- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Aner ikke. Bare de klarer å finne et par mål. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 @Analop: VI har vunnet alt?! DERE er de som har sjansen til å ta en treble, vi har for øyeblikket en vag mulighet til å ta en double! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Liker ikke at du feilstaver navnet mitt selv om jeg har preisert dette så mange ganger i denne tråden. Hvis du i tillegg gjør det med vilje har du mistet min respekt for deg som forum-kollega! Dere har vunnet Ligacupen, Premier League og VM for klubblag, i tillegg har dere tatt dere til finalen i Champions League og FA-cupen, så noen kamper må dere jo ha vunnet... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sorry, Anolop, jeg gjorde det ikke med vilje. Trodde oppriktig talt at du het Analop. Og dere har vel ikke vunnet noe mindre enn oss. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Æsj au da.. Men livet går jo videre Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Haha, vennen min (som heier på LFC) kan ikke komme å plage meg med at Man Udt tapte fordi de kom jo lengre enn LFC.' Win? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 *snip* Hva er dette for løgn, Lerkendal slår Oslo sossen og Brann fansen any day. Du kaller Enga-fansen for... sosser? Har vi tatt pillene våre idag? Jeg vet vel ikke hva som reknes som soss og ikke soss i Oslo, men jeg synes hele hurven er en haug med sosser. Deilig at Henry fikk CL trofé forresten! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg ble fylt med glede akkurat Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 @Analop: Klassiker! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sorry, Anolop, jeg gjorde det ikke med vilje. Trodde oppriktig talt at du het Analop. Og dere har vel ikke vunnet noe mindre enn oss. Det er sant Men jeg håper du forstår meg litt bedre hvis jeg sier at lidenskapen ligger hos Liverpool Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jo. Men jeg begynte å tro at du var Barca fan da du poster et bilde av noen (deg selv?) i Barca drakt, og ber oss unne dere seier. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Har vært Barca fan siden Figo spilte der, men bare fan ikke fult lidenskaplig som Liverpool. Tror vel kanskje det var Liverpool hjertet som snakket der, og det beklager jeg at jeg ikke presiserte.. Man U har vært utrolige i år, og det er noe positivt dere skal ha med dere! Er vanskelig å være verdens beste lag absolutt hele tiden når man spiller kamp 2 ganger i uken.. EDIT: Jo, bilde er av meg Endret 27. mai 2009 av anolop Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Æsj au da.. Men livet går jo videre Nei, jeg tror ikke det akkurat nå. En miserabel aften. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Trist kveld, men er man ikke på så er man ikke på. Det virka ikke som de ville det ikveld. Synd, men fortsatt har vi lagt bak oss en utrolig god sesong, vi får ta til takke med det Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 blir nok noe syting og klaging morra jah x) gleder meg til å se ansiktene til disse Man U supporterene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Hvis de så kampen, så blir det nok ingen syting. Vi fortjente ikke å vinne, så enkelt er det. Vi må alle huske at vi nå har vunnet ligaen for tredje år på rad, så vi har ingenting å klage over. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Haha, vennen min (som heier på LFC) kan ikke komme å plage meg med at Man Udt tapte fordi de kom jo lengre enn LFC.' Win? Jeg er selv Liverpool fan og har ertet alle united fansene på skolen i dag. Rett og slett fordi de var ekstremt kjepphøye med at de kom til å vinne. Jeg sa at : " det hjelper ikke å komme til finalen, om man ikke vinner den. Det er kjipere å tape en finale, når man først har kommet til den. I tillegg, det er å vinne som teller, ikke andreplass. Avisene skriver ikke om at united kom på en "fantastisk" 2. plass, de skriver om at Barca vant". Slik har jeg sagt i hele dag til de som har kommet med kommentaren du refererer til. Win? Fail Ellers var det en spennende kamp i går, selv om den ikke var en kjempekamp med høyt press. Lagene er alltid litt passive før noen av lagene scorer, men det ble heldigvis litt mer kamp i 2 omgang. Gratulerer alle Barca fans som fikk se laget sitt gjøre en kjempekamp. All hyllest til Messi! Endret 28. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 heia på barca men satte penger på manu. hehe. uvandt å se manu så passive, synes ikke de gjorde noe særlig fornuftig hele kampen. Barca tilgjengjeld spilte overaskende bra. Deilig mål av messi, men innlegget var vel deiligere enn målet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Men nå er ikke vennene til HCG vennene dine, Paisley. For alt vi vet kan de være noen skikkelige rasshøl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå