Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Så rund tror jeg ikke ballen er. Barca har vært helt fantastike som du sier, og jeg ser ikke for meg at Bayern skal ha noen som helst mulighet for å karre seg videre.

Men men. Dagens kamp United- Sunderland blir spennende. Håper endelig United skal få flyt i spillet sitt igjen. Det har vært triste forestillinger den siste tiden, der gutta har ventet til det 70 min før det har begynt å spille ball. Glad vi har Rooney og Vida tilbake. Håper det kan skape en opptur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

4-0 var ett fantastisk resultat i dag, men det skulle vel ha vært litt større målforskjell! Jeg liker Blackburn, men ble litt skuffa over spillet deres i dag.. Håper de klarer seg da!!! Jeg vil se Blackburn i PL neste år også ;)

 

YOU'LL NEVER WALK ALONE :love:

 

EDIT: Er det jeg som hører feil eller synger Sunderland-fansen "You'll never walk alone"?? :mellow:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Pent sagt av deg anolop :) Og skal jeg være ærlig håper jeg at Liverpool vinner serien denne sesongen, selv om det ikke er så veldig interessant for meg hvem som vinner. Men kampen idag fikk jeg ikke sett, kanskje like greit :p . 4-0 er ikke bra, men når en ser hvilke spillere vi brukte kom det ikke som et sjokk. En midtsopper som enslig spiss, en sentral midtbanspiller på høyreback og halve laget ute enda med skade. Ser ikke helt lyst ut, men tror vi skal klare å slå Stoke i neste kamp selvom det er borte.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg liker Newcastle er jo bå grunn av det litt norske båndet der. Og så spiller de jo selvfølgelig i svart og hvitt (RBK supporter...). :)

 

Blackburn har jeg likt på grunn på Savage og Gamsten! Savage er en spiller jeg elsker på grunn av hans stå på vilje og hans offring for laget! Slike spillere som Gerrard og Terry er ;)

Lenke til kommentar

Husker jeg ble forbanna da Hughes kjøpte Savage til Blackburn. Den idioten og ufordragelige spilleren tenkte jeg. Men han ble lynkjapt en favoritt. Spillte med hjertet utenpå drakten, løp som en galning og taklet som en helt. Helt utrolig fantastisk spiller å ha på eget lag, og et mareritt for motstander-laget. Desverre ble han solgt, og etter det har faktisk aldri midtbanen vår vært det samme. Nå er den stillestående og ingen gidder å takle eller ta ansvar og presse ballfører. Der var Savage stor!

Lenke til kommentar
Jævla flaksmål Man fU fikk i dag da :(

 

Prøver du å insuere at Kiko ikke mente det der? Shame on you!

Kiko drakt skal bestilles pronto..

 

Ohh I hear you brother :)

 

Takler snart ikke å se flere Premier League kamper med United, er jo ødelagt under hele kampen i frykt for å tape poeng vi ikke kan miste.

Lenke til kommentar

Hehe. Men for å være ærlig så var jeg ganske sikker på at han kom til å bli i Blackburn helt til SAF skulle gi seg, og deretter overta United. Han gjorde jo en kanongod jobb i Rovers. Kom på øvre halvdel de siste 3 sesongene, og holdt en sesong på å klare 4 plassen faktisk, og med minimale transfermidler. Og de få stjernene vi hadde ville bort, men han klarte å tviholde på alle, eneste han ikke kunne gjøre noe med var Bellamy. Men ble forbanna da han dro, og hadde aldri trodd han skulle dra til City. Så om han får fyken gjør det meg ingenting. Et annet pluss hvis han får fyken er at vi mest sannsynlig får beholde Santa Cruz. Ingen andre er villig til å bla opp 20 mill pund for en så skadeplaget spiller enn Hughes.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...