psyched Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 wow, age of conan eller warhammer online Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Poster en jeg, hvis det er fritt fram. Kan det være Golden Axe? OT: Pirk pirk, men det er ikke megaman 2? Quickman osv var jo med der... det er vel 3 eller 4?? Toeren er forøvrig det eneste megaman spillet jeg har brukt mye tid på selvom jeg hadde alle til 5 på NES... Oisann. Javisst er det Mega Man 3 Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Edit: snkupo har rett, det er Golden Axe. Endret 6. februar 2009 av Paddehatt Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Da vil jeg poste ny oppgave: http://bildr.no/view/339759][/url][/img] LYKKE TIL! sorry for at jeg var borte en stund, det står i førsteposten at man kan gjenoppta så... edit: kan jo gi et hint med en gang: Til konsoll Endret 6. februar 2009 av turbo60 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Den er waaaay to hard for meg spiller svært lite på konsoll... Det ser foresten ut som en minotaur med et spyd ståendes i et rom. Og den svarte konstruksjonen må være Nidarosdomen ^^ Edit: Velgjorte bilder noen av dere andre Flinke flinke! Endret 6. februar 2009 av Gnomkraft Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 får gi et hint til: Det skal forestille et menneske Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) vel den var vanskelig. hmm kentauren/mennesket lager jo en form for magi så jeg må jo gjette på et LOTR spill da. hvilket blir for vanskelig Endret 7. februar 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Lord Of The Rings: Conquest? eller Lord Of The Rings: Atter en konge? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 får gi et hint til: Det skal forestille et menneske Hæ? Et menneske med kurompe? Ser faktisk ut som om den gjør fra seg også... Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ny oppgave anyone? Ser ikke ut som om noen klarer denne. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) little big planet. Noen andre kan få tegne. Endret 8. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Awh, Sackboy I'd say, LBP! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det tok hele tre minutter.. Ah, det sier noe om mine tegneskillzzz? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nåja. Hadde du ikke hatt Sackboy i avataren, hadde det kanskje tatt 5 minutter Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 En til, kanskje ikke like lett: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det ikke slik at den som vinner, poster neste? Uansett. Max Payne? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Er det ikke slik at den som vinner, poster neste? Uansett. Max Payne? Fra vinneren: little big planet. Noen andre kan få tegne. Og btw, feil svar Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, ser det nå. Han hadde visst redigert svaret sitt siden første gang jeg leste det. OT: Hva med Western Outlaw? Ligner noe sinnssykt, men har antageligvis helt feil. Men Western spill må det være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå