ShampooMacTavish Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Hva mener og tror folket om Tevez? Håper for guds skyld at han blir, vil heller at Berbatov skal gå. Men aksepterer enhver avgjørelse han tar, med mindre han drar til Liverpool. Han burde vite bedre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Du sårer meg. Som svoren Berbatov-fan vil jeg absolutt ikke at han skal gå. Jeg har ham på drakta i tillegg. Husker jeg satt og refreshet alle tenkelige og utenkelige sportsider før overgangsvinduet stengte for å se om vi fikk tak i Berbatov. Siden den dagen har jeg vært en lykkeligere mann. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 Heller Tevez enn Berbatov, lett. Men jeg håper at begge blir, for Berbatov har veldig mye bra i seg. Uavgjort eller bedre mot Arsenal på Old Trafford på lørdagen ville vært usaklig deilig. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 13. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Er sant det SmapooMacTavish sier, en ekte Treble inneholder FA-Cupen, CL og PL. Mikke Mus-cupen og VM for klubblag er flotte prestasjoner det også, men det blir ikke på samme nivå. 40 minutter til kampstart mot Wigan, og fingrene er krysset. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Treble Ligacupen er en engelsk cup, står ikke presisert hvilken cup. Bare en hjemlig cup her snakker jeg da selvfølgelig om CL og PL blir sikret Endret 13. mai 2009 av Hofer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Jeg vet det, men for meg er ikke ligacupen like mye verdt som FA-cupen. Det var vel ganske tydelig når man så på laguttaket i ligacupen også. Men for all del, for å plage Liverpool-supporterne så skal jeg kalle det The Treble Endret 14. mai 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Veldig fornøyd med seier igår. Men synes det blir vanskelig og kvitte seg med Tevez. Men uavgjort eller seier mot Arsenal hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Blir mange hat-oppgjør på meg til helgen, blir nødt til å droppe manu-arsenal Skal se Steinkjer-Levanger (bortekamp!) før jeg drar til Lerkendal for å se Rosenborg-Molde. Kan hende jeg blir nødt til å henge meg om dette går feil. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Tevez drar frå Man U, meist sannsynleg til City. Han krevjer like høg løn som Ronaldo, og berre City er gale nok til å gje han det. Berbatov er ein lat spelar, som eg blir overaska kvar gong han løpar. Eg kan verkeleg ikkje fordra den klysa, han er altså ein elendig fotballspelar, men dessverre ein ganske god spiss. På laurdag blir det storkamp på Stadion, er ingen tvil om at eg heller velgjer 16. mai kamp på Stadion foran å sjå Arsenal slå Man U på tv. Endret 14. mai 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Berbatov har sine magiske øyeblikk, har masse målgivende pasninger og er målfarlig selv. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Som Man Utd-fan syns jeg det er trist at Tevez vil forlate klubben, selv om jeg skjønner han. Hadde det vært Berbatov som skulle forlatt United hadde jeg nok blitt litt lettet. Når jeg tenker på hva Man Utd betalte for Berbatov, og hva L'pool betalte for Torres, så føler jeg meg litt snytt.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Men når man igjen tenker på hvor mye Liverpool ga for Keane er det plutselig greit igjen Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Haha, heh... eh.... ja... :unsure: Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Skjønner ikke all kritikken på Berbatov, han er en fantastisk spiller. Han jobber ikke mye defansivt, men han har mange viktige inngripener og pasninger, og ikke minst skudd fremover på banen Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Enig med Hofer. Man trenger forskjellige spillere på et lag. Alle kan ikke være som Tevez og løpe over hele banen for å jage en ball. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Berbatov er en av de mest intelligente spillerne som finnes. Enormt overblikk og forståelse for spillet. Kommer til å bli kanon neste sesong, det er jeg sikkert på Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Dietmar Berbatov er en god spiller, som også har et stort utviklingspotensialet. Berbatov har god forståelse, flink til å utføre, godt overblikk og er en utrolig god spiller som virkelig kan bli noe! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 som "kan" bli noe? Mannen er 28 år gammel og en fantastisk god fotballspiller, noe han virkelig beviste i Spurs drakten. Dessverre synes jeg han har blitt mer anonym etter ankomsten til United, og det virker som han til tider ikke passer inn i Uniteds kjappe spillestil. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg tenker slik at Berbatov har potensialet til å bli noe mer, altså en enda bedre fotballspiller enn han allerede er. Og som du sier, så passer han ikke veldig godt inn i den raske spillerstilen til United, noe Tevez derimot passer kjempegodt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 I morgen blir det kamp, skal på Ullevaal og se Vålerenga - Fredrikstad. Heier på VIF, så da blir det neglbiting. Dessverre går jeg nok glipp av Arsenal kampen, men å se en kamp IRL er verdt det mot å se en kamp på TV som jeg allikevel vet hvordan ender Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Da har vi tatt gullet folkens! Må bare si at dette er fantastisk! Gratulerer til oss alle Manchester United fans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå