Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sårer meg. Som svoren Berbatov-fan vil jeg absolutt ikke at han skal gå. Jeg har ham på drakta i tillegg. Husker jeg satt og refreshet alle tenkelige og utenkelige sportsider før overgangsvinduet stengte for å se om vi fikk tak i Berbatov. Siden den dagen har jeg vært en lykkeligere mann.

Lenke til kommentar
Er sant det SmapooMacTavish sier, en ekte Treble inneholder FA-Cupen, CL og PL. Mikke Mus-cupen og VM for klubblag er flotte prestasjoner det også, men det blir ikke på samme nivå.

40 minutter til kampstart mot Wigan, og fingrene er krysset.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Treble

Ligacupen er en engelsk cup, står ikke presisert hvilken cup. Bare en hjemlig cup

her snakker jeg da selvfølgelig om CL og PL blir sikret

Endret av Hofer
Lenke til kommentar

Tevez drar frå Man U, meist sannsynleg til City. Han krevjer like høg løn som Ronaldo, og berre City er gale nok til å gje han det. Berbatov er ein lat spelar, som eg blir overaska kvar gong han løpar. Eg kan verkeleg ikkje fordra den klysa, han er altså ein elendig fotballspelar, men dessverre ein ganske god spiss.

På laurdag blir det storkamp på Stadion, er ingen tvil om at eg heller velgjer 16. mai kamp på Stadion foran å sjå Arsenal slå Man U på tv.

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Som Man Utd-fan syns jeg det er trist at Tevez vil forlate klubben, selv om jeg skjønner han. Hadde det vært Berbatov som skulle forlatt United hadde jeg nok blitt litt lettet.

Når jeg tenker på hva Man Utd betalte for Berbatov, og hva L'pool betalte for Torres, så føler jeg meg litt snytt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...