anolop_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg liker ikke å hakke på andres lag, men for Liverpool sin del ser dette meget bra ut! Man Utd taper og Chelsea ligger under med ett drøyt kvarter igjen å spille... Men dette betyr jo ikke ett kvekk hvis ikke Liverpool vinner i morra da! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) UFf ja dette var troste greier. Laget våknet et lite kvarter i andre, men ellers var det en trist sorti. Chelsea scorer nok på overtid skal du se. Lampard med langsskudd via alle 11 utespillerne å i mål. Nok en lørdag ødelagt av fotball Edit: Nå skal jeg kjøpe junkfood, masse godis, Sette på Air supply og være trist resten av kvelden. Endret 21. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Sitter og ser kampen nå, og Gomes imponerer meg! :o EDIT: Helt utrolig at Chelsea ikke fikk inn ett mål i sluttminuttene der! Endret 21. mars 2009 av anolop Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 TJOOHOOOOOOOOOOOOO!!!! så gjeld det berre å slå Villa i morgon Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Går i med Liverpool for tiden da? Utrolig imponerende de siste 3 kampene deres nå. Blir mer spennende i toppen enn jeg trodde for noen kamper siden nå. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg liker ikke å hakke på andres lag, men for Liverpool sin del ser dette meget bra ut! Man Utd taper og Chelsea ligger under med ett drøyt kvarter igjen å spille... Men dette betyr jo ikke ett kvekk hvis ikke Liverpool vinner i morra da! 5-0 over Villa og stor betydning! Nå blir'e gull på oss føler jeg! 4-0 over Real Madrid, 4-1 over Manchester United og nå 5-0 over Aston Villa. Føles godt å heie på Liverpool nå Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Oi, glemte å poste her etter seieren i kveld :o Det eneste jeg kan si er; DAMN! For en utrolig rå seier! Vi må ikke glemme at vi ligger potensielt 4 poeng bak United med bare 8 kamper igjen... Selv om vi er det beste laget for tiden er vi avhengig av at United gir fra seg minst 4 poeng... Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Til gjengjeld har de igjen vanskelige kamper mot f.eks Aston Villa og Arsenal. Jeg har fortsatt trua! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er nervøs Håper inderlig dette er mindgames fra Sir Alex sin side, ved at han lar The Spanish Waiter tro de har muligheten til å ta igjen United, men er vel lite sannsynelig. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Yes! Odd vant i går, da kan alle være fornøyd Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er nervøs Håper inderlig dette er mindgames fra Sir Alex sin side, ved at han lar The Spanish Waiter tro de har muligheten til å ta igjen United, men er vel lite sannsynelig. Tror det froskjell på mindgames og practical jokes... :rolleyes: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Kjenner at jeg begynner å bli litt nervøs her jeg sitter. Kan bare krysse fingrene for at Liverpool har noe ala influensa for å forklare de siste resultatene, og at det går over etter kort tid Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det som er litt kjedelig er denne internasjonale pausen som kommer til helgen da. Det kan være fordel Manchester ettersom Liverpool må ta en pause fra flytsonen sin Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sånn da skal Sør Afrika - Norge gå på betalings kanal igjen på TV2. <_< Er det andre en meg som er ***** sur på TV2 nå? Er det ingen andre steder å se kampen på? Fins vel ikke no' kanal de sender kampen på i Sør Afrika elns.? Skal ikke landskampene snart gå på NRK igjen istedenfor de møkka søpplete TV2? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Må vel finnes noen streamer ute på nettet som sender vel? Problemet er å finne de, er ikke flink til slikt. Nå får jeg heldigvis sett kampen på tv siden jeg betaler for de ekstra tv2-kanalene Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 TV2Sporten streamer gratis. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Må vel finnes noen streamer ute på nettet som sender vel? Nja, joda det gjør det sikkert men problemet er kvaliteten og hakking. Blir jo ikke samme Drillo fotball følelsen når det hakker og er elendig kvalitet :-/ Finnes vel ikke noen steder der de sender kampen live med god kvalitet uten hakking? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Åja, beklager så mye. Men er kvaliteten god og er det mye hakking? Og når begynner kampen igjen? Har helt glemt det :-/ Endret 28. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 http://live.tv2sporten.no/fotball/live/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå