frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Silent Hill eller Resident Evil? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Call of duty 4 eller 5? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hva forbinner dere med cod i bildet dær? :o Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Seriøst. Svart hunde-lignende skikkelse i CoD? Lenke til kommentar
ChubbyPaB Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Uhm o.o Bare gudene vet hva det er Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tomb Raider? Uncharted? Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Seriøst. Svart hunde-lignende skikkelse i CoD? Ikke kommenter noe du tydeligvis ikke vet, for er det nemlig hunder i cod4 og 5. Kan godt være cod! Lenke til kommentar
Cornugon Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Silent Hill eller Resident Evil? Resident Evil var riktig. Din tur. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Sikker på det ikke er left 4 dead? har bevis btw til turbo600: hunder ja? med vannkopper nei... (hundene i cod http://www.youtube.com/watch?v=nGLUge_Slks...eature=related) Lenke til kommentar
Mikejensen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 hav forbinner dere med cod i bildet dær? :o Seriøst. Svart hunde-lignende skikkelse i CoD? Hundene i COD 4 er direkte plagsome, og jeg selv synes at det enkleste er å drepe de med pistol Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Min tur! Jeg suger virkelig i paint. Kan dele med dere at det er ganske så tøff scene tidlig i et spill. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tok dere den så lett? Din tur, kakesmule. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 I stygg fare for overtramp på reglene for tråden legger jeg ut denne som tidsfordriv mens vi venter på ny tegning fra kakesmule: Riktig svar kvalifiserer ikke til ny runde, dette er bare mens vi venter på kakesmules bidrag Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Enten Train Tycoon, eller så kan det også være Transport Tycoon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå