Gå til innhold

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Jeg som håpet sånn på Benzema...:angry:

Håper vi får Huntelaar og Andre-Pierre Gignac.

Gignac er elendig, og ikkje post sånne videoar. Eg kunne laga ein skrytevideo av Ronny Johnsen, eller Torjus Hansen viss eg ville, så dei seier ingenting. Eg kunne også laga ein video der eg viser alt det idiotiske Gignac har gjort, og seie: "Haha, sjå som han suger!", kan gjere det med Ronaldo viss eg vil. Så sånne videoar er berre tull, og viser aldri noko interessant.

Arsenal har jo gjort ein fantastisk sumar med handel som alltid :rolleyes: Vermaelen er ein ganske god spelar (har trass alt vore fast på Ajax dei siste åra, og var kaptein der i fjor), og alltid godt å få inn nye forsvarsspelarar, men vi treng eit rutinert deffensivt anker, vi treng ein spiss som kan garantere 20 mål per sesong, vi må bli kvitt Ade og vi treng to nye backar. Viss Wenger får inn dette, så skal superlativa hagle, men viss ikkje så veit eg ikkje om han faktisk er rett mann for Arsenal lenger... Pengar har vi, det er ikkje problemet, men Wenger er litt gniten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du sier at Eboue ikke er noen god spiller er du historieløs. Før Sagna ble kjøpt inn herjet Eboue på høyrebacken og var blant verdens beste spillere på høyrebacken. Du er jo helt på jordet.

Eg sa at han ikkje ER god, han VAR god, men det var også Sagna og Clichy. I år har dei meir enn ein gong foråsaka meg til å forbanne deiras udugelegheit. Eg kan ikkje fatte korleis Sagna fekk spele meir etter Tottenham kampen, det var hans skyld. 100 % hans skyld at vi ikkje knuste Tottenham i den kampen :angry:

Fantastisk, erstatte to av verdas beste spelarar med tre unge, uerfarne nyleg profesjonelle spelarar.

Lenke til kommentar

Jeg er ekstremt positiv på United sine vegne, på tross av at bare Valencia og Owen har kommet inn. Valencia er noe jeg har savnet i united - en ren vingtype - som ofte kommer rundt på kant og får lagt inn forran kassa. Owen er en måltjuv som kan komme inn å avgjøre kamper, og om kommer til å være fornøyd med å være et tredjevalg, ikke som Tevez som whina som ei lita drittkjerring hver gang han ikke fikk spille. Bra spilte han heller ikke.

Forrige sesong var det offensive spillet til United rimelig begredelig til tider, det kollektive spillet satt ikke i det hele tatt. Tror vi kan få en ny Van Nistelrooy-effekt av salget av Ronaldo. Håper spillet kommer til å sitte slik det gjorde 06/07, da var det til tider helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Eboue spilte som vanlig kjempe bra når han fikk sjansen på høyrebacken. Skulle heller sett Sagna solgt enn Eboue.

Ikkje einig, eg syns ikkje Eboue var noko god uansett kvar han spelte. Men eg vil også bli kvitt Sagna og Clichy (spesielt Sagna, hans feil at vi tapte mot Tottenham), og få inn to nye backar. Det ville vore deilig viss Wenger kunne finne vår tids Dixon og Winterburn eit sted, men det tviler eg på. Synd at Johnson gjekk til Liverpool, eg skulle gjerne hatt han, og eg ville heller hatt Barry enn Melo (han er jo brite, og veldig god), men viss vi får Melo så blir eg nøgd. Eit solid deffensivt midtbaneankar er nødvendig, utruleg synd at Flamini gjekk. Han var god, han.

Lenke til kommentar

Melo er nok noe av det beste vi kan håpe på! har troa på han i arsenal drakt!

Sagna og clichy har bare hatt en små laber sesong og det hadde resten av arsenal laget også, synes det blir for dumt å dømme de ut av klubben for det.

De er tross alt unge begge to og har masse ubrukt potensiale!

Jeg skulle gjerne sett en stopper til Gallas er det så evig fram og tilbake med, trenger en skikkelig svær solid en ved siden av toure. Så kan Vermalen steppe inn når det trengs i midten og venstrebekk.

men det viktigste nå er å få ordna melo eller en annen defansiv midtbane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...