Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Takk, takk. Men som jeg skrev over. Er det god kvalitet og er det mye hakking? Og det er vel gratis og se kampen der? Endret 28. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Det er rimelig dårlig kvalitet på originalsendingen, så tror ikke du bør være for kravstor i dag Endret 28. mars 2009 av Odesseiron Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hører på NRK P1 og Gamsten scorte jo en perle! Starten av kampen var dårlig men ser ut til at Drillo har fixet litt på laget nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Der ble det 2-1 gitt. Følger med på vg live. Høres ut som en kjedelig kamp. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 HVA ****!? SCORING PÅ OVERTID!? Jammen bra ikke denne kampen har noe med VM å gjøre da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Var visstnok et veldig pent mål. Synd jeg ikke fikk det med meg. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Gleder meg til å se Norge - Finland på Ullevål Stadion. Er det noen som vet når kampen går egentlig? Rundt i April eller? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 1. april spilles den. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Oj, oj. Det var ikke lenge til. Takk forresten Villanden. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 NORGE HAR VUNNET 3-2 OVER FINLAND!!!! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Herlig det siste målet! Helt sykt hvor spent jeg var det siste minuttet Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, ja. Når jeg så skudde til Gamsten tenkte jeg at denne går over men jammen meg traff den inn i nettet! Jammen en perle Gamsten satt der. Så dette var den mest spenndene kampen jeg har sett noen gang i slutten! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 For en syk slutt på kampen. Nesten alle målene ble scoret rundt 90 minutter. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Faen Gamsten er en drittsekk. Gjøre en sånn gest til publikum Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hva gjorde han?? (så ikke kampen...) Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det lurer jeg også på!! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Gamsten tok seg bak ørene, som for å høre hvor det ble av den begynnende pipekonserten. Så slo han en knyttet neve ut i lufta mens leppene hans tilsynelatende markerte ordene «fuck off». Noen sekunder senere bøyde han seg forover og lot som om han dro ned buksa foran tilskuerne. Var sikkert godt for han å score og få slått tilbake mot kritikken. Men den kritikken var fortjent. Gamsten, og flere, gjorde meg flau. Løp rundt som hodeløse høns. Bare flaks som slo til i siste liten. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ullevålpublikummet er en vits og Gamsten gjorde det eneste riktige. Man piper faen meg ikke på egne spillere!! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 enig! patetisk av publikum og bue når spillerne gjør dårlige innlegg eller spillere blir byttet på. Om man ikke har tenkt å støtte laget så er det like greit å drite i å dra på kamp imo. Det er så typisk Norge også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå