Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Har fryktelig god tro på Rosenborg denne sesongen! Fy flate, Enga hadde jo ikke noe å stille opp med. 10-0 i sjansestatistikk.

 

Trond Olsen scoret en perle og angrepet som ble avsluttet av 3-0 målet var rett og slett en nytelse :D

 

Får håpe RBK klarer å fortsette slik de har gjort så langt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fryktelig god tro på Rosenborg denne sesongen! Fy flate, Enga hadde jo ikke noe å stille opp med. 10-0 i sjansestatistikk.

 

Trond Olsen scoret en perle og angrepet som ble avsluttet av 3-0 målet var rett og slett en nytelse :D

 

Får håpe RBK klarer å fortsette slik de har gjort så langt :)

 

Jeg tror Rosenborg er avhengig av de nye kjøpene sine for å vinne gull denne sesongen, det blir litt tynt dersom Trond Olsen eller Iversen får en skade. Men det er ganske sikkert at de kommer til å kjempe i toppen i år.

Lenke til kommentar
Han er fast i troppen og har vært førstevalget på venstreback de siste kampene til Italia. Er ikke nok å klemme saften ut av statistikken, man bør faktisk følge med på det man snakker om også. Debutdatoen er for øvrig irrelevant uten å kjenne historien som følger den.

 

Ser nå at jeg tok en liten forhastet konklusjon der ja. Han har jo faktisk spilt 5 av sine 6 landskamper i 2008.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor magre alternativene til Italia er på venstrebacken så tror jeg nok at vi får se ham på landslaget i en stund til. Tror han kan ha mye fint å tilføre Liverpool om han greier å venne seg til det økte presset på ballfører og tempoet i Premier League. Hadde nok ikke hatt vondt av å gå ned et par kilo heller.

Lenke til kommentar

Idag må jeg si det var moro å komme på jobb ja. Hadde fritt på mandag, så de på jobben med liverpoolviruset :p hadde fri tilgang til kontoret mitt en hel dag.

Resultatet: Hele start 11eren til Liverpool på veggen, samt flere utskrifter av resultatet i/på? taket. Et stort bilde av en gråtende Ronaldo, og sist men ikke minst, en A3 utskrift av This is Anfield på kontordøra.

Den skyldige er ikke på jobb idag, så må vel pønske ut en eller annen hevn for dette.

Lenke til kommentar

Var bare flaks at Arsenal slo Blackburn 4-0. Kunne like godt vært 4-0 til Blackburn. Neida, bare tuller. Det var total overkjøring rett og slett, må innrømme det. Men til mitt lags forsvar vil jeg bare si at vi hadde nesten en hel ellever ute med skader, og det laget vi startet med kunne faktisk WBA enkelt slått også. For en liten klubb som Blackburn holder ikke reservene. Får vi skader kan vi ikke forvente at like gode spillere er klar til å steppe inn, slik som United eller Chelsea har. Men må si at Arshavin er utrolig god altså. Han passer perfekt inn i spillestilen til Arsenal.

Lenke til kommentar

skal sies arsenal har en noe bredere stall selvsagt, men de har mye spillere ute med skade de også. og har slitt med det hele sesongen. fabregas har jo knapt spilt, adebayor har vært fram og tilbake, walcott var ute 3-4 måneder, rosicky har vært ute hele sesongen. eduardo er jo semi tilbake etter 1 år. men har fått 2 skader på 2 kamper etter han kom tilbake. Diaby, gallas og toure har vel hatt 2-3 sånne 1-3 ukers skader gjennom.

 

mye av tiden er det eneste byttet wenger har kunne gjort vært å sette inn vela og selvom han bringer litt mer offansivt så er han ikke typen som snur kamper. enda!

 

Selvom Arsenal burde gjort det noe bedre i år, så synes jeg wenger og laget har gjort det helt greit med tanke på omstendighetene. Og det ser jo ut som det kanskje er i ferd med å snu litt nå. Laget scoorer endelig litt mål:)

 

Arshavin starta greit og har nå begynt å gjøre det skikkelig bra! jeg håper bare det holder og at han virkelig bryter gjennom i PL. Hadde vært moro:)

Lenke til kommentar

Hehe, har en bror som er Arsenal-fan. Samme er min far. Var ikke så gøy å se kampen sammen med de akkuart. Så vet at de har slitt med skader de også ja. Men uansett hvordan en snur og vender på det er Arsenals reserver bedre enn Blackburns reserver :lol: . Men må faktisk si at det er veldig imponerende at Arsenal er oppe på fjerde plass. Med tanke på at viktige spillere som de du nevner har vært skadet så lenge og mye, og at de har kanskje Premier Leagues yngste lag på banen. Så Wenger har gjort en god jobb der, men han kunne gjerne forsterket litt mer enn han gjør i overgangsvinduet. Hadde han gjort det hadde de nok vært enda bedre :)

Lenke til kommentar

Er det min bror sier også. De trenger en sterk defensiv midtbanespiller. De har egentlig ikke klart å erstatte Vieira enda. Men skjønner ikke hvorfor de ikke bare kjøpte Veloso nå i januarvinduet. Han var jo på ønskelisten, ville til England og er en knallgod spiller. Men min bror vil også ha en ny spiss. Bendtner er ikke god nok ifølge ham, selv om han scorer noen mål. Er forsåvidt enig.

Lenke til kommentar

Får det nok ikke mer riktig enn det der nei. Helt idiotisk av Scholes forøvrig. Dette blir hardt. Så langt er nok dette årsverste. Ronaldo og Berba ser ut som saltstøtter der fremme og midtbanen henger ikke med Fulhams midtbane og forsvarsfirern sender jo anennhver pasning til motspiller. Er vel bare flaks og en god Vds som holder oss inne i kampen enda.

 

Blir nok hårføner i pausen dette.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...