Villanden Skrevet 22. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 Nervene mine er på topp før kveldens kamp ihvertfall. Får håpe guttene klarer jobben uten store problemer. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 tipper det blir lett seier til både chelski og manu Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fy F*** for en andre omgang av United idag. Helt fantastisk. Jeg er målløs, noe United heldigvis ikke ble. Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Fantastisk andreomgang ja. Så for meg 2-2 eller kanskje 3-2, men 5-2? Helt fantastisk. Får håpe de holder samme nivå mot Arsenal på onsdag. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hadde ManU tapt i dag hadde vi kanskje fått en spennende serieavslutning. Men det blir det nok ikke nå Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Som det blir sagt, fantastisk andre omgang. Var heldig med straffen, men ellers var det United tut og kjør i 45 min. Stakkars Tottenham lurer vel enda på hva nummerskiltet på bussen som traff dem var Berbatov tok virkelig kritikken til seg og leverte en knallkamp. Tevez var også fantastisk når han kom innpå. Alt i alt en fantastisk kamp. Er alltid ekstra herlig å vinne når man ligger under til pause. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 Og framtiden blir mørkere og mørkere for Newcastle ser jeg. 0-0 mot Pompey er ikke akkurat noe å skryte av. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Synes det er forferdelig!! Mye verre enn at Man U tar tittelen!! :o Newcastle kan ikke spille i the Championship! De hører hjemme i Premier League. Anmoder alle lag som skal møte Newcastle i de siste rundene til å gi 3 poeng til the Magpies!! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 faktisk enig. ville vært kjedelig om newcastle rykker ned. men sånn igjen så blir de neppe nede mer enn 1 sesong om det skulle skje. antar de klatrer lett opp igjen. Blir spennende å se barca mot chelski i dag:) Gleder meg skikkelig, håper Messi herjer! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ja, trist hvis Newcastle går ned, men heller de enn Blackburn Og det er jo en grunn til at de ligger der de ligger, de har vært utrolig svake i år. Så om de rykker ned er det jo forsåvidt fortjent. Men går de ned tviler jeg på at de kommer opp igjen med en gang. Det går nok en ekstra sesong pga at de må bygge et helt nytt lag da de aller fleste spillerne kommer til å forlate dem. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Blir en spennende kamp ikveld ja. Håper å få se en Messi i storform som herjer med Ashley Cole og resten av Chelski forsvaret. Hvem tror dere vinner da? Jeg tipper Barca vinner 2-1 Endret 28. april 2009 av Villanden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Ikke for å være kjip og pirkete, men fotball er en idrett og ikke en sport Sport er når du må ha hjelpemidler som er like viktige som utøveren (bilsport, hestesport) mens idrett er når kroppen er viktigst (ski, fotball). Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Sport er når du må ha hjelpemidler som er like viktige som utøveren ... Unnskyld meg, men hvor viktig er ikke fotballen?? Heia Barca!!! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 kjipt å gå på ski uten ski også! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Haha. Den uttalelsen fikk boomerang-effekt AltF4 Men jeg modifiserte den litt for deg så du blir fornøyd Ellers, var ikke all verden til kamp idag. Blir bedre imorra når United gruser Arsenal på eget gress. Endret 28. april 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Håper United kjører på med "The Fab Four" fra start, slik andre omgangen mot Tottenham ble. Roon/Ronnie på kant og Tev/Berba på topp. Er vel mer ønsketenkning, men hadde vært flott. Endret 29. april 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 åh gleder meg lett til i kveld! manu burde vinne men jeg krysser fingra for at arsenal overrasker og viser litt magi! walcott vs evra blir spennende:D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 Håper på en underholdende kamp ikveld, med seier til djevlene selvsagt. Håper Tevez spiller fra start idag, Tottenham kampen viste at vi trenger intensiteten hans. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2009 Rapporter Del Skrevet 29. april 2009 O'Shea er gutten sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå