Vistula Uhlan Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Gjør Bakke så mye for Brann da? Han er vel sånn passe god og sånn, men også den en av de som gjør mange tabber, får mye kort og havner i krangler. Jeg ville i alle fall ikke ofret noe for at bare en spiller sutret over kunstgress. Nja, han er jo ingen dårleg spelar, men han var betre før (når han la dette ultimatumet), sidan da har det berre ikkje vore oppe til vurdering med kunstgras, trur eg. Eg er igjen ueinig Det er poenget med forumet og diskusjoner. Helt herlig med uenighet syntes jeg Eg er igjen ueinig, bortsett frå det med Bakke (men så er han mykje dårligare på kunstgras, for han liker ikkje å spele på det), Solli og Moen. Men Huseklepp var fantastisk, målet hans er verdsklasse, og han hadde fleire gode sjangsar. Karadas hadde også ein god del sjansar, men som vanleg fekk han ingenting ut av dei. Men første omgong var begge lag frampå, dei gjekk ofte til åttak og kom seg ofte inn i motstandaren sin 16-meter, Opdal var forresten utruleg god, og redninga før Stabæk sitt første mål var fantastisk, han kunne derimot ikkje ta returen, men ikkje fult så bra i andre. Fortsett ein av dei beste fotballkampane i Tippeligaen i år. Karadas syntes jeg at tapte seg mye i andre omgang, solli og vaagan moen var aldri de helt store. Fakiri var helt grei, mens opdal, sigurdsson og huseklepp var fantastiske! Jeg kan gå så langt som å si at Brann har spilt dårligere kamper i år, og at det var en fin gjennomkjøring før sommeren som snart er for tur. Men jeg går ikke så langt som å si at det var en av branns beste kamper i år. Joda, men Azar var fortsett ganske god. Einig angåande Jan Gunnar og Petter, Fakiri var god, einig med Håkon, Kristjan og Erik. Eg vil faktisk påstå at dette var ein at Tippeligaens i alle fall mest undehaldande, for begge lag spelte offensivt, og det var ein jevn kamp, men både Brann og Stabæk har spelt betre, men ikkje så underhaldande. Nå har United Kjøpt Antonio Valencia fra Wigan. En god spiller, men trodde det skulle komme et større navn enn han. Men med alle de pengene de fikk for Ronaldo kan jo det enda skje. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=557561 Berre drøym om å få tak i Franck, bortset frå viss de er villig til å betale 20-30 mill £, sjølvsagt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Når man får 80 millioner pund får én spiller, går det nok greit å bruke 30 på en annen. Men, usannsynlig at det blir noe av... http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2659795.ece Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg som håpet sånn på Benzema... Håper vi får Huntelaar og Andre-Pierre Gignac. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ryktes at United er i forhandlinger med Owen... Vet ikke helt hvordan jeg stiller meg til det. Hadde vært morsomt med han som et tredjevalg bak Rooney/Berbatov. Synd at han er slik en kjeks. Trenger ingen ny Saha! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Jeg ser aldri for meg at vi kjøper Owen, det kommer rett og slett ikke til å skje. Han er godt over aldersgrensa United satte, han er ofte skadet, og han har spilt for Liverpool Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Vel, hvilke andre godt etablerte spisser er det der ute egentlig? Huntelaar er altfor usikker, har hvertfall ikke taklet nivået i Spania. Fergie snuste jo faktisk på Owen for 2 år siden også. EIDT: Leifileif Endret 2. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2009 Fyren er jo 30 da, og vi har Macheda og Welbeck fra før. Kjøp heller ett ungt talent, bare ikke kjøp Owen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Nei huff, ikke Owen. Ser absolutt ikke for meg at han har noen som helst fremtid i United. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ikke ta Huntelaar, han er vår! Han er født målmaskin! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Huntelaar kunne funket. Skulle likt å sett Sneijder også i Rød drakt Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Vel, hadde Owen kommet til United å tatt en O'shea mot Liverpool på Anfield tror jeg historien hans hadde vært glemt! Tror forresten at Real kommer til å bli et populært lag på neste års FM Endret 2. juli 2009 av djing0 Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Trist lesning på Nettavisen idag folkens... http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2660483.ece ... Når ære ikke betyr noe Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Må bare prøve å legge hans Liverpoolfortid bak oss, og så krysser vi fingrene for at han kommer opp på gammelt nivå nå som han får bedre medspillere rundt seg Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er faktisk bare en spiller som har gått rett fra 'Pool til United. Fun-fact. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Heinze forsøkte, men gamlingen ville ikke Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Han er ikke så god... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Dette hadde jeg absolutt ikke kunnet forestilt meg. Sålenge han scorer, så er han hjertelig velkommen. Men vi får se. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ryktes at han får en prestasjonsbasert kontrakt. Hvis det stemmer, og det faktum at han kommer gratis, så kan han ende opp med å forlenge SAF's liste over geniale kjøp! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 SAF vet hva han gjør, så vi får bare stole på han. Prestasjonsbasert kontrakt høres ut som en god idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå