husgutt Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 De fleste som kjøper et spill vil like å gi en karakter til spillet. Særlig hvis man hater det eller digger det. Noe man oftest gjør. Kan ikke sammenlignes mes kommentarer for artikler. meget skeptisk til det du skriver der.. Bare ta det forumet her, det er garantert tusenvis flere lesere enn det er folk som skriver. Folk flest gidder ikke skrive/anmelde/trykke på en knapp for å avgi mening om noe på nett.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Løse luften med en solid dose logikk. Afterburner er konge forresten. Fantastisk grafikk, 60fps, skikkelig hardcore Sega spill. Lette achievements også, 200 allerede. Logikk er relativt i visst tilfeller. Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Trails HD 800 MS points. Muligens bare i dag(?), så vær kjapp. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Den ene tilleggspakken til GTA4, Ballad of Gay Tony, er denne ukens deal of the week. Prisen er satt ned til 1200 points(fra 1600). Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Rocket Knight (1200) og Things on Wheels (800) kommer i morgen klokka 10 på XBL Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Rocket Knight og Things on Wheels kan lastes ned fra Live nå. Rocket Knight Link Things on Wheels Link Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Denne ukes releaseplan er: http://www.xbox.com/games/m/metalslugxxxbla/ og http://www.xbox.com/games/a/aquaxbla/ Deal of the Week: Monkey Island 50 % of regular price Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) To nye XBLA-spill denne uken: Doom II og Voodoo Dice Deal of the week: Lazy Raiders: 400 points Band of bugs: 400 points Madballs in... babo invasion: 400 points Tilbud på avatar-tilbehør: Snake Prop 160 points Pom Poms Prop 80 points Basketball Prop 80 points http://www.majornelson.com/ Endret 25. mai 2010 av Leflus Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg morer meg: Call of Duty 4 til Games on Demand Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Rockband: Greenday demoen kom ut i går på live. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg morer meg: Call of Duty 4 til Games on Demand hmm, syns heller det var mere tragisk enn moro. fatter ikke at det er mulig i helvete å prise høyere enn galskapen de har hatt før?? Microsoft har fått beskjed hos tusenvis av brukere at prisgalskapen dems måtte slutte, men nå ser man at de bryr seg fint lite om oss vanlige brukere. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det var nok ein smule sarkastisk frå nypis, 530xd ^_^ Folk må jo vere idiotar som kjøper Game on demand-utgåvene av spel! Eldgamle spel til 299,- og no COD4 til 399,-?! Eg ser ikkje veldig fram til den generasjonen konsollar der du kun får kjøpt spel online gjennom MS, Sony, Nintendo etc. Det vil bli dyrt... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette er grunnen til at digital distrubisjon aldri kommer til å slå igjennom, gjerrige selskaper som priser idiotiskt. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Her har vi den vanlige sutregjengen i samstemt kor ser jeg... Ingen tvinger dere til å kjøpe. Digitalt er et alternativ for folk som meg. Som bryr seg mer om komfortabilitet og brukervennlighet enn pris. Løp rundt i butikkene og bruk tiden din på hvor du kan få tak i spillene billigst dere. Sitt og bytt de hersens platene hver gang du skal spille. Sitt og hør på bråket fra dvd drevet med mindre du vil bruke enda mer tid på å installere spillene. Så kan de av oss som faktisk kjøper på Live slippe å lese maset deres. Klager dere på at Porsche koster for mye også? MS gir oss ihvertfall muligheten til å kjøpe spill digitalt. Noe annet enn hva japseselskpaene tilbyr oss. At MW2 koster 399 er fordi spillet er forholdvis nytt. Overrasket over det er kommet allerede. Lover godt. De slipper nyere og nyere spill veldig gradvis for ikke gjøre butikkene for opprørt tenker jeg. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 De siste 7 spillene fra game pack 4 i Game room ble forøvrig også låst opp i dag. Ikke det at folk her bryr seg om det. HVAFORNO, 240POINTS FOR GAMLE SPILL!?!?!? For en gjeng. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 At MW2 koster 399 er fordi spillet er forholdvis nytt. Overrasket over det er kommet allerede. Lover godt. De slipper nyere og nyere spill veldig gradvis for ikke gjøre butikkene for opprørt tenker jeg. Det er Call of Duty 4: Modern Warfare det er snakk om, og det er for all del ikke nytt. Lenke til kommentar
Perborten Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Woops. Går i surr med alle disse cod spillene. Da burde det vært 299 kanskje. Men uansett bare å la være å kjøpe. Kanskje hvis Sony fikk fingeren og ga MS litt konkurranse så ville prisene falt litt. Slik det er nå så er det jo bare MS som selger digitalt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kanskje hvis Sony fikk fingeren og ga MS litt konkurranse så ville prisene falt litt. Slik det er nå så er det jo bare MS som selger digitalt. i dette tilfellet er det ikke snakk om konkurranse. dette produktet er kun beregnet for folk som driter i kostnader eller pappagutter som forøvrig også driter i kostnader. en merkelig sak er jo at microsoft norge tar en god del av kaka virker det som. siden det koster $40 der borte så er jo grådigheten litt stor her. Hvis de skal begynne å skylde på moms f.eks så bør jo dlc's også påplusses moms Så likhet for alle digitaliserte produkter fra microsoft her. Vi krever Dlc's til dobbel pris!!!!!!! Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Ening i jabbadabba. Drit i prisen. Om 5 år, når xbox 720 er kommet og det er utrolig pain å få tak i alle de gode gamle spilla til 360. Da skal det bli jævlig digg å bare kunne trykke på en knapp og laste de ned. Jeg kommer ikke per dags dato til å kjøpe et spill på GoD, MEN, setter pris på at MS faktisk jobber konsekvent med å bygge seg opp et digitalt spillbibliotek. Naturligvis vil MS aldri prise ut spillbutikkene, men de tilbyr et alternativ. Arcade spill er priset fornuftig, hvorfor? Fordi Gamestop, platekomp etc IKKE selger disse. Ikke klag på prisen, gjør dere det er ikke spille mynta på dere, let de opp på nettet, vent 10 dager og få de til 150,-! Ikke grin her når du kan kjøpe de i butikken til halve prisen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Det er verdt å merke seg at Microsoft's egne Games on Demand spill stort sett har fornuftige priser. Kameo, Viva Pinata, Viva Pinata TiP, Viva Pinata PI, Crackdown, Mass Effect, Perfect Dark Zero koster 199kr pr. stk. Gears of War, Halo 3, Halo Wars, Fable 2 og BanjoKazooie: N&B koster 299kr pr. stk. Det overrasker meg ikke i det hele tatt at det er Activision som er førstemann ut med GoD-spill til 399kr. Microsoft fortjener dog ris for å tillate Activision å selge COD4 for denne prisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå