Odesseiron Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Lørdag 7. Februar Manchester City v Middlesbrough 3 - 0 Blackburn Rovers v Aston Villa 0 - 3 Chelsea v Hull City 2 -2 Everton v Bolton Wanderers 3 - 1 Sunderland v Stoke City 2 - 0 West Bromwich Albion v Newcastle United 0- 2 Wigan Athletic v Fulham 1 - 1 Portsmouth v Liverpool 1 - 3 Søndag 8. Februar Tottenham Hotspur v Arsenal 2 - 2 West Ham United v Manchester United 0 - 3 Endret 6. februar 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 West Ham United v Manchester United 0-4 Kan ikke gjøre annet enn å si meg enig. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 snip Fryktelig til målrik runde du tror på da Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Og jeg er Liverpool supporter! Gerrard er jo ute i 4 uker nå så... :unsure: Endret 6. februar 2009 av anolop Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Så blir det vel 4 uker "inne" etterpå Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 snip Fryktelig til målrik runde du tror på da Mye matching av dårlige/middels lag mot topplagene denne runden. Er selvfølgelig en anelse optimistisk, men jeg er ingen fan av å tippe magre uavgjortresultat og enmålsseire :> Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Lørdag 7. Februar Manchester City v Middlesbrough 3-0 Blackburn Rovers v Aston Villa 1-3 Chelsea v Hull City 2-1 Everton v Bolton Wanderers 2-0 Sunderland v Stoke City 0-0 West Bromwich Albion v Newcastle United 0-1 Wigan Athletic v Fulham 2-2 Portsmouth v Liverpool 0-2 Søndag 8. Februar Tottenham Hotspur v Arsenal 0-2 West Ham United v Manchester United 0-2 Kan sikkert ordne en poeng-ordning i førstepost. Riktig resultat gir 1 poeng. Med mindre noen har noe imot det da selvsagt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lørdag 7. Februar Manchester City v Middlesbrough 2-1 Blackburn Rovers v Aston Villa 8-0 Chelsea v Hull City 2-0 Everton v Bolton Wanderers 2-1 Sunderland v Stoke City 1-1 West Bromwich Albion v Newcastle United 2-1 Wigan Athletic v Fulham 0-0 Portsmouth v Liverpool 0-2 Søndag 8. Februar Tottenham Hotspur v Arsenal 3-3 West Ham United v Manchester United 1-2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Blackburn Rovers v Aston Villa 8-0 Blackburn fan eller? Endret 6. februar 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Blackburn Rovers v Aston Villa 8-0 Blackburn fan eller? Jepp Lenke til kommentar
KimS Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Manchester United er alt jeg har å si! Har vært supporter siden jeg var ganske så liten. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Lørdag 7. Februar Manchester City v Middlesbrough 1-1 Blackburn Rovers v Aston Villa 1-2 Chelsea v Hull City 3-1 Everton v Bolton Wanderers 2-1 Sunderland v Stoke City 1-1 West Bromwich Albion v Newcastle United 0-2 Wigan Athletic v Fulham 2-1 Portsmouth v Liverpool 1-3 Søndag 8. Februar Tottenham Hotspur v Arsenal 1-1 West Ham United v Manchester United 1-3 Endret 7. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Manchester United er alt jeg har å si! Har vært supporter siden jeg var ganske så liten. Jeg også. Husker ennå CL-finalen med Solskjær. Da var jeg ikke så gammel. ^_^ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ser nå på Liverpool- Porsmouth, som den Liverpool fanen jeg er. Men dette er skuffende, virker mer som en FA Cup kamp med et 4 divisjonslag som en av lagene ( P. Mouth i dette tilfellet). Får ingen Premier Leauge stemning av dette! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 @Aerow: Hva er vitsen med å poste ett sett med resultater som du tror kommer til å bli, når flesteparten avdem er ferdig?? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ja, si det du. Jeg var vel dum nok til å tro at det var fredag i et sekund Endret 7. februar 2009 av Aerow Lenke til kommentar
KimS Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Manchester United er alt jeg har å si! Har vært supporter siden jeg var ganske så liten. Jeg også. Husker ennå CL-finalen med Solskjær. Da var jeg ikke så gammel. ^_^ Den finalen gjorde at alle norske ManU supportere kunne være så stolte som bare det. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Liverpool greidde seg i dag ser eg. Håpte på Portsmouth seier. Men men, satser på at United vinner i morgen. Indirekte frispark inni boksen er det ikke ofte en ser Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Sikker på at jeg kommer til å dø av hjerteinfarkt i ung alder!! Er usikker på taktikken til Benitez for tida... Resultat i England: 2-3 Resultat i Norge: sprukket stemme, maks puls og en litt mer ødelagt fotskammel Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Uff, blir spennende med Tottenham - Arsenal imorgen (Er Tottenham Hotspur fan). Realistiske : Tottenham - Arsenal 2-2 Urealistiske/Håpet: Tottenham - Arsenal 4-0 Endret 8. februar 2009 av Barliman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå