anolop_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Og Lerkendal som ikke engang er best i Norge. Da er du den første jeg har hørt som mener det Dessuten har du tydeligvis ikke vært på Lerkendal under en Champions League kamp.... Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Og Lerkendal som ikke engang er best i Norge. Da er du den første jeg har hørt som mener det Dessuten har du tydeligvis ikke vært på Lerkendal under en Champions League kamp.... Har ikke vært der på en CL-kamp nei. Men jeg har vært der noen ganger når det har vært fullsatt. Så da skal det jo ikke ha noe å si om det er CL eller første runde i NM Og for å si det sånn så er både en fullsatt Ullevaal når VIF spiller og en fullsatt Brann stadion bedre enn Lerkendal når det gjelder liv. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2009 Har ennå til gode å være på et fullsatt Ullevaal... Men jeg har vært der og sett Vålerenga - Rosenborg da jeg var på skoletur for mange år siden, og Klanen hørtes utrolig godt!! Men det var bare de som lagde liv også. Resten av Ullevaal var ganske tamme... Men jeg vil gjerne høre fra flere som har vært på mange stadion anlegg i Norge og hørt meningen deres... Men som sagt er du den første som sier at det er bedre stemning på Ullevaal enn Lerkendal Brann stadion har utrolig bra stemning da, men jeg kan ikke sammenligne den med hverken Lerkendal eller Ullevaal siden jeg ikke har vært der. Noen nøytrale tilskuere burde diskutert dette istede for åss vettu Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Har ikke vært der på en CL-kamp nei. Men jeg har vært der noen ganger når det har vært fullsatt. Så da skal det jo ikke ha noe å si om det er CL eller første runde i NM Og for å si det sånn så er både en fullsatt Ullevaal når VIF spiller og en fullsatt Brann stadion bedre enn Lerkendal når det gjelder liv. Hva er dette for løgn, Lerkendal slår Oslo sossen og Brann fansen any day. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Har ennå til gode å være på et fullsatt Ullevaal... Men jeg har vært der og sett Vålerenga - Rosenborg da jeg var på skoletur for mange år siden, og Klanen hørtes utrolig godt!! Men det var bare de som lagde liv også. Resten av Ullevaal var ganske tamme... Ja, det vil jo da også si at de tilreisende fra Trøndelag var ganske "tamme", for å bruke dine ord. Men jeg vil gjerne høre fra flere som har vært på mange stadion anlegg i Norge og hørt meningen deres Jeg har vært på alle tippeligastadiumer, pluss Melløs (Moss FK), Briskeby (HamKam), Bislett (Skeid) og Gjemselund stadion (Kongsvinger). Lerkendal må faktisk ta til takke med en 3. plass når det kommer til stemning. Greit at det var mest lyd der 4-5 ganger i løpet av kampen, men det når jeg snakker om stemningen så mener jeg tribunelivet i 90 min. Ikke det som skjer 4-5 ganger. Hva er dette for løgn, Lerkendal slår Oslo sossen og Brann fansen any day. Nå snakket jeg aldri om Lyn heller da. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Haha, snakk om å slenge med leppa Endret 25. mai 2009 av anolop Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 25. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2009 Haha, snakk om å slenge med leppa Gidder du å utdype det litt mer? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 haha, nei. Gidder ikke bruke krefter på det Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Da sanket vi inn nok et trofe i år. Arsenal er nå FA Youth Cup mestere etter å ha slått Liverpool 6-2 sammenlagt. Bra kamp av gutta i dag. Likte spesielt da Liverpools nummer 14 meide ned Coquelin med albuen. ;-) Endret 26. mai 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 *snip* Hva er dette for løgn, Lerkendal slår Oslo sossen og Brann fansen any day. Du kaller Enga-fansen for... sosser? Har vi tatt pillene våre idag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg sitter her og omtrent skjelver. Klarer ikke ta meg til noe som helst, er for spent før i kveld. Det kan ikke være bra for meg med Champions League-finale to sesonger på rad. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Du er ikke alene drugiS. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Avspark... Ferguson kjører 4-3-3 med Park og Ronaldo på topp med Rooney! Skummelt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Skuffet over 1-0 til Barcelona til pause. Men jeg sier som jeg alltid sier når United ligger under til pause: Ferguson får orden på dem i pausen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Come on, Manchester! Jeg har troen på dere! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Du kødder! F-*-E-N! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Triste saker. Kjedelig kamp, dårlig spill av United. Nesten så jeg ikke gidder å se på mer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Come on, score! Jeg vet dere kan klare det! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Dere har vunnet alt i år, la oss få denne! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 2-0 nå. Skal mye til for at United skal klare det nå. Men hvorfor har de Berbatov, Scholes og Tevez på benken i en finale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå