Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker ikke at du feilstaver navnet mitt selv om jeg har preisert dette så mange ganger i denne tråden. Hvis du i tillegg gjør det med vilje har du mistet min respekt for deg som forum-kollega!

 

Dere har vunnet Ligacupen, Premier League og VM for klubblag, i tillegg har dere tatt dere til finalen i Champions League og FA-cupen, så noen kamper må dere jo ha vunnet...

Lenke til kommentar

Har vært Barca fan siden Figo spilte der, men bare fan ikke fult lidenskaplig som Liverpool. Tror vel kanskje det var Liverpool hjertet som snakket der, og det beklager jeg at jeg ikke presiserte..

 

Man U har vært utrolige i år, og det er noe positivt dere skal ha med dere! ;) Er vanskelig å være verdens beste lag absolutt hele tiden når man spiller kamp 2 ganger i uken..

 

EDIT: Jo, bilde er av meg ;)

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Haha, vennen min (som heier på LFC) kan ikke komme å plage meg med at Man Udt tapte fordi de kom jo lengre enn LFC.'

 

Win?

 

Jeg er selv Liverpool fan og har ertet alle united fansene på skolen i dag. Rett og slett fordi de var ekstremt kjepphøye med at de kom til å vinne. Jeg sa at : " det hjelper ikke å komme til finalen, om man ikke vinner den. Det er kjipere å tape en finale, når man først har kommet til den. I tillegg, det er å vinne som teller, ikke andreplass. Avisene skriver ikke om at united kom på en "fantastisk" 2. plass, de skriver om at Barca vant". Slik har jeg sagt i hele dag til de som har kommet med kommentaren du refererer til.

 

Win?

 

Fail

 

 

 

 

Ellers var det en spennende kamp i går, selv om den ikke var en kjempekamp med høyt press. Lagene er alltid litt passive før noen av lagene scorer, men det ble heldigvis litt mer kamp i 2 omgang. Gratulerer alle Barca fans som fikk se laget sitt gjøre en kjempekamp. All hyllest til Messi! ;)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...