Shicca Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da er det klart! United er seriemestere. Tror jeg skal koste på meg drakt under bunaden i morgen gitt! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må bare få gratulere alle United-fans her inne med et velfortjent seriegull Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Da er det klart! United er seriemestere. Tror jeg skal koste på meg drakt under bunaden i morgen gitt! Da skal jeg ha på meg drakten over dressen. Det blir neppe like pent, men hva gjør man ikke når man er seriemester. Endret 16. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2009 Herlig å kunne puste lettet ut. Jeg stod og så fotball kamp de siste minuttene idag. Nå skal det drikkes for å feire Gratulerer alle United-fans, dette har vi fortjent! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 En venn av meg lurte meg til å tro at Arsenal ledet 2-0. <_< Som Villanden sa, dette fortjener vi. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Som sagt, gratulerer alle United fans! Jeg fikk jo oppdateringene på mobilen mens jeg var på kamp i dag, så det ble ikke store overaskelsen. Men Enga vant, så det ble dobbel lykke i dag. Og i dag spiller Vålerenga mot Lyn! Har tro på at forbannelsen vil gå over i dag! For en kamp på Ullevål nå! 3-4 til Vålerenga, og det er enda over ti minutter igjen! Har snart ikke flere negler å bite på. EDIT: Ops, sorry for triplepost! En moderator må gjerne slå de to siste sammen. Endret 22. mai 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Helt sinnsyk fotballkamp mellom Lyn og Vålerenga. Den var veldig spennende, til tross for at jeg ikke heier på noen av lagene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Æsj, der var den over, 4-4. Det er nesten så jeg tror at det er noe overnaturlig med i bildet. For de som ikke vet det har ikke VIF slått Lyn på 20 år, tror jeg det var. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 28 faktisk... Utrolig kamp for den nøytrale supporter! Årest kamp så langt Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skjønner ikke hvorfor jeg ikke dro og så på den. Jeg hadde lyst, men mine venner (som ikke er særlig fotballinteresserte) presset meg til å levle en character i WoW, som vi håper på å få i ganske høyt level innen neste helg. Screw them! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Siste serierunde i Premier League i dag!!! Og Canal + sender kun nedrykkskampene Noen som vet hvordan jeg kan få med meg Liverpool - Tottenham i dag, uten å vente til 23:45 i kveld?? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skikkelig trist at Newcastle gikk ned. Men forhåpentligvis kan de bli kvitt litt daukjøtt ala Owen og Viduka, og starte på nytt igjen. Håper de kommer rett opp igjen ivertfall! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Var litt trist at de skulle rykke ned ja, men er de ikke gode nok så fortjener de ikke å spille i PL. Som nouse4aname sa, håper de kommer rett opp igjen med et nytt og forbedret lag. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Siste serierunde i Premier League i dag!!! Og Canal + sender kun nedrykkskampene Noen som vet hvordan jeg kan få med meg Liverpool - Tottenham i dag, uten å vente til 23:45 i kveld?? Det er jo ikke så rart at de sender nedrykkskampene da, er jo der spenningen er nå. Spenningen i toppen ble borte for et par uker siden. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 En venn av meg dro til England for noen dager siden for å se Liverpool live for første gang. Sikkert fornøyd nå, hvis han ser bort fra tabellen Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er han nok. Har vært engang over å sett United - Arsenal. Var virkelig en opplevelse som gav mersmak. Har vært en god del ganger på Lerkendal, men dette var bokstavelig talt i en annen liga. Fy for en stemning og en lidenskap rundt fotball. Fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Har enda ikke vært i England for å se kamp. Men det blir med tiden. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er han nok. Har vært engang over å sett United - Arsenal. Var virkelig en opplevelse som gav mersmak. Har vært en god del ganger på Lerkendal, men dette var bokstavelig talt i en annen liga. Fy for en stemning og en lidenskap rundt fotball. Fantastisk opplevelse. Og Lerkendal som ikke engang er best i Norge. Har vært på Elland Road 12 ganger. Er en helt annen stemning i England enn i Norge. Det kan egentlig ikke sammenlignes Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Ny poll oppe og går. Kjenner spenningen stiger gradvis når vi nærmer oss onsdag. Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ny poll oppe og går. Kjenner spenningen stiger gradvis når vi nærmer oss onsdag. Må handle inn nok øl og chips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå