Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (28. januar)

kewell79

Anbefalte innlegg

Det Chime spillet tar jo søren meg over 800 megabyte? For et lite Lumines aktig spill med 5 sanger? Aldri i verden om jeg kjøper det selv for bare 400 points. Dette burde vært 50 megabyte maks.

Ofrer ikke nesten 1 gigabyte av harddisken for et så simpelt spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre deals of the week denne uken:

Marvel VS Capcom 2 800 points (ned fra 1200 points)

Gamerankings score: 83,38%

TMNT: Turtles in time reshelled 400 points (ned fra 800 points)

Gamerankings score: 60,94%

Invincible Tiger: The Legend of Han Tao 800 points (ned fra 1200 points)

Gamerankings score: 64,91%

Som vanlig må man ha XBL Gold for å kunne benytte seg av deal of the week tilbudet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er vel ikke noe annet enn å be folk om å løpe og kjøpe Batllefield 1943. Absolutt et av de beste spillene en finner på XBLA. DICE knows their stuff og det er fint tidsfordiv helt til Bad Company 2 kommer om man ikke allerede er ute på kjøret med demoen dens.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Microsoft har satt ned prisen på 5 games on demand spill.

Kameo, Viva Pinata, Viva Pinata: Trouble in Paradise, Viva Pinata Party Animals og Perfect Dark Zero koster nå 199kr. Spillene har dermed blitt med i en ganske eksklusiv klubb.

De andre spillene som koster 200 kr er: Crackdown, Saints Row 2, Test Drive Unlimited og Sega Rally Revolution.

Det var jaggu meg på tide!

Lenke til kommentar

Microsoft har satt ned prisen på 5 games on demand spill.

Kameo, Viva Pinata, Viva Pinata: Trouble in Paradise, Viva Pinata Party Animals og Perfect Dark Zero koster nå 199kr. Spillene har dermed blitt med i en ganske eksklusiv klubb.

De andre spillene som koster 200 kr er: Crackdown, Saints Row 2, Test Drive Unlimited og Sega Rally Revolution.

Det var jaggu meg på tide!

Nesten helt utrolig av microsoft å gjøre noe slikt.

Nå er det bare å vente til de blir satt ned til 99kr før man egentlig kan vurdere å kjøpe :)

Men likevel veldig positivt å se microsoft gjøre dette! +++

Lenke til kommentar

Skjønar eigentleg ikkje kvifor games-on-demand er så helsikes dyre... 299,- diabolske spenn for eit spel, med untak av dei du nevnte. Bestiller ein på play.com o.l. får ein spela, med eske, for langt billegare!

Skjønt, 200,- er jo ein fin pris, men ikkje for akkurat dei spela det er snakk om. I games-on-demand-samanheng burde makspris vore 200,-!

Lenke til kommentar

Når Elkjøp selger Saints Row 2 for 99 kroner er det hvertfall bra du ikke blir robbet for 200 ekstra hos Microsoft. Men er framgang når de setter ned prisen på spill, alltid hyggelig for oss. Men hvis du kjøper det for halv pris i butikken så har du jo plutselig muligheten for å bytte/selge det i ettertid, men du slipper stresset med å miste discen da, hehe.

Selv kjøpt både BF:BC og Mass Effect på Games on Demand, i noen ekstremt late øyeblikk kan jeg nesten si differansen jeg tapte ikke irritererte meg fordi jeg slapp å flytte meg for å bytte spill.

PDZ får man vel til litt over femtilappen i brukthyllene hos Game hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Nesten helt utrolig av microsoft å gjøre noe slikt.

Nå er det bare å vente til de blir satt ned til 99kr før man egentlig kan vurdere å kjøpe :)

Men likevel veldig positivt å se microsoft gjøre dette! +++

De nyeste XBLA-spillene koster vanligvis 100kr. Jeg tviler på at vi vil få se Games on Demand spill til den prisen. 200kr er nok det beste vi kan håpe på.

MS har for øvrig også satt ned prisen på Mass Effect.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Salg på noen XBLA titler i morgen.

- Age of Booty 400 points (usually 800)

- Defense Grid, 400 points (usually 800)

- Lumines LIVE, 400 points (usually 800)

- Mad Tracks, 400 points (usually 800)

- Rocket Riot, 400 points (usually 800)

- Schizoid, 400 points (usually 800)

- South Park Let's Go Tower Defense Play!, 400 points (usually 800)

- Super Street Fighter II HD, 560 points (usually 1200)

- Track & Field, 240 points (usually 400)

- Wallace & Gromit Episode 1, 400 points (usually 800)

Til dere som ikke har kjøpt Defense Grid ennå, kjøp det!

Lenke til kommentar

Rocket Riot er glimrende. Det er absolutt verdt å kjøpe det for 400 points. Selv vurderer jeg å kjøpe Lumines.

og siden vi først er inne på XBL-tilbud:

Xbox LIVE Deal of the Week:

March 29: Cyber Troopers Virtual-On Oratorio Tangram, 800 Points

April 5: Geometry Wars: Retro Evolved 2, 400 points each

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...