lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Endelig Lenke til kommentar
qweac_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, konge tegning! Pandemonium var skøy i gode gamle dager! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Hvorfor vil dere ha tilbake de gammle reglene? Om det er mange som vil ha de tilbake så legger jeg de til igjenn. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Reglen om at hvis noen ikke klarer det på X-timer er grei og ha. Men kanskje litt mer enn 4? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Okey. 6? eller tilbake til 8? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 6... hvis ikke risikerer tråden å dø ut. Ikke for lite og ikke for mye, passer perfekt Nå, få se en ny tegning! Nesumar Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Xman? Kill all humans? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 The Conduit? Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Nei dette er litt eldre. De fleste ser det som en skikkelig klassiker. Lenke til kommentar
shithead_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Attack of the saucerman?! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Alien Breed, kanskje? Forresten, hvordan får jeg det til å funke i Vista? Ta en titt på denne siden. Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Han i drakta er menneske og det er flere av dem. Det til høyre er en ufo. Kom igjen da.. EDIT: X'en er essensiell! Endret 6. februar 2009 av Josef-Nastra Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Doom? Halo? Quake? Serious Sam? Lenke til kommentar
Josef-Nastra Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg sa det er litt eldre og da mener jeg gammelt i spillhensyn. Det er turbasert. Hele spillserien ble lagt ut i en samlet pakke på Steam for en billig penge for en stund siden. Spillet var ut på pc og amiga pluss sikkert andre formater. Endret 6. februar 2009 av Josef-Nastra Lenke til kommentar
shithead_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ufo enemy unknown? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå