Akrabra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm angående community shield ikveld, mellom Manchester United og Chelsea, vet dere om folk som meg som har canal digital har en mulighet til å få sett kampen. Uvanlige kanaler den vises på. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Samme kanal som CL? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Den vises på Viasat Sport. Kampen starter kl. 16. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Cl vises vel på viasat 4? jeg har ihvertfall ikke viasat sport, fant dog dk 5, der den vises men fikk ikke tilgang via kortet. for noe drit Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 CL er på viasat 4 ja. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva skjer med Nani? Han har jo klart å gjøre noe riktig Litt mer seriøst, så er det mulig at dette blir sesongen til Nani faktisk. Nå som Ronaldo er vekke, får vel han noe mer ansvar og spilletid. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jaja ser ut som Man u tap, skal aldri si aldri om de siste minuttene men:/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 yay rooney utlignet! 2-2 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) faen, man u tapte på straffespark:/ jaja. burde edita postene mine, sorry! Endret 9. august 2009 av Akrabra Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Synd at United tapte til slutt, men den utligningen på overtid var forferdelig god. Spesielt med tanke på dommerens dårlige syn, og Chelseas mangel på fair-play. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Fikk ikke sett kampen, men 2-2 er jo uansett greit nok dét. Community Shield er jo en glorifisert treningskamp i mine øyne =) Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nå var vel ikke dommeren noe særlig i mot manu. Likte dette resultatet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Dommeren gjorde en god kamp han, eneste feilen han gjorde var å ikke se Ballack slenge seg selv og albuen inn i Evra, selv om han stod like ved og så i samme retning. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 ballack er ekkel mann. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Solid prestasjon av Norge! Men med et 4-0 resultat er vel det selvforklarende. Hvordan er Norges sjanser ang. EM? Hørte noe om at det er en vag, vag sjanse for at vi kan komme oss dit. Endret 12. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Mente du VM? Norge er i gruppe 9. http://www.fifa.com/worldcup/preliminaries...ings/index.html Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ja, 4-0 i dag var overraskende bra. Og med tanke på hvor mange mål vi kunne scoret i tillegg til de 4 (5) vi egentlig scoret, var det veldig underholdende. Greit nok at dommeren ikke holdt verdens høyeste standard, men at det gikk i favør Norge synes jeg er deilig =P Jeg vil vel egentlig tørre å hevde at vi har en bedre sjanse enn Skottland til å ta andreplassen, men hvordan er det med tanke på playoff? Vi ligger vel ikke akkurat best an blant toerlagene? Det ville vært kjedelig å tatt andreplassen uten å få playoffplass, men samtidig ville det jo vært veldig greit å avsluttet godt før EM-kvalifiseringen begynner. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå