Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UFf ja dette var troste greier. Laget våknet et lite kvarter i andre, men ellers var det en trist sorti.

Chelsea scorer nok på overtid skal du se. Lampard med langsskudd via alle 11 utespillerne å i mål. Nok en lørdag ødelagt av fotball :(

 

Edit: Nå skal jeg kjøpe junkfood, masse godis, Sette på Air supply og være trist resten av kvelden.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å hakke på andres lag, men for Liverpool sin del ser dette meget bra ut! Man Utd taper og Chelsea ligger under med ett drøyt kvarter igjen å spille...

 

Men dette betyr jo ikke ett kvekk hvis ikke Liverpool vinner i morra da!

 

5-0 over Villa og stor betydning! Nå blir'e gull på oss føler jeg! 4-0 over Real Madrid, 4-1 over Manchester United og nå 5-0 over Aston Villa. Føles godt å heie på Liverpool nå :D

Lenke til kommentar

Sånn da skal Sør Afrika - Norge gå på betalings kanal igjen på TV2. <_< Er det andre en meg som er ***** sur på TV2 nå? Er det ingen andre steder å se kampen på? Fins vel ikke no' kanal de sender kampen på i Sør Afrika elns.? Skal ikke landskampene snart gå på NRK igjen istedenfor de møkka søpplete TV2?

Lenke til kommentar
Må vel finnes noen streamer ute på nettet som sender vel?

 

Nja, joda det gjør det sikkert men problemet er kvaliteten og hakking. Blir jo ikke samme Drillo fotball følelsen når det hakker og er elendig kvalitet :-/ Finnes vel ikke noen steder der de sender kampen live med god kvalitet uten hakking?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...