kaaasen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jaja, da har Antonio Valencia åpnet målkontoen sin for United også. Det begynner riktignok å bli mange timer siden, men det er fortsatt kjekt at de nye signeringene har startet godt. Det er forhåpentligvis et boost for selvtillitten =) Merker også at Bayern München muligens brygger på noe, da de trashet AC Milan 4-1. Håper virkelig at tysk fotball løfter seg igjen etter nesten et tiår med nedturer (med visse unntak selvfølgelige). Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Det morsomste med kampen var jo at bamsen vår - Anderson - endelig åpnet målkontoen. Og ikke på noe dårlig vis heller! Idag skal jeg forresten dra å se Tromsø IL - FK Slaven. Nå som Rosenborg er ute og Stabæk er på god vei ut av Europa, så får vi håpe TIL kan redde Norges ære i Europa i år Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Merker også at Bayern München muligens brygger på noe, da de trashet AC Milan 4-1. Håper virkelig at tysk fotball løfter seg igjen etter nesten et tiår med nedturer (med visse unntak selvfølgelige). Sjølvsagt byggjer vi på noko! Vi har ein av verdas beste trenarar (van Gaal), som er vant til ein spelestil laget vårt er vant til, vi har handla sterkt, og alt ser ut til at vi får behalde ein av verdas beste vingar (Ribery). Livet er godt, og vi kjem til å gruse United i Audi Cup! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Akkurat Audi Cup tar jeg ikke så veldig tungt, men det hadde vært morsomt om dere tok de første stegene tilbake til europatoppen igjen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Herlig å se Anderson score, og det var en suser. Håper han kan gi oss noen mål når sesongen begynner. Fint å se at Valencia fikk seg et på også, hjelper på selvtilliten. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Eg SA at vi kom til å slå dykk! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Får vel bare gratulere med seier da. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Rettelse: Du sa dere kom til å gruse oss Å slå oss med ett mål i en straffesparkkonkurranse er ikke det jeg ser på som grusing. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Rettelse: Du sa dere kom til å gruse oss Å slå oss med ett mål i en straffesparkkonkurranse er ikke det jeg ser på som grusing. Hysj! Det er stort for oss å slå lag som Milan og United, og sigar er sigar, uansett korleis du får den. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ble rapportert at bayern fansen kastet flere papirfly inn på banen i løpet av kampen. Snakk om lavmål. Henviser til Munchen-ulykken i 1958. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ble rapportert at bayern fansen kastet flere papirfly inn på banen i løpet av kampen. Snakk om lavmål. Henviser til Munchen-ulykken i 1958. Hooligans. Du kan ikkje klandre ein klubb for dei som hevdar dei er supportarar berre for å spre drit og idioti. Ikkje er sånne supportarar ekte supportarar heller. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det morsomste med kampen var jo at bamsen vår - Anderson - endelig åpnet målkontoen. Og ikke på noe dårlig vis heller! Idag skal jeg forresten dra å se Tromsø IL - FK Slaven. Nå som Rosenborg er ute og Stabæk er på god vei ut av Europa, så får vi håpe TIL kan redde Norges ære i Europa i år Nja, si ikke det! Si ikke det. Jeg velger å se optimistisk på det. Heh, har liksom ikke noe valg. Vi gjør det veldig bra på hjemmebane. Nå har vi blitt vant til det, vi i Stabæk Support har smeltet inn med arenaen, og på onsdag kan det bli stokkfullt på Telenor Arena. Vi spilte veldig på høyde med FCK, og to av målene deres kom som følge av tilfeldigheter og litt kløneri. 2-0 målet kom av klabb og babb som førte til et utrolig selvmål, mens 3-1 målet kom av en idiotisk takling som aldri burde ha funnet sted. Sånn sett, så er jeg meget fornøyd, spesielt med tanke på at vi produserte noen gigantiske sjanser i Parken. Det er derimot veldig trist at det ikke ble noen mål ut av de sjansene, med unntak av Palmasons perleskudd. Kunstgress, hjemmebane og innendørs arena med en hør av Stabøk tilhengere. 