Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småtrist dag for oss United supportere her omdagen. Om ikke for mannen Ronaldo, så iværtfall fotballspilleren. Greit han kunne syte særdeles mye, men han garanterte jo opp mot 30 mål pr sesong, noe som vil bli savnet. Om ikke annet gjør dette transfer sommeren ekstremt spennende. Er alle midlene er øremerket spillerkjøp kan vi ha et par spennende mnd foran oss.

 

Regner med vi trenger en vingtype for å erstatte Ronaldo og da tror jeg Ashley Young er min favoritt. Ribery er jo selvsagt også høyt der oppe, men spørs hvorvidt han er interessert i en overgang til England.

Om Tevez drar (noe som virker ganske sannsynelig) håper jeg Benzema kan tenke seg å bytte beite og ta turen over. Ellers er vel Agüero en spiller jeg virkelig har lyst på, men som jeg tviler på tar turen fra Spania.

Lenke til kommentar

Er jo snakk om at Nani forsvinner tilbake til Sporting i bytte mot Joao Moutinho, som er en spiller jeg godt kunne sett i Man United-drakt. Ellers så drømmer jeg om at David Silva hadde kommet til Drømmens Teater. Heller han enn Ribery. Tviler på at Tevez fortsetter, så Benzema hadde vært hjertelig velkommen.

 

Var litt syns at Ronaldo stakk, men på den andre side så får vi en spennende sommer.

Lenke til kommentar

Næmmen, der kom jo Blackburn med på pollen. Får være litt optimistisk å stemme på Blackburn jeg da :)

 

Synes forresten ikke Ribery er så god som mange skal ha det til. Han er god, men ikke SÅ god. Ser at United har lagt inn bud på Valencia i Wigan. Personlig ville jeg heller gått for Lennon og/eller Modric i Tottenham. Har sett mange kamper med Tottenham sesongen som var pga en kompis er Spurs-fan, og de to imponerte noe voldsomt.

Lenke til kommentar

Jeg syns heller ikke Ribery er sååå god. Han er såklart en god spiller, men ikke i Ronaldo-klasse.

 

Og nå som Real Madrid har gått helt amokk på markedet, og med David Villa som også visstnok skal bli Real-spiller, så kanskje vi kan få noen nederlandske klassespillere på billigsalg? Real kan umulig ha plass til Sneijder, Robben, van der Vaart, Kaká, Ronaldo, Huntelaar, Villa, van Nistelrooy, Raúl og resten av de offensive spillerne som jeg ikke husker navnet på.

 

Sneijder, Robben og Huntelaar kunne gjerne kommet til Drømmenes Teater.

Lenke til kommentar

Det var en kombinasjon av mange ting. Ble forelsket i den fantastisk flotte drakten ved første øyekast. Blackburn spillte i den første kampen jeg så fra Premier League. Alle andre jeg kjente da holdt enten med Liverpool eller United, så jeg synes det var kjedelig å følge i samme fotspor. Spillere som Hendry, Berg, Ripley, Flowers, Sherwood og ikke minst Shearer hadde mye å si. Og så spillte de flott fotball og var i toppen. Har aldri angret et sekund på at jeg ble Rovers-fan, selv om det har blitt nedrykk og ikke mye å juble for sånn trofeemessig. Men når du holder med et lite lag lærer du å sette ekstra pris på de seierne som laget får enn hvis du holder med et topplag. Vinner Blackburn er jeg glad helt til neste kamp, da er det som regel ned på jorden igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...