Laland Skrevet 14. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2009 Og Odd er på tredjeplass etter en dominerende 4-0 mot Bodø-Glimt. Laland er glad. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Shampoo, man klager alltid, så lenge man taper. Endret 16. juni 2009 av Borger#6 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Ønsker meg Huntelaar, Torres og Benzema. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Ønsker meg Huntelaar, Torres og Benzema. Torres kan dere se langt etter. Han blir i Liverpool. Men jeg ser gjerne Tevez i Liverpool-drakta Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Tevez + Liverpool: Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Not at all. Det er faktisk ikke helt usannsynlig, bortsett fra med den økonomien vi har. Vi har mellom £20-30M å handle for i sommer, og blåser 17 av dem på Glen Johnson... Han er en god spiller, men ikke så god. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Håper inderlig at Tevez ikke drar til Liverpool. Alle andre klubber er ok, men ikke Liverpool. Da er han død for meg. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Ønsker meg Huntelaar, Torres og Benzema. Her er ett bilde fra da han spilte for Athletico Madrid og var kaptein... Haha, latterligste jeg har hørt B) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Ønsker meg Huntelaar, Torres og Benzema. Og med Rooney og Berbatov fra før av, så skal vi altså ha fem spisser i verdensklasse? Hadde holdt lenge med én av de, evt to dersom Ferguson skal fortsette å bruke Rooney som ving. Burde heller kjøpt en spiss, en ving og en "playmaker". Tevez bryr jeg meg katta om lenger. Hvis han vil vekk, så la han dra vekk. Får bare håpe han har vett til å unngå enkelte klubber.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 Som Liverpool og Chelsea. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Vil heller se Tevez i Chelski-drakt enn Man City. Men det værste hadde vært om han hadde dratt til L'pool - uten tvil. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Personlig syns jeg det hadde vært en drøm å sett Eto'o i United, han og Rooney på topp sammen lukter det svidd av. håper også at Tevez helst er å finne i Chelsea fra høsten av, da han ikke ville styrket dem nevneverdig, og trolig ville slitt mye benk. Lenke til kommentar
AkutaTwillight Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Tevez hadde kunnet tilføre Liverpool mye, men er ikke den spillertypen vi er på utkikk etter i første omgang. Vil heller ha inn John Carew eller lignende. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Mange godbiter der ja HCG. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 JAAAA!!! Løv-Ham slo Start! I Kristiansand!! :D Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Flosshatt: Unødvendig å nevne sånt her på forumet... Bare flaks.. Vi tar dere 99/100 ganger.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Make that 99,9/100. Husker at Flosshatt kalte United kjøpelag, aldri hørt om Real Madrid? Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Flosshatt: Nødvendig å nevne sånt her på forumet... Rein dyktigheit.. Dykk tar oss 99/100 ganger.. Du skreiv feil, men eg ordna det for deg Make that 99,9/100. Husker at Flosshatt kalte United kjøpelag, aldri hørt om Real Madrid? Så fordi eg kallar eit lag eit kjøpelag, så meiner eg ikkje at det ikkje finnes andre kjøpelag? Dessutan sa eg unnskyld for mine påstandar om Man U (sånn at eg ikkje skal få det i trynet no ) Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 18. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2009 Skal la det gå for denne gang Flosshatt. Er jo ikke så ofte Løv-Ham har noe å juble for vel, så du skal få lov til å sprette champisen i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå