Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Selvsagt håper jeg jo på Liverpool seier, men det er med blandede følelser jeg ser Newcastle gå mot nok ett tap... Jeg håper virkelig Newcaste vinner mot Boro og Fulham de neste 2 kampene!!! De fortjener å spille i Premier League ;)

 

Når det gjelder kampen om ligagullet, er vel Liverpools eneste sjans at Man U taper mot Man City og Arsenal. Hvis Man U tar 1 poeng fra en av de kampene er gullet 100% sikkert på tur til Manchester... :(

 

EDIT: Greie 3 poeng i dag, men satan for en takling av Barton da!! :angry: Hata han da han spilte for Man City også! Slike folk hører ikke hjemme på banen!

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med iharal. Igjen.

Arsenal vil forresten vinne de resterende kampene. Ene og alene på grunn av at Vela har puttet sitt første Premier League mål. All hail the Vela. Håper Vela slår igjennom nå, slik at folk slutter å spørre hva faen det er jeg har bak på skjorta mi.

Skal forresten på Rosenborg-Molde 16 mai. GLEDER MEG! VI SKA FAAN MÆ BANK DÆM JA

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg er enig med iharal. Igjen.

Arsenal vil forresten vinne de resterende kampene. Ene og alene på grunn av at Vela har puttet sitt første Premier League mål. All hail the Vela. Håper Vela slår igjennom nå, slik at folk slutter å spørre hva faen det er jeg har bak på skjorta mi.

Skal forresten på Rosenborg-Molde 16 mai. GLEDER MEG! VI SKA FAAN MÆ BANK DÆM JA

 

:)

 

Tja arsenal har jo igjen chelski og manu. plus manu i CL nå tviler litt på at vi vinner alle. Viktigste er seff champions league. seier der hadde vært konge. Ligaen er en ganske sikkert 4. plass nå uansett. så ALL OUT CHAMPIONS LEAGUE satsing imo!

 

Tipper Vela kommer til å trengte litt mer tid før han slår i gjennom, men vi kommer garantert til å se mer av han neste sesong.

Lenke til kommentar

det er taklig bakfra i feltet. reglene sier rødt kort og straffe. thats just the way it is. selvom jeg også kunne sett for meg et gult der.

 

Utrolig kjedelig start for arsenal. først sklir gibbs og manu får 1-0 gratis. Så et veldig bra frispark av ronaldo men kan jo diskuteres om almunia burde hatt den. Men synes uansett frisparket var såpass bra at man kanke si så mye på det.

 

Etter så hurtig 2-0 trur jeg moralen ble knekt. og det så man jo egentlig på spillingen også. Var en god kamp av manu, håper Arsenal får hevn i ligaen om noen uker:)

 

Håper Wenger innser at han trenger en bredere stall neste år. Nå har det jo vært ekstremt med skader i år og det er nok ikke sånn hvert år. men håper de kjøper en skikkelig keeper, en power midtstopper, en defansiv midtbane (viera type) og muligens en spiss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...