Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Fullt enig med niggle og zell her. Man piper jo jammen meg ikke til sitt eget land! Hva i all verden har de å gjøre på Ullevål Stadion da? Da kunne de heller gi bilettene til noen som faktisk har fortjent det istdenfor de som bare piper. Å pipe til Hareide er en ting men dette er Drillos!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er John Arne Riise jeg. Takler ikke den fyren.

John Arne Riise er kanskje norges beste fotballspiller. Det er ikke overflod av gode offensive venstrebacker. Vi skal være veldig glad vi har Riise selv om han er litt unna nivået til Evra, Lahm, Cole og Abidal. ;)

Lenke til kommentar

Det var egentlig mest kvalme fotballspiller jeg mente. Som zell sa så driter han seg som regel ut i media, men han tror også han er så fantastisk i alt. Også skal han alltid være midtpunktet. Liker ikke slike folk. Men som fotballspiller er han grei, beste i sin posisjon i Norge. Men å kalle ham Norges beste fotballspiller er jeg ikke enig i. Synes både John Carew og Brede Hangeland (ja faktisk) er bedre.

Lenke til kommentar
evra og lahm er vel høyre :) bare pirk selvsagt:P

 

Lahm spiller på begge sidene. Evra spiller kun som venstreback :)

 

Gary Neville er Manchester Uniteds førstevalg på høyreback.

 

drugiS: Rart å ikke nevne Clichy, som kanskje har vært englands beste venstreback de siste årene. Han faller vel litt i skyggen av et underpresterende lag

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
drugiS: Rart å ikke nevne Clichy, som kanskje har vært englands beste venstreback de siste årene. Han faller vel litt i skyggen av et underpresterende lag

Jeg holder en knapp på Evra som Englands og verdens beste venstreback, men Clichy er ingen smågutt han heller.

Lenke til kommentar

Er enig i at Evra og Clichy er blant de beste venstrebackene, ivertfall i Premier League. Men jeg vil faktisk si, og nå kommer sikkert mange til å le eller tenke er han ikke riktig klok, at Stephen Warnock er blant de beste også. Han er den eneste spilleren i Blackburn som har vært stabil og god denne sesongen, og har vært blant de beste helt siden han kom fra Pool. Har sett veldig veldig mange Blackburn-kamper, og han er rett og slett utrolig god. Tror desverre han kommer til å gå til en toppklubb om ikke så altfor lenge. Men håper vi klarer å holde på ham ivertfall en sesong til!

Lenke til kommentar
evra og lahm er vel høyre :) bare pirk selvsagt:P

 

Lahm spiller på begge sidene. Evra spiller kun som venstreback :)

 

Gary Neville er Manchester Uniteds førstevalg på høyreback.

 

drugiS: Rart å ikke nevne Clichy, som kanskje har vært englands beste venstreback de siste årene. Han faller vel litt i skyggen av et underpresterende lag

haha satan phail, seff evra venstre og lahm liker vel faktisk venstre best han og.

 

Clichy har ikke vært så utrolig bra i år. han har gjort mye unødvendige tabber. Men på sitt beste er han absolutt noe av det bedre som er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...