2-0 kan gå an, men FCK er et utrolig bra lag, og dette blir ufattelig vanskelig. Jeg har likevel tro på at det kan bli en intens og spennende kamp hvor dramaet varer helt til siste slutt. Med unntak av de første 20 minuttene, så spilte vi helt på nivå med FCK. Det samme gjaldt da vi spilte mot Tirana, og de var jo helt tafatte da de kom til oss. Uansett så er vi alle stolte over hvor vi er nå. Og uansett hvordan dette skulle gå, så tror jeg det vil være begynnelsen på noe stort for Stabæks framtid. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, selv om jeg er TIL-supporter, så håper jeg virkelig at Stabæk klarer å komme seg videre. Får bare håpe at FCK ikke legger seg bakpå hele kampen, med 10 mann i forsvar. Da kan det bli vanskelig. Hadde vært ekstremt gøy med Stabæk i CL. Skal heller ikke glemme hvor deilig det hadde vært hvis et norsk lag slo FCK ut av Champions League, med tanke på all dritten Ståle Solbakken har sagt om norsk fotball. Ellers har jo fortsatt Vålerenga en hvis mulighet til å gå videre, selv om de har bortebane igjen. Hvis TIL ryker mot NK Slaven nå derimot, så blir jeg virkelig skuffet. Kampen på Alfheim var en 3-0 kamp. Tror ikke TIL har dominert i banespillet så kraftig i år, selv ikke mot Bryne og Hønefoss i cupen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Grøsser litt av tanken på å møte Liverpool hvis de henter Villa. Torres og Villa kommer til å terrorisere de aller fleste forsvar i Premier League. Men så kan de jo miste en utrolig viktig spiller i Alonso også. Han er jo hjernen i laget med sine geniale pasinger. Lenke til kommentar
esports.no goldsh0t1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Ja, selv om jeg er TIL-supporter, så håper jeg virkelig at Stabæk klarer å komme seg videre. Får bare håpe at FCK ikke legger seg bakpå hele kampen, med 10 mann i forsvar. Da kan det bli vanskelig. Hadde vært ekstremt gøy med Stabæk i CL. Skal heller ikke glemme hvor deilig det hadde vært hvis et norsk lag slo FCK ut av Champions League, med tanke på all dritten Ståle Solbakken har sagt om norsk fotball. Ellers har jo fortsatt Vålerenga en hvis mulighet til å gå videre, selv om de har bortebane igjen. Hvis TIL ryker mot NK Slaven nå derimot, så blir jeg virkelig skuffet. Kampen på Alfheim var en 3-0 kamp. Tror ikke TIL har dominert i banespillet så kraftig i år, selv ikke mot Bryne og Hønefoss i cupen. Ja, det hadde vært ekstremt gøy. Jeg håper også at TIL kan komme videre, for det er bra om norsk fotball får hevdet seg. Nå begynner det å bli mer og mer snakk om å produsere egne spillere som har vært en viktig del og filosofi av flere av de store klubbene i England. Ang. PL tror jeg det blir en veldig spennende sesong. Det spørs om ikke vår kjære Fergie har gjort en genistrek igjen. Jeg både tror og håper at M. Owen kan score mange viktige mål, samt at Macheda og Welbeck kan dra noen "Solskjær-er". Som vi så i siste kampen i forrige sesong, så er ungguttene også veldig lovende, selv om 3-4 av de som spilte i den kampen har blitt solgt/lånt ut. Endret 2. august 2009 av esports.no goldsh0t1 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da har vi tatt vårt første trofe og er Emirates Cup champions 09. Wilshere ble MOM i begge kampene våre, utrolig spiller! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Leste rykter om at Sir Alex jakter David Villa, David Silva og Sergio Agüero. Alle tre er gode spillere som hadde forsterket stallen, men personlig håper jeg mest på Silva. Han er en fantastisk spiller. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Silva er god han, men jeg tror nok Ferguson har handlet ferdig for sesongen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Nå er det bare 11 dager igjen til Chelsea og Hull sparker igang Premier League-sesongen 2009/10. Gleder meg som en unge! Endret 4. august 2009 av Crimson_Viper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå