Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Premier League blir ikke interessant før neste sesong, med Wolverhampton der oppe. Jøss, da må det virkelig bli spennende i toppen. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Engelske kommentatore er å foretrekke ja. Før likte jeg en del av Canal + kommentatorne, men de har blitt dårligere med tiden. Fredheim var en av mine favoritter før, nå skinner det litt for godt gjennom at han er Arse fan. Dessuten er de blitt helt horibel på navn i PL. Greit, jeg har mitt lag som jeg selvfølgelig kan alle nr og navn på, men noen ganger blir jeg oppgitt av hva kommentatoren presterer å si. Hvordan Fredheim (tror det var han?) i Man Utd- Chelski kampen presterte å ta feil av Berbatov og Drogba?! konsekvent hele kampen gjennom er for meg helt uforståelig. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Tottenhamstyret i sammen med harry har gått helt fra skaftet nå. Driver å kjøper tilbake alle fjorårets salg. Defoe som aldri hadde en fullverdig sesong i Tottenham skal plutselig være redningen på topp. Og Chimbonda som spilte ustabilt og uansvarligt i alle sesonger dro i "raseri" for at han ble tatt av banen i en ellers amper kamp. Plutselig skal han nå spille fast i steden for Corluka som har stått bra i alle kampene til nå i år. uff, skjønner meg virkeligt ikke på Tottenham for tida. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De må da være glade for at Keane er tilbake da. Er vel best for alle parter det siden han ikke fant seg tilrette i systemet til Liverpool. Håper Keane gjør det fantastisk igjen i Tottenham, han er jo tross alt Liverpool fan Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Keane ønsker jeg tilbake med åpne armer. Det er de andre kjøpene jeg stusser over. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg mener Tottenham har gjort det veldig bra i januar-vinduet jeg. Defoe har jeg alltid hatt sansen for så jeg mener ikke dere kjøpte katta i sekken der Bare litt lei meg for at vi kunne bytte likt mellom Keane og Aron Lennon, sikler litt etter en kantspiller jeg Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan se PL tabellen? Jeg pleide før å kikke på ManUtd sin side men den er der ikke lenger. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/e...ble/default.stm Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er FA-cup, men noen som vet hvilken kanal Everton-Liverpool går på i kveld?? Eller hvor jeg får sett den?? Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Dette er FA-cup, men noen som vet hvilken kanal Everton-Liverpool går på i kveld?? Eller hvor jeg får sett den?? Kanskje bittelitt sent men ser ut som at det er iTv som sender den i england. Og de er såpass generøse at de lar folk se kampen på siden deres, gratis. Kampen kan visstnok kunne seest her men det vil ikke virke for meg i dag(fikk sett en kamp på sida deres sist uke). Kanskje det virker for deg? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Funker nok ikke her heller Blir vel straffekonk av dette... Begge lag tar ikke sjanser, og Lucas ble nettopp vist ut! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Foresten, er det noen som følger med på ? Eller Special 1 TV som det heter nå. Helt fantastisk morsomt om du følger litt med på PL. Har du ikke fulgt med så har du en haug med episoder å kose deg med på tuben. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mm, gleder meg til Crystal Palace rykker opp! Lenke til kommentar
ohboi Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Everton vant visst. Sjakktrekk å bytte ut Torres med en Babel? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kan ikke si hvor mye jag banna akkurat da! Lurer nesten på om Benitez gikk for en straffekonk :o Noen ganger kan jeg ikke forstå hans avgjørelser :unsure: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Fryda meg litt. Satt og håpa på straffekonk. Men jeg tar gjerne et liverpool-tap istedet. Virka som LP gikk for straffekonk ja, tenker spesielt på cornerne deres i 2.ekstra omgang, når xabi alonso nærmest gikk fra det ene cornerflagget til det andre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 John Carew tilbake for fullt også nå. Fikk starte kampen i går og putta 2-0 målet. Btw, noen her inne som er med i fantasy league? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Noen som vil gjette noen resultater i helga da? Lørdag 7. Februar Manchester City v Middlesbrough Blackburn Rovers v Aston Villa Chelsea v Hull City Everton v Bolton Wanderers Sunderland v Stoke City West Bromwich Albion v Newcastle United Wigan Athletic v Fulham Portsmouth v Liverpool Søndag 8. Februar Tottenham Hotspur v Arsenal West Ham United v Manchester United Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Lørdag 7. Februar Manchester City v Middlesbrough 1-1 Blackburn Rovers v Aston Villa 0-2 Chelsea v Hull City 4-0 Everton v Bolton Wanderers 2-1 Sunderland v Stoke City 1-2 West Bromwich Albion v Newcastle United 0-1 Wigan Athletic v Fulham 2-2 Portsmouth v Liverpool 1-1 Søndag 8. Februar Tottenham Hotspur v Arsenal 2-3 West Ham United v Manchester United 0-4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå