Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det klart! United er seriemestere. Tror jeg skal koste på meg drakt under bunaden i morgen gitt!

Da skal jeg ha på meg drakten over dressen. Det blir neppe like pent, men hva gjør man ikke når man er seriemester.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Som sagt, gratulerer alle United fans! Jeg fikk jo oppdateringene på mobilen mens jeg var på kamp i dag, så det ble ikke store overaskelsen. Men Enga vant, så det ble dobbel lykke i dag.

 

Og i dag spiller Vålerenga mot Lyn! Har tro på at forbannelsen vil gå over i dag!

 

For en kamp på Ullevål nå! 3-4 til Vålerenga, og det er enda over ti minutter igjen! Har snart ikke flere negler å bite på.

 

EDIT: Ops, sorry for triplepost! En moderator må gjerne slå de to siste sammen.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Siste serierunde i Premier League i dag!!! Og Canal + sender kun nedrykkskampene :(

 

Noen som vet hvordan jeg kan få med meg Liverpool - Tottenham i dag, uten å vente til 23:45 i kveld??

Det er jo ikke så rart at de sender nedrykkskampene da, er jo der spenningen er nå. Spenningen i toppen ble borte for et par uker siden.

Lenke til kommentar
Det er han nok. Har vært engang over å sett United - Arsenal. Var virkelig en opplevelse som gav mersmak. Har vært en god del ganger på Lerkendal, men dette var bokstavelig talt i en annen liga. Fy for en stemning og en lidenskap rundt fotball. Fantastisk opplevelse.

Og Lerkendal som ikke engang er best i Norge.

 

Har vært på Elland Road 12 ganger. Er en helt annen stemning i England enn i Norge.

Det kan egentlig ikke sammenlignes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...