Gå til innhold

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Gjør Bakke så mye for Brann da? Han er vel sånn passe god og sånn, men også den en av de som gjør mange tabber, får mye kort og havner i krangler. Jeg ville i alle fall ikke ofret noe for at bare en spiller sutret over kunstgress.

Nja, han er jo ingen dårleg spelar, men han var betre før (når han la dette ultimatumet), sidan da har det berre ikkje vore oppe til vurdering med kunstgras, trur eg.

Eg er igjen ueinig

Det er poenget med forumet og diskusjoner. Helt herlig med uenighet syntes jeg :)

Eg er igjen ueinig, bortsett frå det med Bakke (men så er han mykje dårligare på kunstgras, for han liker ikkje å spele på det), Solli og Moen. Men Huseklepp var fantastisk, målet hans er verdsklasse, og han hadde fleire gode sjangsar. Karadas hadde også ein god del sjansar, men som vanleg fekk han ingenting ut av dei. Men første omgong var begge lag frampå, dei gjekk ofte til åttak og kom seg ofte inn i motstandaren sin 16-meter, Opdal var forresten utruleg god, og redninga før Stabæk sitt første mål var fantastisk, han kunne derimot ikkje ta returen, men ikkje fult så bra i andre. Fortsett ein av dei beste fotballkampane i Tippeligaen i år.

Karadas syntes jeg at tapte seg mye i andre omgang, solli og vaagan moen var aldri de helt store. Fakiri var helt grei, mens opdal, sigurdsson og huseklepp var fantastiske! Jeg kan gå så langt som å si at Brann har spilt dårligere kamper i år, og at det var en fin gjennomkjøring før sommeren som snart er for tur. Men jeg går ikke så langt som å si at det var en av branns beste kamper i år. :)

Joda, men Azar var fortsett ganske god. Einig angåande Jan Gunnar og Petter, Fakiri var god, einig med Håkon, Kristjan og Erik. Eg vil faktisk påstå at dette var ein at Tippeligaens i alle fall mest undehaldande, for begge lag spelte offensivt, og det var ein jevn kamp, men både Brann og Stabæk har spelt betre, men ikkje så underhaldande.

Nå har United Kjøpt Antonio Valencia fra Wigan. En god spiller, men trodde det skulle komme et større navn enn han. Men med alle de pengene de fikk for Ronaldo kan jo det enda skje. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=557561

Berre drøym om å få tak i Franck, bortset frå viss de er villig til å betale 20-30 mill £, sjølvsagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...