Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen ta Berntsen, og faen ta Stabæk! Kor blind går det ann å bli! Bjarnason blir sparka i hovudet, og det er frispark til Brann. Viss han ikkje såg det, så må han i alle fall stoppe spelet når heile Brann-forsvaret roper til han at Bjarnason ligg nede og ikkje er klar for at Stabæk skal fortsette åttaket. Dessutan burde Stabæk spele ballen ut når Berntsen ikkje gjer noko, men det er vel for mykje å be om ein anelse sportslegheit frå Stabæk. :angry:

Lenke til kommentar

Har ikke kjøpt noen spisser enda, kun solgt to. Men vi er linket med van Nistelrooy, så håper han kommer, da er vi jo garantert mål. Så har det kommet inn en back, en ving og en sental midtbanspiller på 20 år som blir kalt "den nye Vieira". Men har mine tvil om det da :p Tror sesongen som kommer blir mye bedre enn den som var, da var det bare om å gjøre å beholde plassen siden vi fikk en såpass svak start. Etter at Big Sam overtok tok vi veldig mange poeng, og hadde vi tatt like mange poeng før han kom hadde vi nok havnet på øvre halvdel. Så jeg tror vi havner på øvre haldel kommende sesong, håpet er å klare UEFA-cup-plassering :)

Lenke til kommentar
Faen ta Berntsen, og faen ta Stabæk! Kor blind går det ann å bli! Bjarnason blir sparka i hovudet, og det er frispark til Brann. Viss han ikkje såg det, så må han i alle fall stoppe spelet når heile Brann-forsvaret roper til han at Bjarnason ligg nede og ikkje er klar for at Stabæk skal fortsette åttaket. Dessutan burde Stabæk spele ballen ut når Berntsen ikkje gjer noko, men det er vel for mykje å be om ein anelse sportslegheit frå Stabæk. :angry:

 

jeg var selv på kampen, og jeg syntes det er utrolig at dommeren ikke ser det? Han sto godt plassert syntes nå jeg, og burde absolutt ha gjort en helt annet valg en det han gjorde ved å la ballen fortsette i spill.

 

Dessverre en dårlig kamp av Brann syntes jeg, med liten vilje både offensivt og defensivt. Virket mer som en treningskamp enn en tippeligakamp...

Lenke til kommentar
Gleder meg utrolig til Premier League begynner igjen jeg. Vi skal ha City, med Hughes og Santa Cruz på besøk i første kampen. Blir spennede :)

Bare 46 dager igjen nå :D

 

Vil egentlig ikke si at Tippeligaen er avgjort, vi er jo bare halvspilt.. Godt Rosenborg skal ut i Europa igjen i år! Hadde vært en skam å ikke fått testet dette laget der ute!!

Lenke til kommentar
Faen ta Berntsen, og faen ta Stabæk! Kor blind går det ann å bli! Bjarnason blir sparka i hovudet, og det er frispark til Brann. Viss han ikkje såg det, så må han i alle fall stoppe spelet når heile Brann-forsvaret roper til han at Bjarnason ligg nede og ikkje er klar for at Stabæk skal fortsette åttaket. Dessutan burde Stabæk spele ballen ut når Berntsen ikkje gjer noko, men det er vel for mykje å be om ein anelse sportslegheit frå Stabæk. :angry:

 

jeg var selv på kampen, og jeg syntes det er utrolig at dommeren ikke ser det? Han sto godt plassert syntes nå jeg, og burde absolutt ha gjort en helt annet valg en det han gjorde ved å la ballen fortsette i spill.

 

Dessverre en dårlig kamp av Brann syntes jeg, med liten vilje både offensivt og defensivt. Virket mer som en treningskamp enn en tippeligakamp...

 

Er du gal? Dette var ein fantastisk fotballkamp heilt til Berntsen dreit seg ut. Mange sjangsar, og faktisk godt åttaksspel frå både Brann og Stabæk si side. Mykje meir interessant enn RBK - VIF.

 

Men det er likevel elendig gjort av dommaren, og som eg sa så viser også Stabæk igjen at dei er eit usportsleg drittlag.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke det var noe særlig god kamp av brann. Defensivt lå de med godt og vel over halve laget i egen 16 meter, ingen som gikk på, de kom seg ikke ut, og offensivt var det kun en 2-3 spillere som gadd å ta et løp opp i angrep. Flere ganger Huseklepp, som var god i går, var alene i angrep, og flere ganger han måtte skyte fra umulige vinkler fordi det ikke kom noen inn i feltet, eller som kom i støtte.

 

Vaagan Moen var lite engasjert og en man så lite til, Bakke og Solli hadde mange forferdelige feilpasninger foran eget mål og Karadas tapte mye i luften.

 

Det var en grei kamp, uten at Brann på noen måte imponerte stort.

Lenke til kommentar

Eg er igjen ueinig, bortsett frå det med Bakke (men så er han mykje dårligare på kunstgras, for han liker ikkje å spele på det), Solli og Moen. Men Huseklepp var fantastisk, målet hans er verdsklasse, og han hadde fleire gode sjangsar. Karadas hadde også ein god del sjansar, men som vanleg fekk han ingenting ut av dei. Men første omgong var begge lag frampå, dei gjekk ofte til åttak og kom seg ofte inn i motstandaren sin 16-meter, Opdal var forresten utruleg god, og redninga før Stabæk sitt første mål var fantastisk, han kunne derimot ikkje ta returen, men ikkje fult så bra i andre. Fortsett ein av dei beste fotballkampane i Tippeligaen i år.

Lenke til kommentar
Eg er igjen ueinig

 

Det er poenget med forumet og diskusjoner. Helt herlig med uenighet syntes jeg :)

 

 

 

Eg er igjen ueinig, bortsett frå det med Bakke (men så er han mykje dårligare på kunstgras, for han liker ikkje å spele på det), Solli og Moen. Men Huseklepp var fantastisk, målet hans er verdsklasse, og han hadde fleire gode sjangsar. Karadas hadde også ein god del sjansar, men som vanleg fekk han ingenting ut av dei. Men første omgong var begge lag frampå, dei gjekk ofte til åttak og kom seg ofte inn i motstandaren sin 16-meter, Opdal var forresten utruleg god, og redninga før Stabæk sitt første mål var fantastisk, han kunne derimot ikkje ta returen, men ikkje fult så bra i andre. Fortsett ein av dei beste fotballkampane i Tippeligaen i år.

 

Karadas syntes jeg at tapte seg mye i andre omgang, solli og vaagan moen var aldri de helt store. Fakiri var helt grei, mens opdal, sigurdsson og huseklepp var fantastiske! Jeg kan gå så langt som å si at Brann har spilt dårligere kamper i år, og at det var en fin gjennomkjøring før sommeren som snart er for tur. Men jeg går ikke så langt som å si at det var en av branns beste kamper i år. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...