Villanden Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har mine tvil på at de kan klare det. Men kommer de seg videre, og hvis United klarer å ta Porto, så håper jeg at begge kommer seg til finalen. Litt skummelt å drømme om slikt, men hvis United hadde knust L'pool i en CL finale, så hadde alle mine drømmer gått i oppfyllelse. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har mine tvil på at de kan klare det. Men kommer de seg videre, og hvis United klarer å ta Porto, så håper jeg at begge kommer seg til finalen. Litt skummelt å drømme om slikt, men hvis United hadde knust L'pool i en CL finale, så hadde alle mine drømmer gått i oppfyllelse. Drømmer mye om det samme :rolleyes: Digger Liverpool, men: Man U 4 Life Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Hadde vært en drøm med Liverpool - Man U i finalen ja!! Men for å være helt ærlig håper jeg Man U vinner mot Porto og at Liverpool lar reservene spille på onsdag! Premier League er så uendelig mye vikigere for meg! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bayern vant 4-0 i helga, så ikkje sjå bortifrå at Barca kjem til å måtte slite på Allianz. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 barca tok 2-0 og har 7 strake wins:) blir spennende å se hvordan kampen går! gleder meg uansett mest til arsenal - villareal:) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 barca tok 2-0 og har 7 strake wins:) blir spennende å se hvordan kampen går! gleder meg uansett mest til arsenal - villareal:) Det blir ein spennande kamp, ja, for Barca bør absolutt ikkje rekne med at dei er vidare! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Man Utd dominerer Årets spiller-nominasjon Koselig å se. Hvem tror dere blir årets spiller? Har en knapp på Vidic selv, han har vært en murvegg i årets sesong. Endret 14. april 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Agbonlahor må jo berre vinne årets unge spelar, han har vore fantastisk god i år. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg tror verdens beste midtstopper, Vidic, har en god mulighet til å ta den prisen. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) SATAN! Har du sett på maken! Er det noe rart jeg elsker Liverpool?? Nå spør jeg egentlig mest Man U og Everton supporterne! EDIT: Til tross for at vi ryker ut med 7-5 sammenlagt, så er jeg utrolig stolt over de røde! Gleder meg til innspurten av Premier League nå B) Endret 14. april 2009 av anolop Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Liverpool ga seg ikke uten et brak nei, fy for en bra kamp. Men den viktigste spilles imorgen og jeg tror ikke jeg får sove ikveld. Edit: Ja anolop, jeg syns det er rart at du elsker Liverpool Endret 14. april 2009 av Villanden Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Lykke til i morra du nå... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Noen som så Odd-kampen? EPIC!!! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 herlig av arsenal som forventet! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Imponerende av Arsenal. Adebayor har jo vært helt enorm etter at han kom tilbake fra skade. Virker også som at Fabregas er borti det meste som er av sjanser og mål, så at Arsenal har vært så bra uten de to så lenge er også imponerende. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Æsj, ManU gikk videre <_< Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Selvsagt gikk vi videre Var godt å se et United forsvar med selvtillit igjen. All ære til gutta, spesielt Rooney som fungerte som høyreback til tider. Ødela mye av angrepet deres. Og for en scoring da Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 æsj??? d er jo ikkje æsj. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 FA Cup semi-finale med reserver. jaja. får håpe det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå