zell_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 føler jeg må komme med noe fornuftig også.. Noen som har troa på at Kalou går til Arsenal? Tja, godt mulig, men skjønner ikke hvorfor ikke Wenger heller henter Huntelaar. Skikkelig målkonge, tror han kunne passet bra inn i Arsenal. Kalou har jeg aldri synes var noe spesielt, men han har jo vært linket i fjor også, så noe ser vel Wenger i ham. Synes Kalou har vært grei det jeg har sett av han, men han har jo ikke akkurat fått masse spilletid i chelski av de kampene jeg så i fjor da. Arsenal trenger ikke flere offensive spillere, her må det satses defansivt. Skjønner ikke hvorfor folk som ikke engang levde på den tiden tar seg nær av at folk skriver manu. Er 100% enig. altså det skader ikke med offensive heller, om man skulle være uheldig og bli plaget like mye av skader i år. Men imo er det viktigste å få inn en svær stopper (hangeland) og en eller to defansive midtbaner. må bare håpe det skjer noe snart. Wenger skal vel starte å mekke spillere etter preseason var ferdig. siste kampen er jo i dag. så får håpe det skjer noe spennende neste uka:) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 United - Valencia starter snart. Lenge siden jeg har sett en United-kamp nå, så dette blir god medisin. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 "Europaaaa her kommer Tromsøøøøøøøøø" Herlig kamp av gutan idag, spesielt av gamlefar Rushfeldt. Eneste norske laget igjen i Europa nå. Aston Villa, Villarreal eller Valencia i neste runde ville vært fantastisk Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hva? Er Tromsø det eneste laget som er igjen? Ikke det at Tromsø er dårlig, men det eneste igjen. Ville aldri trodd det. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Tromsø har da alltid gjort det kjempebra i Europa! Ikke på nivå med Rosenborg da, selvsagt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Okey, håper ikke AaFK rykker ned. Bare ikke treneren blir full igjen. Endret 6. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Glemte selvsagt å tenke på at Stabæk er også med i Europa fortsatt. Trekning senere idag! EDIT: Trekningen er ferdig nå. Tromsø IL - Atletico bilbao Stabæk IF - Valencia Blir altså to norsk-spanske kamper. Tromsø har hjemmekamp til slutt, det har ikke Stabæk. Blir vanskelig for begge lag, men med gode borteresultater kan alt skje. HEIA TIL! Endret 7. august 2009 av djing0 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Lurer på om jeg er motgangs supporter ettersom jeg støtter både LSK og Newcastle. Blir vel ikke noen seier på Newcastle imorgen mot West Brom i Fizzy Championship gitt, og regner med at det ikke blir en god sesong i det heletatt, så mye rot som det er internt i klubben. Gjør vondt for hjertet mitt. Nesten så de burde begynne å gi ut valium på LSK/NUFC kamper. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 det en sann skamm at newcastle ikke er i pl lenger. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det blir ikke det samme uten Newcastle nei Gleder meg allikevel til starten neste helg da Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Synes det er festlig at Newcastle har rykket ned. Kameratflokken har er delt i fire deler - Unitedsupporterene, Arsenalsupporterene, Liverpoolsupporterene og Newcastlesupporterene. Det var ingenting som frydet meg mer enn avslutningen på forrige sesong, og jeg håper for guds skyld at de fortsetter å slite i Championship. Om de hadde rykket direkte ned til League One hadde vært optimalt, men det tror jeg ikke er spesielt realistisk. Jeg tror at Newcastle kan rykke opp via play-off i år, eller enda bedre - satse på ungdom, bygge et ungt lag i år og heller ta et eventuelt opprykk sesongen 2010/11. Men Championship er i alle fall mye mer spennende i år enn det har vært de siste årene for min del, selv om det selvsagt er Premier League som er kjekkest å se på =) Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tja, det er "synd" at Newcastle rykket ned, men de fortjente det, og har bare seg selv å takke. I morgen er det United - Chelsea! Håper vi gruser de blå og vinner Charity Shield for 3. år på rad nå! Uansett tror og håper jeg det blir en fin og spennende kamp. Den sparker i gang PL, og ikke noe er bedre enn det. Føles ut som en evighet mellom hver sesong, men vi har jo Tippeligaen som "trøst" i mellomtiden da. Blir spennende å se om M. Owen greier å score, og ikke minst hva Valencia klarer å få til. Men hvem skal stå, og hvem skal spille på topp.. Hmm.. Personlig syns jeg Ben Foster skal få stå, og at vi burde starte med Rooney/Berbatov, for så å bytte inn Owen litt ut i kampen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Syns også at Ben Foster burde få stå. Hva angrepet angår så vil jeg også se litt mer av Berbatov og Rooney sammen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Noen som har link til Kovacs-målet? Har lyst til å se det etter alle nyhetsoverskriftene. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kommer sikkert på kveldsnytt klokka 11. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Du sier noe der. Da får jeg vel spasere bort til tv'n da. Takk for tipset. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva syns dere om situasjonen da? Jeg skjønner egentlig Kovacs. Han hadde bare sekunder å tenke på, og var helt sikkert full av adrenalin. Opdahl visste at han var skadet, og kan egentlig bare takke seg selv. Han burde gått av med en gang spør du meg. Likevel, han kunne jo med fordel spilt ballen bort... Det verste var uansett Fargermos elleville feiring av målet i ren "vi har nettopp vunnet VM"-stil, den var kvalm. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg hadde nok gjort akkurat det samme i den situasjonen. Som du sier, så er man full av adrenalin, ihvertfall av å se et åpent mål foran seg. Man kan ikke stoppe opp og tenke seg om når man kommer i slike situasjoner. Oppdal burde blitt byttet ut tidligere i kampen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvilken kamp prater dere om? O_O Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Cupkamp mellom Odd Grenland og Brann. Står om det på VG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå