Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@Flosshatt: Du skal få mene hva du vil om backene våre og Eboue, men å si at du vil ha Barry synes jeg blir dumt. Han er gammel og knapt på nivå med Song og Denilson. Ser virkelig ikke hva vi skal med denne oppskrytte mannen.

 

Barry var fantastisk ifjor, Sagna var den dårligaste backen av alle dei på topp ti. Få han vekk! Dessutan burde vi brukt Barry på midtbana.

 

Melo er nok noe av det beste vi kan håpe på! har troa på han i arsenal drakt!

 

Sagna og clichy har bare hatt en små laber sesong og det hadde resten av arsenal laget også, synes det blir for dumt å dømme de ut av klubben for det.

 

De er tross alt unge begge to og har masse ubrukt potensiale!

 

Jeg skulle gjerne sett en stopper til Gallas er det så evig fram og tilbake med, trenger en skikkelig svær solid en ved siden av toure. Så kan Vermalen steppe inn når det trengs i midten og venstrebekk.

 

men det viktigste nå er å få ordna melo eller en annen defansiv midtbane.

 

 

Nei, nei, ikkje ein dårleg sesong, ein elendig sesong. Faktisk så elendig at det er naivt å tru at dei kjem til å spele bra iår.

 

Gabriel Obertan er klar for Manchester United. Han var på medical idag.

 

 

Eg siterar meg sjølv:

 

Jeg som håpet sånn på Benzema...:angry:

 

Håper vi får Huntelaar og Andre-Pierre Gignac.

 

 

 

...ikkje post sånne videoar. Eg kunne laga ein skrytevideo av Ronny Johnsen, eller Torjus Hansen viss eg ville, så dei seier ingenting. Eg kunne også laga ein video der eg viser alt det idiotiske Gignac har gjort, og seie: "Haha, sjå som han suger!", kan gjere det med Ronaldo viss eg vil. Så sånne videoar er berre tull, og viser aldri noko interessant.

 

 

 

Btw, eg har ikkje fått tid til å oppdatere meg på overgongsverda enda, så unnskyld meg viss det er noko feil i dette innlegget.

Lenke til kommentar

tja, elendig sesong? synes gutta gjorde det greit jeg! semi i champions og kom opp på en solid 4. plass over everton og villa etter champions league plassen hang i tynn tråd.

 

Så sykt mye skader gjennom hele sesongen slik at man så og si aldri fikk spilt med en skikkelig første 11er. Og mot slutten hadde vel non og 20 kamper uten tap. (riktig nok var evig mange av de uavgjort men) Uansett. det var ikke en god sesong, men ville ikke sagt elendig.

 

Så jeg synes ikke det er naivt å ha troa på en ålreit neste sesong:)

Lenke til kommentar
Ein sånn video beviser ingenting, og i samanhengen eg orgnialt kommenterte det i (Gignac), så stemte det jo ikkje (Gignac er elendig). Obertan har eg ikkje sett nok av til å dømme.

 

Jeg snakker ikke om videoen, men om personen. Mange på Diskusjon.no sier han er god. £3M, håper at blir et røverkjøp.

Lenke til kommentar

Obertan er nok kjøpt med tanke på fremtiden, som Tosic. Tror ingen av de kommer til å markere seg betydelig denne sesongen, men om noen år derimot, er det stor mulighet for at de kan bidra godt.

 

Men syns fortsatt Ferguson trenger å kjøpe en spiller som kan markere seg fra dag én.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...