Dunedain Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Jepp, Owen skal leve opp til drakten som Best, Cantona, Beckham og Ronaldo har hatt før han. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Får håpe det motiverer han, da. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Syns heller Valencia kunne fått det. Owen er mer en "nummer 19-spiller". Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 City går amok, kjøpt Tevez nå og jakter også Adebayor. I tillegg har de kjøpt Santa Cruz og har Bellamy, Boijnov, Robinho og Caicedo i bakhånd. Og Terry er også på vei. Kommer til å bli mange misfornøyde stjerner som ikke finner seg i å sitte på benken gjennom sesongen. Når det er sagt er jeg ikke akkurat imponert over hva United har gjort sålangt, og hvis det stemmer at SAF har kjøpt ferdig nå tror jeg faktisk det kan bli Liverpools år sesongen som kommer http://www.football365.com/ Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 13. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Liverpool trenger fortsatt en spiss for at jeg skal bli tilfredsstilt om tanken på gull Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2009 Owen med nr. 7 ja, får inderlig håpe SAF vet hva han driver med. Skal bli morsomt å møte City i framtiden, hvis de får spillerne til å stemme sammen selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Dersom L'pool får beholde Xabi og Macherano, eventuelt handlet inn en ny spiss i tillegg, så tror jeg de kan gi enda hardere kamp om serie gullet i år. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Tror ikke det kommer noen ny spiss til Liverpool, med unntak av Voronin som returnerer såklart. Men Rafa er fornøyd med troppen, og jeg er greit enig. Voronin har gjort det greit i tysk fotball, men engelsk? Litt under helt ok... Likevel, selger vi ingen, kan 2010 være vårt år Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Elska United helt fra jeg som liten så på Solskjær, Berg, Johnsen og Nevland. Etter det har jeg bare holdt meg til dem og er godt fornøyd med det Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Skal ærlig innrømme at jeg ble overrasket over at United handlet Mame Biram Diouf. Den så jeg ikke komme. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Du er ikke alene Dunedain. Håper han blir en ny andy cole/dwight yorke. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Høydepunkter fra United-kampene og Owen's mål: Skjul Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Godt å se at Owen kan score mål Får krysse fingrene for at han fortsetter trenden når sesongen starter. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Utrolig vanskelig å svelge at Rosenborg røk ut av kvalifiseringen til Europa League mot Qarabag!! Men jeg ble enda mer såret og provosert av Tromsøs tilhengere som utbrøt i vill jubel da de fikk høre resultatet fra RBK-kampen... Trodde virkelig norske lag støttet andre norske lag ute i Europa. Trodde også det at Rosenborg og Tromsø var gode venner... Så feil kan man altså ta Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Det er nok ikke bare Tromsøs tilhengere som hadde jublet over at Rosenborg røk ut. Kan se for meg at det hadde skjedd her i Bergen og i Oslo også. Selv håper jeg alle de Norske lagene kommer så langt som mulig for å bevise at Norge ikke er helt udugelig som fotballnasjon. Så det var dumt at Rosenborg røk ut, men fint at Tromsø gikk videre ivertfall. Håper også Stabæk slår ut København. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Har laget en tjeneste kalt HCG TV Sport+. Der legger jeg ut tider, resultater, høydepuntker og (lovlige) streamer. Det er mange på Diskusjon.no som bruker den og håper dere bruker den. Og som et lite pluss er det gratis. http://www.hcgtv-sport.tk Endret 24. juli 2009 av HCG Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Dæven, HCG. Smått fantastisk. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Har du streaming fra Engelsk FA-cup og Carling-cup også?? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Åh, jeg glemte å skrive de lagene som blir streamet. Manchester United. Liverpool FC. Chelsea FC. Arsenal FC. Jeg kommer kanskje til å kutte på lag, sjekk bloggen avogtil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå