Lakus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen Arcadespill i kveld. Skal kjøpe Shadow Complex og Castle Crashers iallefall, men lurer på om noen har flere tips? Spesielt til de nyere Arcadespillene da jeg ikke har fulgt med så godt her. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Splosion Man er veldig kult, men det har jo vært der en stund. Lurte på om noen vet når Puzzle Quest 2 og Super MeatBoy kommer på Xbox'en? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Puzzle Quest 2 kommer neste uke om jeg husker rett. 1200 points. @Lakus: Du kan ta en titt på PB Winterbottom. Det er et av den kommende ukens deals of the week. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Hmm, kanskje jeg skal kjøpe meg det da. Er egentlig ikke så glad i sidescrollende hopp-opp-og-ned spill, men jeg må innrømme at Winterbottom ser ok ut. Men uansett hvor lite jeg liker sjangeren håper jeg at Limbo kan bli en personlig slager. Spillet ser jo så gjennomført stemningsfylt ut at jeg kommer til å kjøpe det uansett. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 PB Winterbottom har mer til felles med Braid enn Mario for å si det sånn. Jeg har prøvd demoen, og jeg er rimelig sikker på at det byr på mer enn bare platforming. Jeg kjøpte spillet via xbox.com da jeg ikke har xboxen på nett for tiden. Gleder meg til å teste fullversjonen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 PB Winterbottom har mer til felles med Braid enn Mario for å si det sånn. Jeg har prøvd demoen, og jeg er rimelig sikker på at det byr på mer enn bare platforming. Jeg kjøpte spillet via xbox.com da jeg ikke har xboxen på nett for tiden. Gleder meg til å teste fullversjonen. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvis du liker strategi bør du teste Defense Grid, koster også bare 400 MS points nå. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kjøpte "Deathspank" i går. Lenge siden jeg har ledd så mye. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Kjøpte "Deathspank" i går. Lenge siden jeg har ledd så mye. +1 Helt enig Sinnsykt morsomt spill! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Så ikke at det var postet enda, men her er hva som kommer de neste dagene, pluss noe som allerede er ute. Xbox LIVE Deal of the Week** : Week of July 26: Borderlands Add-Ons Secret Armory, 400 Microsoft Points Zombie Island, 400 Microsoft Points The Underdome, 400 Microsoft Points Week of August 2: : Forza 3 Cars And Track Packs AutoWeek Car Show Pack, 240 Microsoft Points Hot Holidays Car Pack, 240 Microsoft Points Jalopnik Car Pack, 240 Microsoft Points Nürburgring GP Track Pack, 240 Microsoft Points The Road & Track Car Pack, 240 Microsoft Points **Special pricing available for Xbox LIVE Gold Members Xbox LIVE Games on Demand: July 27: The Lord of the Rings: Conquest July 27: WWE SmackDown vs. Raw 2008 July 27: WWE SmackDown vs. Raw 2009 Xbox Avatar Marketplace: July 22: Dragon Age: Origins July 23: Halo:Reach Xbox Game Add-Ons July 27: Alan Wake: The Signal, 560 Microsoft Points (If you purchased a new copy of Alan Wake, don’t forget to check your game case for a token card to download this debut Add-on at no cost, only on Xbox LIVE) July 27: Skate 3 After Dark Pack 400 Microsoft Points July 27: Super Street Fighter IV Costumes Pack, 1200 Microsoft Points Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Naruto Ultimate Ninja Storm 2-demo ute på japansk MP Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Naruto Ultimate Ninja Storm 2-demo ute på japansk MP Sweet! Endret 8. august 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 @omp9 Defence Grid var knallbra, hvis du likte det bør du prøve Toy Soldiers hvis du ikke allerede har testet det. ! Utrolig gjennomført TD. Er fantastisk hvor mye "arcade" spill har utviklet seg de siste åra. Husker når xbox-360 ble først lansert... bejewled? lol Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Bra at du likte Defense Grid. Toy Soliders kjøpte jeg på dag 1, men syntes ikke spillet svarte til forventningene, ihvertfall ikke utfra hypen. Likte da faktisk South Park spillet bedre, tower defence det også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mafia 2 demo ute nå. Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 @omp9 Defence Grid var knallbra, hvis du likte det bør du prøve Toy Soldiers hvis du ikke allerede har testet det. ! Utrolig gjennomført TD. Er fantastisk hvor mye "arcade" spill har utviklet seg de siste åra. Husker når xbox-360 ble først lansert... bejewled? lol Det er også litt av problemet. Er ikke mye arcade igjen i xbox live "arcade", nå er det bare masse moderne småspill. Synes de burde skifte navn på tjenesten, er ikke mye arcade som kommer ut der lenger. Heldigvis har MS også kommet med Game room som er 100% retro arcade og konsoll spill. Her har jeg kjøpt over 70 spill hittil. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Monday Night Combat kommer senere i dag Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) NHL 11 demo men dessverre bare PS3 eiere som spiller det i Norge omtrent. Edit, Tomb Raider xbla også. Tror det er det beste xbla spillet denne sommeren. Tar hele 2 gigabyte. Endret 18. august 2010 av Nilspils Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Alt som kommer i resten av August Xbox LIVE Arcade: * August 25: Scott Pilgrim vs. The World: The Game, 800 Microsoft Points * August 25: Shank, 1200 Microsoft Points Xbox LIVE Deal of the Week : Week of August 23: * BioShock 2 Rapture Metro, 400 Microsoft Points * BioShock 2 Sinclair Solutions Tester Pack, 240 Microsoft * BioShock Rosie Big Daddy Outfit 240 Microsoft Points (Male) (Female) * BioShock Watchface Big Daddy Doll, 160 Microsoft Points Week of August 30: * Zeno Clash Ultimate Edition, 800 Microsoft Points * Aliens vs Predator Swarm Map Pack , 560 Microsoft Points * Galaga Legions, 400 Microsoft Points Xbox Avatar Marketplace: * August 19: WWE SmackDown vs. Raw 2010 * August 26: University Collection Update Xbox Game Add-Ons * August 25: Snoopy Flying Ace Suppertime of Destruction Pack, 400 Microsoft Points (Dead Rising 2: Case Zero kommer også ut 31. august, for 400MS Points) Endret 18. august 2010 av Maury Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Å gud hvor mye Xbox sitt oppsett av nedlastbare videoer (om spill, ikke spillefilmer) irriterer meg. Sider som gametrailers har alltid alle de forskjellige spillenes offisielle videoer, og det i en organisert form. Xbox Live har ikke alle og de er som regel navngitt forskjellig hele gjengen. Spesielt ViDocs er dette irriterende på. /rant *gå på YouTube og se på videoer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå