Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og Lerkendal som ikke engang er best i Norge.

Da er du den første jeg har hørt som mener det ;)

 

Dessuten har du tydeligvis ikke vært på Lerkendal under en Champions League kamp....

Har ikke vært der på en CL-kamp nei. Men jeg har vært der noen ganger når det har vært fullsatt. Så da skal det jo ikke ha noe å si om det er CL eller første runde i NM :p

Og for å si det sånn så er både en fullsatt Ullevaal når VIF spiller og en fullsatt Brann stadion bedre enn Lerkendal når det gjelder liv.

Lenke til kommentar

Har ennå til gode å være på et fullsatt Ullevaal...

 

Men jeg har vært der og sett Vålerenga - Rosenborg da jeg var på skoletur for mange år siden, og Klanen hørtes utrolig godt!! Men det var bare de som lagde liv også. Resten av Ullevaal var ganske tamme... Men jeg vil gjerne høre fra flere som har vært på mange stadion anlegg i Norge og hørt meningen deres... Men som sagt er du den første som sier at det er bedre stemning på Ullevaal enn Lerkendal :p

 

Brann stadion har utrolig bra stemning da, men jeg kan ikke sammenligne den med hverken Lerkendal eller Ullevaal siden jeg ikke har vært der. Noen nøytrale tilskuere burde diskutert dette istede for åss vettu ;)

Lenke til kommentar
Har ikke vært der på en CL-kamp nei. Men jeg har vært der noen ganger når det har vært fullsatt. Så da skal det jo ikke ha noe å si om det er CL eller første runde i NM :p

Og for å si det sånn så er både en fullsatt Ullevaal når VIF spiller og en fullsatt Brann stadion bedre enn Lerkendal når det gjelder liv.

 

Hva er dette for løgn, Lerkendal slår Oslo sossen og Brann fansen any day.

Lenke til kommentar
Har ennå til gode å være på et fullsatt Ullevaal...

 

Men jeg har vært der og sett Vålerenga - Rosenborg da jeg var på skoletur for mange år siden, og Klanen hørtes utrolig godt!! Men det var bare de som lagde liv også. Resten av Ullevaal var ganske tamme...

 

Ja, det vil jo da også si at de tilreisende fra Trøndelag var ganske "tamme", for å bruke dine ord.

 

Men jeg vil gjerne høre fra flere som har vært på mange stadion anlegg i Norge og hørt meningen deres

 

Jeg har vært på alle tippeligastadiumer, pluss Melløs (Moss FK), Briskeby (HamKam), Bislett (Skeid) og Gjemselund stadion (Kongsvinger).

Lerkendal må faktisk ta til takke med en 3. plass når det kommer til stemning. Greit at det var mest lyd der 4-5 ganger i løpet av kampen, men det når jeg snakker om stemningen så mener jeg tribunelivet i 90 min. Ikke det som skjer 4-5 ganger.

 

 

 

Hva er dette for løgn, Lerkendal slår Oslo sossen og Brann fansen any day.

 

Nå snakket jeg aldri om Lyn heller da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...