Villanden Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg tror alle syns at Almunia skulle ha klart å tatt det frisparket, selv om det var ett flott utført frispark. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg mener fortsatt ikke det burde være rødt kort. Fletcher fikk en knott på ballen før han felte Fabregas. Sånn er reglene, er man på ballen først er det ingenting. Ikke var det spesielt stygt heller. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Verser mye frem og tilbake om det røde kortet idag ja. Moro krangling i studio igår mellom Bratseth og Soler+Fjørtoft. Jeg mener nå dette ikke var rødt kort. Mulig fordi jeg er United supporter, MEN Fletcher er på ballen før han tar mannen. Den lille handa på skuldra synes ikke jeg er stort mer enn det man vaneligvis ser i en fotball kamp. Han drar ikke Fabregas overende. Han faller først når Fletcher takler ballen og han følger med i dragsuget. Skjønner forøvrig dommeren da han er dårlig plassert og muligens ikke ser at Fletcher tar ballen. Linjedommeren gjør heller ingenting for å indikere at dette var et straffespark så dette er vel på dommerens kappe. Da fletcher fikk rødt kort burde iværtfall Adebayor ha blitt sendt i dusjen etter sin forferdelige takling på Carrick. Ellers syntes jeg dommeren hadde en grei kamp. Føler med unge Gibbs dog 17år og en slik tabbe i CL semien kan ikke være lett. Han sov nok ikke stort i natt.. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 pirk: 19 år, men må være utrolig kjedelig. Han sklei jo slik sist kamp og, men da mener jeg å huske han fikk sparka den ut til innkast. Han har også hatt en del farlige passninger inn i egen 16. Han er helt klart tallent og kan bli god. Men pr dags dato er han ikke klar for så viktige kamper som dette imo. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gleder meg til finalen! Men både Barcelona og Chelsea er gode! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Konge at Man U vant, men Arsenal var RÅ de første 8 minuttene. Total dominasjon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 YES, Barca scoret på overtid og sendte Chelski ut Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 hæhæ for en kamp! synes synd på chelski, men sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tror nok Øvrebø har gravlagt sin egen dommerkarriere etter denne opptreden. Synd at nok en CL semi avgjøres av en norsk dommertrio. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så sant så sant. nesten jeg synes synd på chelsea også. Totalt urettferdig egentlig Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 På en side er jeg glad for at vi møter Barca, som har vist seg å være ytterst svak mot engelske topplag. På den andre siden syns jeg synd på Chelsea som absolutt fortjente finale-billetten etter kveldens innsats. Men sånn kan det gå. Ballen er som viden kjent, rund. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det var jo bare 2 av situasjonene som var straffe og Barca fikk en spiller feil utvist før de 2 oppstod, så kanskje ting hadde gått annerledes. Glad for at Barca gikk videre ^_^ Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Når er finalen? Neste uke? 27. mai Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Det var jo bare 2 av situasjonene som var straffe og Barca fikk en spiller feil utvist før de 2 oppstod, så kanskje ting hadde gått annerledes. Glad for at Barca gikk videre ^_^ Bare? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Det er vel trygt å utrope Arason til dagens helt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Litt av en kamp av han ja. Ser bare via VG Live, så har ikke alle detaljene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 YEAH, da har vi sikret plassen med 2-0 seier over Pompey! Føler en stor lettelse nå ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå