Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

City går amok, kjøpt Tevez nå og jakter også Adebayor. I tillegg har de kjøpt Santa Cruz og har Bellamy, Boijnov, Robinho og Caicedo i bakhånd. Og Terry er også på vei. Kommer til å bli mange misfornøyde stjerner som ikke finner seg i å sitte på benken gjennom sesongen. Når det er sagt er jeg ikke akkurat imponert over hva United har gjort sålangt, og hvis det stemmer at SAF har kjøpt ferdig nå tror jeg faktisk det kan bli Liverpools år sesongen som kommer :)

http://www.football365.com/

Lenke til kommentar

Utrolig vanskelig å svelge at Rosenborg røk ut av kvalifiseringen til Europa League mot Qarabag!!

Men jeg ble enda mer såret og provosert av Tromsøs tilhengere som utbrøt i vill jubel da de fikk høre resultatet fra RBK-kampen... Trodde virkelig norske lag støttet andre norske lag ute i Europa. Trodde også det at Rosenborg og Tromsø var gode venner... Så feil kan man altså ta :(

Lenke til kommentar

Det er nok ikke bare Tromsøs tilhengere som hadde jublet over at Rosenborg røk ut. Kan se for meg at det hadde skjedd her i Bergen og i Oslo også. Selv håper jeg alle de Norske lagene kommer så langt som mulig for å bevise at Norge ikke er helt udugelig som fotballnasjon. Så det var dumt at Rosenborg røk ut, men fint at Tromsø gikk videre ivertfall. Håper også Stabæk slår ut København.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...