lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Star Wars? Ja, Men vill ha navnet på spillet siden det er omtrent 100 SW spill. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, du er ufattelig dårlig til å tegne! Noe som kun er et kompliment i denne tråden. Da det bare gjør alt mye mer spennende ^_^ Next please? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Gratulerer, du er ufattelig dårlig til å tegne! Noe som kun er et kompliment i denne tråden. Da det bare gjør alt mye mer spennende ^_^ Next please? Nope han godkjente ikke svaret xD star wars lego? battlefront 1/2? Star wars: jedi Star wars: yoda Endret 3. februar 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jaha, jeg var visst litt for kjapp der. Knights of the old republic? Eneste spiller jeg kommer på. edit: Juks, Masterfifty! Endret 3. februar 2009 av Habitats Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer, du er ufattelig dårlig til å tegne! Noe som kun er et kompliment i denne tråden. Da det bare gjør alt mye mer spennende ^_^ Next please? Nope han godkjente ikke svaret xD battlefront 1 Japp Jeg tegnet dårlig med vilje Sier vi... Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Var det rett? :o jippi har aldri klart det før.... muahahaha, nå til paint Endret 3. februar 2009 av Masterfifty Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ser ut som Link i Zelda-spillene pga. hatten og hvis det der skal ligne en hest:P Nesumar Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det første som slår meg er Mount & Blade Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm....hørtes mer rett ut det ja, Mount and Blade hehe. Tror jeg må legge ifra meg alle tankene om Zelda fra barndommen, å begynne å tenke nytt Og jeg burde vel kanskje prøve noen nye spill. Hører Mount and Blade er et greit spill, selv om du må betale for fullversjon. Nesumar Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Mount and blade? helt rett, din tur <_< Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Ja.... Batman: ? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Pirkeper. Det klarer jeg ikke, haha. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hah, Dumt Det er mange Batman spill vill ha tittel. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ser ut som han Spørsmåltegn-fyren som ble spilt av Jim Carrey for lenge siden. Har dessverre ikke peiling hva spillet kan hete Nesumar Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Batman Begins eller Lego batman? Return of the Joker Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Herreminueksisterendegud Det er ikke så vannskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå