Gå til innhold

Fotballtråden.

Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Verser mye frem og tilbake om det røde kortet idag ja. Moro krangling i studio igår mellom Bratseth og Soler+Fjørtoft.

Jeg mener nå dette ikke var rødt kort. Mulig fordi jeg er United supporter, MEN Fletcher er på ballen før han tar mannen. Den lille handa på skuldra synes ikke jeg er stort mer enn det man vaneligvis ser i en fotball kamp. Han drar ikke Fabregas overende. Han faller først når Fletcher takler ballen og han følger med i dragsuget.

Skjønner forøvrig dommeren da han er dårlig plassert og muligens ikke ser at Fletcher tar ballen. Linjedommeren gjør heller ingenting for å indikere at dette var et straffespark så dette er vel på dommerens kappe. Da fletcher fikk rødt kort burde iværtfall Adebayor ha blitt sendt i dusjen etter sin forferdelige takling på Carrick. Ellers syntes jeg dommeren hadde en grei kamp.

Føler med unge Gibbs dog :( 17år og en slik tabbe i CL semien kan ikke være lett. Han sov nok ikke stort i natt..

Lenke til kommentar

pirk: 19 år, men må være utrolig kjedelig. Han sklei jo slik sist kamp og, men da mener jeg å huske han fikk sparka den ut til innkast. Han har også hatt en del farlige passninger inn i egen 16. Han er helt klart tallent og kan bli god. Men pr dags dato er han ikke klar for så viktige kamper som dette imo.

Lenke til kommentar

På en side er jeg glad for at vi møter Barca, som har vist seg å være ytterst svak mot engelske topplag. På den andre siden syns jeg synd på Chelsea som absolutt fortjente finale-billetten etter kveldens innsats.

Men sånn kan det gå. Ballen er som viden kjent, rund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...