for mange og store egoer som ikke greier å spille sammen, og det tilsvarer et lag med mange store og flotte navn, uten noe særlig kvalitet over selve laget. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Idag er det to spennande kampar på Canal Plus, City - Blackburn. Eg ser den mest for å sjå kva City kan få til. Så har vi Arsenal - Everton, den må eg jo sjølvagt sjå. Skal bli spennande å sjå kva Wenger får til. Sånn tipper eg dei 4 første plassane blir (gidder ikkje ta resten). Eg har tatt i utgongspunkt at ingen spelarar blir skada. 3. og 4 byttar plass viss vi er så uheldige med skadar som vi har vore: 1. Chelsea 2. Liverpool 3. Arsenal 4. United Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 1. United. 2. Arsenal. 3. Chelsea. 4. L'pool. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er så ufortjent at City leder. Vi har jo til tider overkjørt dem. Håper vi scorer neste omgang og at City ikke får de kontringene, for de er farlige på dem. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jepp, Blackburn har vore betre enn City. Vi får håpe dei klarar å få inn to mål i neste omgong Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Begynner å tvile på om Rovers får prikket inn et mål før kampen er slutt. Blir Uansett spennende å se City i år. Det hadde helt klart vært fantastisk morsomt om Manchester fikk to virkelige topplag fremover. Det ville gjort rivaliseringen enda morsommere =) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Surt at de fikk det 2-0 målet på overtid, men vi måtte jo satse alt fremover, og da skjer ofte slike ting desverre. Men synes vi spillemessig var minst like bra som City. Men samtidig er det jo et tegn på at City kommer til å bli bra, da de vinner på en ikke så altfor god dag og at vi vet at de blir bedre jo lengre ut i sesongen vi kommer. Nå skal jeg se Everton - Arsenal, blir nok artig det også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Arsenal lager jo grus av Everton jo. Ser ikke kampen, men vglive-ordene imponerer meg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg skulle jo se den kampen, men så spillte jeg istedefor. Kan si jeg angrer på det nå Uansett utrolig sterkt av Arsenal. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ah, endelig var det PL seriestart, og for en fantastisk start på dette fantastiske eventyret! Mange flott kamper og med flotte scoringer! Gikk som forventet med Chelsea, City og Arsenal. Gleder meg stort til Liverpool i morgen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Gleder meg mer til United, såklart. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Herlig at United klarte det idag. De styrte jo mer eller mindre hele kampen, så det var en fullt fortjent seier. Selv om uttellingen var litt svak. At Tottenham slo Liverpool har jeg heller ikke noe imot. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Helt perfekt med Unitedseier og Liverpooltap. United spilte helt kanon, kollektivet ser ut til å funke bedre enn i fjor, noe som blir viktig når vi mangler Ronaldo. Tottenham gruste jo også Liverpool, og hadde full kontroll på kampen. Liverpool blir neppe å finne på toppen ved sesongslutt hvis de fortsetter som idag. Endret 16. august 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hadde en følelse av at Tottenham kom til å slå Liverpool. Fortjent var det ivertfall. Tror faktisk Tottenham kan være med å kjempe om en champions-league plass i år sammen med City. De har et meget bra lag og en rutinert manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå