Josef-Nastra Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ja! shithead sin tur! Lenke til kommentar
shithead_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 yes! fortsatt god klassikker! Og fortsatt noe de fleste børr klare! Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 World of Warcraft ! Ser ut som enten en spinkel orc, eller et rart troll. Vet jeg sikkert ikke er i nærheten men whatever Nesumar Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Grønn og slimete skapning? Oddworld! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 yes! fortsatt god klassikker! Og fortsatt noe de fleste børr klare! Oddworld: Abe's Odyssey Dvs, eneren. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Huff da... husker jo det spillet nå. Ser jo at det ligner. Har nok spilt WoW for mye, er bare det som går i hue når man ser bilder av grønne stygge ting. Jaja, jeg tar neste lett Nesumar Lenke til kommentar
shithead_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Går for riots svar siden du har full tittel! Din tur ;D Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Gågå! Lyyyykke til! Endret 6. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Hvorfor sier vi alltid 2 sek i denne tråden? SSX ON TOUR Annet SSX Tony Hawk Shaun White snoawboarding Endret 6. februar 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 World of Warcraft!!!!!! Finnes jo mange av disse snowbårdspillene, men vil tro at du kanskje tenker på det nyeste, altså Shaun White Snowboarding (Ettellerannet, er vel ikke akkurat det det heter). Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 ! Nei ingen av disse. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 WTF!? Er det andre spill med monstre på brett en de jeg sa? Skate? 1080 SNOAWBOARDING! Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei er ikke et monster. Er en karakter. Jeg gidder jo ikke tegne detaljert. Da hadde jeg brukt Photoshop. Skate? Er snowboarding (fint hint siden der ikke er så mange SB spill). Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Husker det var et gammelt ett til Xbox.... Hmmmmm........Tror ikke det var SSX, men kan hende jeg tar feil likevel. Uansett, husker ikke hva det het, å google er bare cheat... så jeg står fast. Nesumar Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ah føkk deg og googling Loli xD din tur. Og ikke tegn FOR vanskelig! Lenke til kommentar
shithead_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 1080° Snowboarding på N64 xD Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Muwhah. Og jeg googlet ikke Har det. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jepp 1080. UTROLIG bra for sin tid! Klær som reagerte på vind fantes IKKE på PS1. Tror ikke på PS2 heller. N64 <3 EDIT ADD: Synes forsåvidt denne tråden kunne blitt flyttet til "Småprat". Endret 6. februar 2009 av Riot Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 EDIT ADD: Synes forsåvidt denne tråden kunne blitt flyttet til "Småprat". ALLDRI! Btw, Så har jeg ikke prøvd 1080 forde 64'en min ikke funker Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jet Set Radio Future? O.o Getting Up? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå