lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Getting Up Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Dere er nå noen merkelige skruer, er vel bare ett eller to spill i hele denne posten som jeg faktisk har hørt om.... Er ikke rart jeg taper makabert, og aldri får lov å tegne <_< Neste tegning! (Hvis jeg forsto quoten riktig) Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Tok ikke med interface da det blir for lett. Endret 6. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) 2 sek, ingen posts under min. (kan ta noen min - blir i photoshop fordi jeg er i osx) Edit: Jeg missforsto HOLY SMOKE HOLY SMOKE! THIS IS NO JOKE THIS IS HOLY SMOKE! Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Bring it on Loli! Im ready for anything, with my 300 Spartans at my side! Nesumar Edit: Jeg og... Unnskyldning: 04.18 Endret 6. februar 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Du missforsto også Edit: Er kongen nr.300 eller 301? Tror ikke de sa noe om det i boken visst jeg husker riktig. Har den siden av meg nå så kan vel sjekke Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hmmm.... var ikke lett den der. Tenkte først på Elma-spillet når jeg så mappen, men det ble litt galt når eg da så at det ikke var en moped der. Skal ikke klage på dine tegneskills, men så ut som et ganske kjedelig spill? Litt OT: Har du 300 boken?? ... Har ikke lest den, eller sett tegneserien. Har bare lest filmen, og sett en dokumentar om salget. Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Lemmings selvsagt. Hmmm.... var ikke lett den der. Tenkte først på Elma-spillet når jeg så mappen, men det ble litt galt når eg da så at det ikke var en moped der. Skal ikke klage på dine tegneskills, men så ut som et ganske kjedelig spill? Litt OT: Har du 300 boken?? ... Har ikke lest den, eller sett tegneserien. Har bare lest filmen, og sett en dokumentar om salget. Nesumar Ja, Allt av Alan Moore Og Frak Miller er must-have Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jepp, lemmings. Din tur. Jeg er ferdig for dagen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Enkleste... Svar... Ever... Kommer snart med tegning. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Virker kjent, men er seriøst for trøtt til å gidde å tenke på hva det kan være. Jeg gir stafettstaven videre, lykke til videre Good night! Nesumar Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 En eller flere poster med korte og unødvendige innlegg har blitt fjernet. Hold dere til gjetteleken. Flytter denne i tillegg til Småprat. Uenig? Ta det opp via PM. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Fritt frem for ny. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Da prøver jeg meg med den digitale penselen Dette er en lang spillserie som det fortsatt er liv i. Hvilken? Endret 6. februar 2009 av snkupo Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Da prøver jeg meg med den digitale penselen Dette er en lang spillserie som det fortsatt er liv i. Hvilken? Hadde vært fint med et bilde da... *kremt kremt* eve? Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Megaman. Vet ikke om du trenger nummer i serien (blir vanskelig) Får ikke tegnet så værsågod neste. Edit: hvis det er riktig vel å merke :unsure: Endret 6. februar 2009 av Tomner Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Megaman. Vet ikke om du trenger nummer i serien (blir vanskelig) Får ikke tegnet så værsågod neste. Edit: hvis det er riktig vel å merke :unsure: Helt riktig Her er skjermbildet jeg brukte som inspirasjon. Det er forresten tatt fra Mega Man 2. Værsågod neste. Lenke til kommentar
Tomne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) OT: Pirk pirk, men det er ikke megaman 2? Quickman osv var jo med der... det er vel 3 eller 4?? Toeren er forøvrig det eneste megaman spillet jeg har brukt mye tid på selvom jeg hadde alle til 5 på NES... Som jeg sa over.. fritt fram til å tegne. har ikke mulighet nå Endret 6. februar 2009 av Tomner Lenke til kommentar
paddehatt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Poster en jeg, hvis det er fritt fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå