Gå til innhold

Fotballtråden.


Villanden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVA!? Liverpool vant 4-1 over MANCHESTER UNITED!!! *Gråter av surhet*

 

Ja det var tragisk. Vidic har vel sin del av skylden, men man kan jo ikke bli sur på fyren. Han har vært altfor god for oss denne sesongen. En gang måtte han også ha en dårlig dag.

 

Men surt var det allikevel.

 

Vi ligger jo fortsatt godt an i løypa mot gullet, så jeg tar det ikke så tungt som jeg ellers ville ha gjort.

Lenke til kommentar

Dossena ble (dessverre) kjøpt fra Udinese i august, og nesten ingen vet hvorfor. Han her spilt elendig for Liverpool, og var heldig nok til å få ett mål mot både Real Madrid og Manchester United.

 

Det som er litt rart å tenke på er at han faktisk var på årets lag i Italia 2007/2008 sesongen :blink:

 

Sier som så mange andre Liverpool supportere, Liverpool skulle ALDRI ha solgt Riise!

Lenke til kommentar

Dossena spiller fast på det italienske landslaget, og er en god venstreback når han får nok tid på seg. Han var veldig god i Serie A, noe som naturligvis var grunnen til at vi handlet ham. Tror Andrea kan gjør det godt når han får vent seg til systemet. Han sier jo selv at det har vært en gigantisk omstillingsprosess for ham også. Grunnen til at han har større problemer med å omstille seg enn andre kjøp er nok at det er svært få spillere som går mellom italiensk og engelsk fotball.

 

Personlig savner jeg ikke Riise på noen som helst måte. Han var ikke dårlig for oss, men Fabio Aurelio spiller en langt mer spennende rolle med bedre innlegg. Begge tar bra frispark fra høyresiden, så det bekymrer meg ikke så mye. Synes også at Insua har et fantastisk potensiale, særlig offensivt.

Lenke til kommentar

Ja som flere sier ble det en mørk lødag for de som holder med de røded fra Manchester. Heldigvis så jeg ikke kampen sammen med mer enn en Pool supporter, så jeg slapp unna mye drittprat i første omgang. En forferdelig kamp, og jeg kan ikke skjønne hvordan det kunne ende 4-1. Det er helt absurd. De første 15 av andre omgang var jeg sikker på at United skulle snu det, men fru fortuna ville det ikke slik. Vidic gjør et par forferdelige feil og kroner elendigheten med rødt kort.

 

Nei er bare å glemme dette å se fremover. Når til og med Dossena scorer vet du at det ikke er dagen. Han er forøvrig langt fra noe fast innslag på det italienske landslaget. 6 kamper siden debuten i 2007 er ikke det jeg betrakter som fast.

Lenke til kommentar

Han er fast i troppen og har vært førstevalget på venstreback de siste kampene til Italia. Er ikke nok å klemme saften ut av statistikken, man bør faktisk følge med på det man snakker om også. Debutdatoen er for øvrig irrelevant uten å kjenne historien som følger den.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...