Essem Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Flott. Nå må United vinne i Porto. Forferdelig hvis vi skal ryke ut to ganger mot Porto. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. april 2009 Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Faen, uavgjort. @HCG,Du burde gjøre noe med den posten der. Var forferdelig å lese noe ut fra den. Tallene burde helst stå på samme linje for alle lag. gjerne med litt mer åpenrom mellom og annenhvert tall i bold/kursiv. Jeg bare kopierte fra BBC sin PLT. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 Underholdende kamp ikveld mot Porto. Synd det gikk som det gjorde. Nå blir det vinn eller forsvinn neste uke. Gruer meg allerede. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 kongemål av adebayor! greit med det bortemålet:) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Fantastisk resultat for Porto mot man u i går! To bortemål på Old Trafford er veldig bra, eg har verkeleg trua på at Porto slår man u i neste. Bortemålet til Arsenal er bra, vi går videre der, og Bayern slår Barca i kveld! Dette lover til å bli ein bra CL runde. Det som hadde vore j*vli deilig, var viss Bayern slo man u med 2-1, to mål på overtid i finalen Hemn for '99 Endret 8. april 2009 av Flosshatt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Fantastisk mål av Adebayor, og bra resultat til returkampen i London. Kan bli bra det her! Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Nå blir det vanskelig... Men jeg sier bare en ting; YOU'LL NEVER WALK ALONE Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 hohoho knall bra spilt av chelski Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Nå er jeg offisielt en Chelsea-Fan i et døgn, etter ett veldig bra resultat mot L'pool ikveld. Flosshatt: Spådommen din gikk litt i grus. Bayern ble jo knust edit: Legger til helgas kamper i PL. Lørdag 11. April Liverpool v Blackburn 12:45 Chelsea v Bolton 15:00 Middlesbrough v Hull City 15:00 Portsmouth v WBA 15:00 Sunderland v Man Utd 15:00 Tottenham v West Ham Utd 15:00 Wigan Athletic v Arsenal 15:00 Stoke City v Newcastle 17:30 Søndag 12. April Aston Villa v Everton 14:00 Manchester City v Fulham 16:10 Blackburn har forhåpentligvis fått litt selvtillit fra forrige helgs seier over Tottenham, noe som kan bli utslagsgivende i neste helg. Ser ikke for meg at Chelsea kommer til å gjøre annet enn å kjøre over Bolton, samme med Man. United mot Sunderland og Arsenal mot Wigan. Aston Villa mot Everton på søndag kan bli spennende, skal prøve å få sett den. Wigan fikk jo juling av Everton gutta forrige helg, så som sagt, det kan bli spennende. Noen spådommer fra folket? Endret 8. april 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. april 2009 Rapporter Del Skrevet 8. april 2009 Tar å prøver meg med et tippetips jeg: Liverpool v Blackburn 0-3 Chelsea v Bolton 3-1 Middlesbrough v Hull City 1-1 Portsmouth v WBA 2-1 Sunderland v Man Utd 1-3 Tottenham v West Ham Utd 2-0 Wigan Athletic v Arsenal 0-2 Stoke City v Newcastle 1-1 Søndag 12. April Aston Villa v Everton 1-1 Manchester City v Fulham 2-1 Må være litt optimistisk her, og satser på en grei 3-0 seier over Liverpool. I samme slengen sikrer vi da plassen Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Flosshatt: Spådommen din gikk litt i grus. Bayern ble jo knust Fortsett ein kamp igjen-.- Det er aldri over før det er over! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 skal mye til at bayern tar igjen 4 mål, spesielt i den formen de er i. tapte jo 5-1 mot wulfburg eller hva pokkern i helga:P Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Det skal seies at Wolfsburg har hatt ein veldig god sesong, og at dei leder ligaen, så sjølvom dei er eit lag som tidligare har vore dårlige så veit alle som følgjer litt med på tysk fotball at dei har hatt ein fantastisk sesong. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Bør vel nevnes at Bundesligaen er jevnere enn andre europeiske toppligaer har vært på mange år. 4 - 5 lag kan ha reelle sjanser til å ta gullet. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Bayern har eigentleg vore suverene, men i dei siste åra har dei andre laga også blitt gode. Det er positivt for ligaen, og tysk fotball generelt. Fleire gode lag betyr fleire lag i Europa, som betyr betre utvikling av tysk fotball. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Bayern ligger under med 4 mål mot et av verdensbeste lag. Og samme hvor mye bundesliga utvikler seg så er ikke bayern i toppform om dagen, så føler uansett poenget står:) Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Bayern har hatt to kampar på rad med tap, det er ikkje nok til at dei er i dårleg form, men eg skjønner kva du meiner. Det skal ein del til, men det er fortsett mogeleg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Når man ser på hvor god barca har vært i denne sesongen, så skal det et mirakel til spør du meg. Men fotballen er rund, som man sier. Alt kan skje. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 11. april 2009 Rapporter Del Skrevet 11. april 2009 sa aldri de er i dårlig form, sier kun de ikke er i toppform. og de må virkelig være i toppform for å ta barca med 4-5 mål:p men som han sier over, alt kan skje:) plager meg at de ikke viser arsenal kampen i dag. ekkelt hvordan chelski, liverpool og manu alltid blir prioritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå